koetko vääräksi jos toinen ei halua

Moi

olen tässä miettinyt itsekseni kun meillä nuo tarpeet eivät kohtaa..
ja vaimoni on sanonut ettei häntä kiinnosta niin usein kun minua..


niin mikä ratkaisuksi?

tyhmältää tuntuu itse auttaa itseä kun varmaan on ihmisiä jotka ottaisivat mielellään tarpeeseen..;))

onko samoja kokemuksia tai ajatuksia??

isä26



 
..minäkin olen mietiskellyt, että missä vaiheessa noilla vaimokkeilla alkaa tulla niitä,,,,äkillisiä päänsärkyjä..niitä päiviä.. väsymyskohtauksia..halua päästä nopeasti nukkumaan..jne.....itsellä ei tosin moisia ongelmia ainakaan toistaiseksi ole ilmennyt, mutta kaveripiirissä kerrotaan kaikenlaisia tapauksia...monet naiset eivät taida oikein iskostaa sitä, että siinä vaiheessa kun he alkavat olemaan enemmän jalat ristissä, niin se, lopun alku... alkaa....näin yksinkertaista se tosiaan on.....mikään ei ole miehelle pahempaa kuin se, että tekee mieli ja "sitä" on lähellä ,,,mutta,,, jollakin verukkeilla sitä pihistellään......
 
entä saako vaimo tyydytyksen? Henkisestikin? Tuleeko nukuttua tarpeeksi? Rassaako kotityöt aina? Onko jatkuvia rahahuolia... Siinä muutamia syitä jotka saattaa aiheuttaa naiselle haluttomuutta. Mulla suurin ongelma on siinä että en todellakaan aina tunne itseäni seksikkääksi. Mieli on maassa ja mikä sen itsetunnon voisi paremmin nostaa tai toisaalta murskata kuin oma mies?
 
Osottaa aikamoista itsekkyyttä ja kypsymättömyyttä tuommoinen. Jos seksi ei jostain syystä toimi niin siitä pitää puhua ja pohtia eikä alkaa salaa suunnittelemaan että mitäs jos kävis vähän naapurissa... Ja varmasti joka parisuhteessa on puolin ja toisin välillä hieman "kylmempiä" vaiheita ja niihin on sitten ne syynsä, jota vois miettii sillä yläpäällä, eikä juosta sinne mihin alapää sojottaa ;)
 
Itse en koskaan saanut selville että miksi ex-puolisoni "pihtasi", ei auttanut puhuminen, ei mököttäminen, ei mikään... Milloin olivat paikat siivoamatta, tms. tekosyitä löytyi vaikka mitä. Loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen että koska hän kuitenkin kuuli niin ymmärryksessä piti olla vikaa? Puheen kuuleminen kun ei takaa puheen ymmärtämistä.

Kuitenkin kihloihin ja naimisiin olisi pitänyt mennä? Kuulemma vielä lapsiakin alkaa tekemään, suuttui kun sanoin että:"Miten meinasit asian hoitaa, mennä mahdollisesti keväällä koivun alle makaamaan ja odottamaan hedelmöitymistä?" En kuulemma ymmärtänyt häntä ja että olin täysin sydämmetön, ja että kyllä hän tietää miten lapsia tehdään. Kysyin sen jälkeen että: "Mites sitten kun ollaan kihloissa, naimisissa ja lapset hankittu, alatko pihtaamaan taas samalla lailla?" Olin kuulemma semmoinen joka halusi vain "rusinat pullasta". Kun totesin ettei niitä rusinoita ole paljon näkynyt niin loppuviikko menikin sitten vallan rattoisasti ei tarvinnut paljoa jutella, tosin perjantaiaamuna vain totesi lähtevänsä kotiin viikonlopuksi, kuten aina ennenkin.

Viimein sain tarpeekseni pihtaamisesta, jota siis oli jatkunut toista vuotta, ja eräällä baarireissulla sitten viimein minut iski eräs varsin kiimainen nainen, voi jessus miten hyvältä tuntuikaan olla haluttu!

Siitä kun selvisin niin pakkasin kimpsuni ja kampsuni läjään ja läksin, sen koommin en pitänyt yhteyttä kumpaankaan, en ex-puolisooni, enkä tähän kiimaiseen naiseen.

Kyllähän tuo ex kyllä sitten aika-ajoin yritti kutsua kylään milloin milläkin verukkeella, kysellen vaikka mitä, ollen nyt yllättäen kiinnostunut minusta ja siitä mitä minulle nyt kuuluu. Aikaisemmin kun en ollut tuntunut kiinnostavan häntä minkään vertaa. Onneksi olin jo tässä vaiheessa päässyt sen verran pillun makuun että samaan ansaan en toista kertaa kapsahtanut.

