Hakutulokset

  1. K

    Yks kotiäiti täällä, päiväkahvilla..saapi kysellä jotain:) *miekin sit kun kaikki muutkin*

    Onko sulla herkkua kahvin kanssa? Mulla on pelkkää kahvia....
  2. K

    Mitä haette nyt kirpparilta?

    Sisustustavaraa, kirjoja ja vaatteita. Myin viime viikolla, niin vaatteet, astiat, kirjat ja sisustustavara meni hetkessä =) .
  3. K

    Rakennusalan opiskelijoiden työnjälki...

    Aikanaan kotitaloon teki rakennusalan oppilaat remonttia. Hyvää jälkeä ja opettaja vahtityönjälkeä. =)
  4. K

    mua ottaa pannuun kun on niiin pieni suku,oikeesti kellään ei oo varmaan näin pientä sukua..

    Minulla on pieni suku. Kolmen kanssa tekemisissä. Minulle perhe ja ystävät menevät suvun edelle =) .
  5. K

    Mitä suunnitelmia tälle tänään/viikonlopuna?

    Tänään kaupassa ja uimassa käydään. Huomenna serkun luo kylään ja sunnuntaille ei suunnitelmia.
  6. K

    Pimeän poika

    Olen lukenut. Mietin mitä kaikkea lapset kokevat, ja ei tule koskaan tietoisuuteen. Miten sen kaiken jälkeen pystyy ketään rakastamaan.
  7. K

    Mistä parhaat kuvakirjat?

    Fotonetillä on kuvakirjoja.
  8. K

    Loiriko muka hyvä?

    Minä tykkään. Hänen konserteissaan on huikea tunnelma. Loiri on laulajana läsnä 100%. Minä tykkään. :)
  9. K

    Luettele viisi suosikkibändiäsi/artistiasi

    Vesa-Matti Loiri Juha Tapio Johanna Kurkela Kiss Juanes
  10. K

    Viirin kirppis

    Kaksi viikkoa sitten kävin. Paljon tavaraa myynnissä, ja tein löytöjä =) .
  11. K

    Ensimmäinen ostos omilla rahoilla?

    Muistan aina kun ostin cd-soittimen. Säästin rahat ja ostin. :)
  12. K

    ++++++++

    Onnea. =) :flower:
  13. K

    Mitä mä teen, ahdistaa :(

    Maalaminen onnistuu sinultakin. Onko paikkakunnallasi ammattikoulua? Meille teki aikanaan remonttia ammattikoulu, hyvää jälkeä ja opettaja valvoi laatua.
  14. K

    Miehellä alkaa tänään kesäloma!

    Kahvin kanssa jotain herkkua. Mansikoita , jos tykkäätte. Miä meinasin perjantaina tehä pizzaa ja salaattia. Mansikkakakku kahvin kanssa. =)
  15. K

    Mistä saa uimavaippoja? (Helsinki)

    Olen ostanut Ruoholahden citymarketista =)
  16. K

    Miettiikö kukaan muu jo et mitä haluaisitte joululahjaksi?

    En tiedä mitä haluan, mutta monelle olen jo ostanut lahjat :D .
  17. K

    Kadonneen siskon metsästys vol. 8 (etsintä päättynyt)

    Minun pitäisi miettiä pitkään, että otanko yhteyttä vai en. Ahdistuisin, jos joku hakisi minusta tietoa... Ymmärrän, sisälläsi myllertää ja haluat tiedon siskostasi. Mutta siskollasi on kanssa myllerrystä, on ehkä kuullut äidiltään "asioista" ja vaatii rohkeutta ottaa yhteyttä...
  18. K

    G: Lempileffanne

    Volver
  19. K

    Räsähtäis nyt ni loopuis tää päänsärky

    Mulla on kanssa ollu päänsärkyä ja pahantuulisuutta. Toivottavasti ukkostaa pian.

Yhteistyössä