Hakutulokset

  1. A

    Kokemuksia Helsinkiapartmentista?

    Meillä on vauvalla todettu HLHS, laskettuaika on 21.10.2011. Koska ollaan tamperelaisia, niin majoitumme hesaan aiemmin odottelemaan synnytystä :) Nyt olen varannut kaksion tuon helsinkiapartment.fi kautta, koska se oli tehnyt tarjouksen sairaalalle. Aloinpa vaan pähkäilemään, koska lasku tulee...
  2. A

    Vauvakino

    Hei!Tietääkö kukaan että pitääkö vauvakinoon varata paikat etukäteen vai pääseekö sinne kaikki halukkaat?Ainakaan nettivaraus ei ollut mahdollinen, joten pitääkö sinne siis soittaa?*tyhmä kyselee* :ashamed:
  3. A

    neuvolasta

    Hei! Typeränä kyselisin että voiko ensimmäiseen neuvolakäyntiin tulla mies mukaan? Mitä siellä ylipäätään tehdään?Onko hiusten värjäämisestä haittaa raskaus aikana? Kiitos jos joku jaksaa vastata typeristä typerimpiinkin kysymyksiini ;) :flower:
  4. A

    RASKAANA!!

    Plussasin tänään!!Vieläkään en meinaa todeksi uskoa, mutta kai se sitten on. Nyt mä vaan kokoajan ahdistelen että raskaus menee kesken. Sitten kun oon netistä lukenut että n.50% raskauksista päättyy keskenmenoon, varsinkin varhaisessa vaiheessa. Antakaa mulle luottamusta :)

Yhteistyössä