Nyt tapahtuneesta on kulunut jo muutamia vuosia ja silloiselle tilanteelle osaa jo naureskella, mutta silloin ei naurattanut yhtään.
 
Muistakaapa; aikansa kutakin aikakautta. Olen ollut saman ukon kanssa miltei parikymmentä vuotta. Siihen aikakauten mahtuu haluttomuutta, hekuman huippuja, tavallista kerran viikossa jyystämistä, säälistä antamista, monta kertaa päivässä kikkailua, milloin mitäkin. Aina on hengissä selvitty, puhuttu on, aina ei kuitenkaan, vittuunnuttu on puolin ja toisin, pisin aika ilman mitään sexuaalista toimintaa on ollut varmaan melkein vuosi. So what! Tämmöistä se elämä on. Ei kantsii ottaa niin vakavasti jos toista ei kiinnosta. Ihmetellähän kannattaa aina ääneen, voi saada vastauksen. Ja jos paineet on kovat niin oma apu, paras apu. Vieraisiin ei saa mennä hyppimään; siitä niitä ongelmia vasta tuleekin. Karua, mutta totta.
 
Juuh, pihtaavat naiset, niitä on piisannut maailman sivu! Entäs kun se on mies jota väsyttää ja päätä särkee eikä tee mieli?? Vaimo se sitten saa kiimoissaan kärvistellä. Käsityöt on onneksi vaivaton ensiapu mutta se on hyvin hetkellinen helpotus. :xmas:

Mies myöntää rehellisesti ettei hänen ole koskaan tarvinnut puutteessa elää. Aina on saanut kun on halunnut. Itse en voi sanoa samaa. Mutta kaikkeen sitä tottuu 18 vuoden aikana. Ihan vaan ajattelin muistuttaa että ei se pihtaaja aina ole nainen, kyllä ne miehetkin sen homman osaa. B)
 
peesaan sua betty boop,meillä sekstataan VAAN kun mies tahtoo,pakit tulee jos ite koitan.ja turha enää koittaa koska mies tekee alotteen kun haluttaa ja jos ei tee niin ei halua vaik mitä koittas...paitti ku puin sexyt vaatteet...mut miehetki pihtaa siis eikä huolehdi naisen haluista ym..mä en saa ku ainaista samaa rynkytystä vaik oon sata kertaa koittanu puhua asiasta... :(
 
..eikö sitten millään voi ?????
tehdä sille toiselle jotakin hyvää, vaikka itsellä ei niitä haluja olisikaan ???
..se on sellaiset viisi-kymmenen minuuttia,,,ja toinen on tyytyväinen...
...tässä kun on pitänyt korviaan auki, niin kyllä se taitaa mennä hiukan sinne naisten puolelle, siis se, että ei oikein huomioida toisen tarvetta....
 
Kun totesin ettei niitä rusinoita ole paljon näkynyt

:LOL: mää sain hepulin...
Ei vaan iha vakavasti puhuttuna pihtaaminen on pahinta mitä suhteessa voi olla (ainaki meillä). Silloin tulee aina pahimmat riidat, ei edes välttämättä siitä seksistä. Silloin on vaan hermot pinnassa.
Ja heti helpottaa kun saa...
 
Seksi on kuulkaas aivotyötäkin... kuinka sitä perheessä pystyy toista ottamaan aina huomioon jos ei sitä tehdä otolliseksi. Minun oli pakko sanoa topp kun tuli totaaliuupumus eikä mua sittenkään ymmärretty. Ukkoa harmitti jos en antanut. Pihtaamista tai ei mutta totta on että ne halut tulevat kun annetaan ihmiselle aikaa saada ne halut takaisin ja voi ne asiat tehdä helpommiksi tuoda niitä tunteita. :saint:
 
Meillä taasen asia on ihan toisinpäin.. |O MInä vongun ja vongun vaan koko ajan lisää ja lisää... miehen tekele ihan tyytyväisenä saattais olla parikin viikkoa putkeen ilman mitään ellen ite tee aloitetta..ja sitte ku harvoin saa suostuteltua touhuamaan niin se on sitä et ite rupee vasta vauhtiin pääsemään niin tää on jo lopettanu :x eli työntö, ravistus ja puristus.. :eek: että innostaapa siinä itekkää enää yritellä mitään kun tyhjän saa pyytämättäkin..
 
