Hakutulokset

  1. K

    SOKERIKLUBI II

    Paino seilaa 80-85kg :) Hengissä kuitenkin, työ elämään palanneena. Suklaaton tammikuu kariutui tänään kun vedin kerralla 200 g suklaata. YÖK mikä olo. Edellisessä työpaikassa kävin inbody koneessa mikä väitti että mun lihakset painaa 52 kg ja mun tavoite paino on 71kg eli ei ole paljon enää...
  2. K

    koetko vääräksi jos toinen ei halua

    entä saako vaimo tyydytyksen? Henkisestikin? Tuleeko nukuttua tarpeeksi? Rassaako kotityöt aina? Onko jatkuvia rahahuolia... Siinä muutamia syitä jotka saattaa aiheuttaa naiselle haluttomuutta. Mulla suurin ongelma on siinä että en todellakaan aina tunne itseäni seksikkääksi. Mieli on maassa ja...
  3. K

    Galluppia pukkaa...seksiaiheinen

    Peesi, mutta välillä kausia että kerran pari päivässä. Sillon kyllä asennot ja paikat vaihtuu.
  4. K

    jätin pullon, nyt maitoa vain 2dl päivässä

    Jos pissa muuttuu kovin keltaiseksi/oranssiksi ja haju vahvenee, voi olla hyvä koittaa tuputtaa vaikka vettä. Kyllä vahva haju pissassa viittaa hieman heikompaan veden/nesteen saantiin...
  5. K

    Nukkuuko muiden 1½v vielä päikkärit ulkona?

    Minä nukutan aina kun mahdollista vaunuihin. Nukkuu paremmin ja saa terveellistä ulkoilmaa. Miksi (kysyn varovasti) pitäisi saada nukkumaan sisällä? Mun kokemuksen mukaan (5 lasta - tietty kaikki on yksilöllistä) unet lyhenee huomattavasti kun nukkuu vaan sisällä.
  6. K

    Miten meidän yöt rauhottuisi?=(

    siirtää omaan huoneeseen. Jos kerran on herkkä uninen. Mistä sitä tietää jos vaikka on heräillyt yöllä teidän ääniin? Ja onnea unikoulusta :) Tai siis siitä että on onnistunut. Meillä oli tuo sama unikoulu, mutta poika nukkuin mun kanssa olohuoneessa että isä sai nukkua. 3 yötä meni mutta...
  7. K

    Mikä yövaipaksi 1-vuotiaalle?

    Yö kastelijoille tarkoitetuissa olisi tarpeeksi imua mutta ne on muuten niin isoja että pissa valuu reisistä sänkyyn. Yö- vaippana on Turre (Tupasvilla- puuvillafrotee) bambuimulla hamppujoustofrotee lisällä päällä yleensä hahtuvat, koska ne hengittää, mutta jos poika on juonut paljon niin pul...
  8. K

    Pippurimamma sai pojan

    Pippurimamma sai pojan tänään kello 14.44. Tarkempia mittoja odotellaan vielä hetki. Onnea :flower: :heart:
  9. K

    SOKERIKLUBI II

    Tikkuja vaan :( Ei tipu alla 80... nyt aloitin lenkkeilyn, jos helppais. Moi kaikille vaan. Ihana lukea kun joillain menee hyvin. Koitan siitä sitten ammentaa voimia omaankin yritykseen. Muistetaan sitten taas että me pystytään ihan mihin vaan kun tarpeeksi yritetään, eiks juu? :hug: kaikille
  10. K

    onko imetys pilannut rintasi?

    :o |O Oon niin kateellinen. Tosta että voit olla ilman liivejä. Mä elen imettänyt 5 lasta , isoimmillaan oli 85 D nyt on 85 c ja joistain käy B ja nukunkin liivit päällä ettei tissit alkais roikkua :/ Tosin mun tissit ei ole pilalla, siis imetys ei juurikaan muuttanut niitä, tämä laihdutus...
  11. K

    SOKERIKLUBI II

    -vähäks olen kade.
  12. K

    SOKERIKLUBI II

    Jahas, annappa tänne osa tosta puhdista. Meillä oli eilen illalla vieraita ja siinä triviaalin lomassa sitten naposteltiin KAIKKEA kiellettyä. Nyt on koko kroppa niin turvoksissa että pahaa tekee. Ei auta ei pakko vaan tehdä jotain. Miten se ruotuun pääsy onkin niin vaikeeta?!?
  13. K

    SOKERIKLUBI II

    Ei ole täällä näkynyt :ashamed: Painoa tuli synttäreillä 3 kiloa |O Oikeesti, yhden illan (-okei okei- seuraavan aamun kanssa) mässäilyn jälkeen. Siis ne ruuat ja juomat ei edes painanut yhteensä 3 kiloa, miten niiden paino voi lisääntyä syötynä? Paitsi jos siinä onkin käynyt niin että...
  14. K

    SOKERIKLUBI II

    Mikä juttu toi omenaraaste ja tee on?
  15. K

    SOKERIKLUBI II

    tulipas kummia kirjoitus merkkejä :/ jos koittaa muokata teksti näkyy oikein :o
  16. K

    SOKERIKLUBI II

    Kenelle annat juuret? Mulla ei ollut hirveesti sellasia ystäviä kenelle antaa ne juuret, kukaan ei oikeen leivo kakkuja :/ Tuosta jojottamisesta. Paikkareissa joskus sanottiin että ne stopit tulee aina sellasiin kohtiin missä on joskus ollut pidemmän aikaa. Mulla on tällä hetkellä tää +-80kg...
  17. K

    SOKERIKLUBI II

    Onko nää kesäkiloja vai mitä? Wiola : :hug: Kaikki kääntyy hyväksi :heart:
  18. K

    Tervehdys ja esittely

    Minä taas olen 5 lapsen äiti :D Juttuseuraa täältä varmaan löytää ;)
  19. K

    SOKERIKLUBI II

    :heart: Teen säännöt selviksi. Katsotaan pystyykö tuo elämään niiden kanssa. Ovimatoksi en ala. MÄÄ OON PAKSU |O 81kg. Ja kaksosten synttärit on tänään ja huomenna ja ens tiistaina. - on se yks *rumasana* kun ei voi tulla edes kahtena päivänä. Tulisivat niin että toisena lapset ja...
  20. K

    SOKERIKLUBI II

    Hei moi! Hirveesti paljon jaksat kävellä. Mä kävelen mielelläni keskustaan aina kun saan isommille lapsenvahdin, pienempi on mukana rattaissa. Kaikilla meillä on joskus se oma napa tärkein - mulla ainakin, mutta olenpa tässä jo 12 vuotta tuijotellut muiden napoja eli on aikakin satsata omaan-...

Yhteistyössä