Mistä saa uimavaippoja? (Helsinki)

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Uimavaippa..............

-.-

kaikkee sitä taas on keksitty.....
Kyllä mä ainakin tykkään. Mun täysin terve parivuotias on tässä melkein kahden vuoden kerran viikkoon uimassakäynneissä kakannut kolme kertaa vaippaan vahingossa eikä kertaakaan ole tarvinnut uima-altaan vettä vaihtaa koska kakat on jäänyt vaippaan tiiviiseen pussiin.

Ja kyllä tosiaan niille vauvoille tapahtuu vahinkoja eikä se ole mitenkään turhaa, siis jos tosiaan uima-altaista puhutaan.
 
uimavalvoja
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Uimavaippa..............

-.-

kaikkee sitä taas on keksitty.....
Ja hyvä että on keksitykin. Uimavalvojana voin sanoa, että monta kertaa on täytynyt laittaa halli kiinni (kaikki altaat yhteydessä toisiinsa), koska on nassikka tuotu uimaan ilman uimavaippaa ja vahinko käynyt. Nyt meillä jaetaan ihan ilmaiseksi uimavaippoja niitä tarvitseville, koska niiden jakaminen tulee niiiin paljon halvemmaksi...
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Kyllä meidän S-marketista ja K-superista löytyy sekä sitten Prismasta ja Cittarista tietty.

Ja joo, kakkahan niiden vaippojen on tarkoitus estää sinne veteen joutumasta. Tai ainakin hidastaa sitä.
Höh, Hakaniemen kahdessa S-marketissa ei ollut. Pitänee mennä Cittariin..

 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Terve vauva ei kakkaa veteen. Ymmärrän kyllä jos joku kylpylä sellaista vaatii, mut muuten täysin turha!!!
No ei meidän lapsi terve olekaan siinä mielessä, suolisto-oireinen allergikko, ja milloin mikäkin pistää vatsan sekaisin, kaikki allergian aiheuttajat eivät ole vielä selvillä. Joskus saattaa olla ettei kaki kuin kerran päivässä, joskus kolme kertaa, ja vatsa saattaa olla ihan löysällä. Leikkipuiston altaassa olisi noloa jos kakka tulisi, eikä olisi uimavaippaa, joutuisivat tyhjentämään altaan. Sinne saa mennä joko uimavaipassa tai uimahousuissa, mutta uimahousut eivät löysää kakkaa pidättele.

Enkä minä sitäpaitsi edes kysynyt onko ko. vaippa tarpeellinen jonkun mielestä, vaan että mistä niitä saa... :snotty:
 

Yhteistyössä