...meneekö niin monilla noin pahasti ristiin...?????
minä kun näen paremmasta puoliskosta pelkästään vilauksenkin paljasta ihoa määrätyistä paikoista, niin jo alkaa nivusissa kihelmöimään ja homma on sitä myöten selvä.....ja ihan vastaavasti, jos minulla pikkusen kapula jököttää, niin jo on joku siinä auliisti auttamassa ja helpottamassa.....tämä voi tietysti olla sitä uuden viehätystä, ,,,mutta kyllä me ollaan oltu jo parisen vuotta yhdessä ja himot senkun kasvaa,,,,lapsia ei vielä ole, mutta kovasti tykätään niiden tekotavasta ja paljon sitä harjoitellaan,,,vähän vaikea sanoa, onko se sitten saamista vai antamista, molemmille maistuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja DuBbEl-MaMa:
peesaan sua betty boop,meillä sekstataan VAAN kun mies tahtoo,pakit tulee jos ite koitan.ja turha enää koittaa koska mies tekee alotteen kun haluttaa ja jos ei tee niin ei halua vaik mitä koittas...paitti ku puin sexyt vaatteet...mut miehetki pihtaa siis eikä huolehdi naisen haluista ym..mä en saa ku ainaista samaa rynkytystä vaik oon sata kertaa koittanu puhua asiasta... :(
Ihmettelen minäkin näitä vinkujia, kun nainen pihtaa. Kyllä se on meillä mies, joka pihtaa. Syitä on kertynyt jos jonkinlaista, milloin väsyttää, milloin stressi päällä, milloin ei muuten vaan huvita jne...Kaikki ne kerrat, kun saan sitä munaa, niin olen joutunut vinkumalla vinkumaan, jolloin mies just just suostuu. Ja monet kerrat olen tullut torjutuksi, mikä ei kovin paljon mieltä ylennä. No nyt olen tosin just synnyttänyt, mutta siitäkin kulunut sen verran aikaa, että olisin jo valmis ja ymmärrän kyllä, että miestä ei haluta jälkivuodon aikana, mutta eipä sieltä kovin paljon tule kyselyitä, että koskas vuoto loppuu..
Mikä siinä on, että miehellä on oikeus päättää, koska sekstataan? Luulis olevan samanlainen oikeus naisillakin..Ja miksi pitää nöyryyttää toista niin, että antaa toisen vongata ja vongata, eikä koskaan itse vaivaudu tekemään alotetta, kun se ei todellakaan paljon vaadi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julia08:
Alkuperäinen kirjoittaja DuBbEl-MaMa:
peesaan sua betty boop,meillä sekstataan VAAN kun mies tahtoo,pakit tulee jos ite koitan.ja turha enää koittaa koska mies tekee alotteen kun haluttaa ja jos ei tee niin ei halua vaik mitä koittas...paitti ku puin sexyt vaatteet...mut miehetki pihtaa siis eikä huolehdi naisen haluista ym..mä en saa ku ainaista samaa rynkytystä vaik oon sata kertaa koittanu puhua asiasta... :(
Ihmettelen minäkin näitä vinkujia, kun nainen pihtaa. Kyllä se on meillä mies, joka pihtaa. Syitä on kertynyt jos jonkinlaista, milloin väsyttää, milloin stressi päällä, milloin ei muuten vaan huvita jne...Kaikki ne kerrat, kun saan sitä munaa, niin olen joutunut vinkumalla vinkumaan, jolloin mies just just suostuu. Ja monet kerrat olen tullut torjutuksi, mikä ei kovin paljon mieltä ylennä. No nyt olen tosin just synnyttänyt, mutta siitäkin kulunut sen verran aikaa, että olisin jo valmis ja ymmärrän kyllä, että miestä ei haluta jälkivuodon aikana, mutta eipä sieltä kovin paljon tule kyselyitä, että koskas vuoto loppuu..
Mikä siinä on, että miehellä on oikeus päättää, koska sekstataan? Luulis olevan samanlainen oikeus naisillakin..Ja miksi pitää nöyryyttää toista niin, että antaa toisen vongata ja vongata, eikä koskaan itse vaivaudu tekemään alotetta, kun se ei todellakaan paljon vaadi!
meilläkin mies pihtaa en minä :ashamed:
 
