Vauvakino

Hei!Tietääkö kukaan että pitääkö vauvakinoon varata paikat etukäteen vai pääseekö sinne kaikki halukkaat?Ainakaan nettivaraus ei ollut mahdollinen, joten pitääkö sinne siis soittaa?*tyhmä kyselee* :ashamed:
 
vieras
Kyllä vauvakinoon voi varata liput ainakin finnkinon nettipalvelun kautta. Itse varasin liput viime viikolla tämän viikon torstaiksi, ja aika täyttä näytti jo silloin olevan.
 
ei ikinä enää
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Miten siellä pystyy keskittyy elokuvaan jos on vauva mukana?
Mun vauva on aika helppo tapaus joten en usko et tuottaa ongelmia :) Ehkä en koliikkivauvan kanssa lähtis liikkeelle mutta muuten en nää vauvan haittaavan menoa.
Odota kun näet muut lapset :D Meteli oli hirveä, äidit höpöttivät, lapset juoksentelivat, mikro piippasi, valot päällä, koko ajan ravattiin ulos ja sisään Kukaan ei olisi huomannut, vaikka elokuvaa ei olisi ollutkaan.
 
Tasku Venus
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä enää:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Miten siellä pystyy keskittyy elokuvaan jos on vauva mukana?
Mun vauva on aika helppo tapaus joten en usko et tuottaa ongelmia :) Ehkä en koliikkivauvan kanssa lähtis liikkeelle mutta muuten en nää vauvan haittaavan menoa.
Odota kun näet muut lapset :D Meteli oli hirveä, äidit höpöttivät, lapset juoksentelivat, mikro piippasi, valot päällä, koko ajan ravattiin ulos ja sisään Kukaan ei olisi huomannut, vaikka elokuvaa ei olisi ollutkaan.
Joo just tuota tarkoitinkin. Kotona sentään saa leffan pauselle jos kakru huutaa. Leffan katsominen sitten kestääkin sen pausen ansiosta puolet kauemmin. :D
 

Yhteistyössä