Meillä on kans niin päin että miestä ei huvita niin usein kun itseä.Lopulta se on johtanu siihen että en tee enää aloitettakaan, niin monet pakit on saanut.Itselläkin on halut laantunut.Jossain vaiheessa sitä oli niin puutteessa että suunnitteli jo vaikka mitä.
Kait se tästä vilkastuu joskus.Muutoinki on semmosta aaltoliikettä tuo seksielämä, niinku muukin elämä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tahmatassu:
Muistakaapa; aikansa kutakin aikakautta. Olen ollut saman ukon kanssa miltei parikymmentä vuotta. Siihen aikakauten mahtuu haluttomuutta, hekuman huippuja, tavallista kerran viikossa jyystämistä, säälistä antamista, monta kertaa päivässä kikkailua, milloin mitäkin. Aina on hengissä selvitty, puhuttu on, aina ei kuitenkaan, vittuunnuttu on puolin ja toisin, pisin aika ilman mitään sexuaalista toimintaa on ollut varmaan melkein vuosi. So what! Tämmöistä se elämä on. Ei kantsii ottaa niin vakavasti jos toista ei kiinnosta. Ihmetellähän kannattaa aina ääneen, voi saada vastauksen. Ja jos paineet on kovat niin oma apu, paras apu. Vieraisiin ei saa mennä hyppimään; siitä niitä ongelmia vasta tuleekin. Karua, mutta totta.

Juuri näin, aikuisena elämä on juuri tätä, aina ei haluamaansa saa, silloin on vaan katsottava eteenpäin ja uskottava että kohta on taas toisin! Ihanaa että joku muukin on vielä tänä päivänä tätä mieltä!
 
Ja vielä sitä että kokeekohan puolisosi henkistä läheisyyttä, kosketko häntä myös silloin kun ei ole seksi tähtäimessä, tämä on ainakin mun haluille a ja o. Miehille se taitaa mennä toisin päin että ensin seksi ja sitten henkinen läheisyyden tunne - koittakaa kitenkin löytää tämän suhteen jokin keskitie.
 
en koe,aina ei haluta ja siinä ei ole mitään väärää.

jos mua ei haluttas ja mun kumppani kitisis asiasta,painostais tai yleensäkkin tekis siitä niin ison asian(et pitää nettiin kertoo..) niin todennäkösesti haluttas vielä vähemmän.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tahmatassu:
Muistakaapa; aikansa kutakin aikakautta. Olen ollut saman ukon kanssa miltei parikymmentä vuotta. Siihen aikakauten mahtuu haluttomuutta, hekuman huippuja, tavallista kerran viikossa jyystämistä, säälistä antamista, monta kertaa päivässä kikkailua, milloin mitäkin. Aina on hengissä selvitty, puhuttu on, aina ei kuitenkaan, vittuunnuttu on puolin ja toisin, pisin aika ilman mitään sexuaalista toimintaa on ollut varmaan melkein vuosi. So what! Tämmöistä se elämä on. Ei kantsii ottaa niin vakavasti jos toista ei kiinnosta. Ihmetellähän kannattaa aina ääneen, voi saada vastauksen. Ja jos paineet on kovat niin oma apu, paras apu. Vieraisiin ei saa mennä hyppimään; siitä niitä ongelmia vasta tuleekin. Karua, mutta totta.
Mie olen samoilla linjoilla tän kirjottajan kanssa. Parisuhde kun on muutakin kuin sitä seksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marmeladi:
Alkuperäinen kirjoittaja tahmatassu:
Muistakaapa; aikansa kutakin aikakautta. Olen ollut saman ukon kanssa miltei parikymmentä vuotta. Siihen aikakauten mahtuu haluttomuutta, hekuman huippuja, tavallista kerran viikossa jyystämistä, säälistä antamista, monta kertaa päivässä kikkailua, milloin mitäkin. Aina on hengissä selvitty, puhuttu on, aina ei kuitenkaan, vittuunnuttu on puolin ja toisin, pisin aika ilman mitään sexuaalista toimintaa on ollut varmaan melkein vuosi. So what! Tämmöistä se elämä on. Ei kantsii ottaa niin vakavasti jos toista ei kiinnosta. Ihmetellähän kannattaa aina ääneen, voi saada vastauksen. Ja jos paineet on kovat niin oma apu, paras apu. Vieraisiin ei saa mennä hyppimään; siitä niitä ongelmia vasta tuleekin. Karua, mutta totta.
Mie olen samoilla linjoilla tän kirjottajan kanssa. Parisuhde kun on muutakin kuin sitä seksiä.
Toki on muutakin kun sitä seksiä, mutta jos halut eivät juuri koskaan oikein kohtaa ja toinen on pääsääntöisesti se vongaava osapuoli, niin ei se hirveesti mieltä ylennä.
Meillä on ollut myös sitä pihtailua, mutten enpä ole enää viittinyt vongailla...

 

Yhteistyössä