Hakutulokset

  1. U

    Minkä kokoisia teidän nelikuiset vauvat on?

    Meidän poika oli 65.1 cm pitkä ja painoi 8770g. (4kk+1pv). Neuvola oli tiistaina. Rintamaidolla mennään edelleen ainakin vielä kuukausi, kun maito tuntuu riittävän.
  2. U

    noloakin nolompi kysymys liittyy seksiin ja miehiin

    Pisto, veto ja ravistus! :kieh:
  3. U

    Vanhin tietämäsi synnyttäjä?

    Eihän tyttäresi ole edes "vanha" odottamaan vauvaa. Meille syntyi heinäkuun 10 päivä poika ja minä täytin heinäkuun 13 päivä 44-vuotta. Varmaan tyttärelläsi on huoli raskaudesta ja odotuksesta, mutta ei kannata murehtia mitään etukäteen. Nauttikaa vaan odotuksesta. Halauksia ja onnellista...
  4. U

    Missäs olis nykyään raskauslaskuri?

    kaksplussan sivuilta raskauden ABC, sieltä löytyy laskuri.
  5. U

    Mitä mieltä olette onko vanhempien ero joissakin tapauksissa

    Ei ero varmaan koskaan ole helppo. Sitä joutuu tekemään vaikeita päätöksiä ja sitten on elettävä loppu elämä niitten tekemiensä päätösten kanssa. Sit jos jossain kohtaa huomaakin tehneensä väärin ja sitten on liian myöhäistä yrittää enää korjata tilannetta. Siksi minäkään en ole vielä eronnut...
  6. U

    Mitä mieltä olette onko vanhempien ero joissakin tapauksissa

    Miehellä oli ennen minua jo vaikea parisuhde takanaan ja heidän eronsakin oli riitainen. He olivat käyneet perheneuvolassa pojan takia, silloin aloittivat, kun poika oli 5 vuotias. Nyt poika täyttää 15 vuotta ja nyt on sitten pojan käynnit lastenpsykiatrin poliklinikalla loppu. Poika on kunnossa...
  7. U

    Mitä mieltä olette onko vanhempien ero joissakin tapauksissa

    Ollaan oltu avopuolison kanssa yhdessä 6 vuotta, joista asuttu yhdessä kohta kolme vuotta. Meillä on sellainen ns. uusioperhe. Minulla on 4 lasta edellisestä elämästä, joista 3 asuu kotona. Miehelläni on 2 lasta, jotka asuvat äitinsä kanssa ja ovat meillä joka toinen viikonloppu, lomilla ja...
  8. U

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Täältä löytyi sitten tällainenkin palsta! Luulin, että olen ainut nainen maailmassa, joka elää seksittömässä suhteessa :laugh: Viimeisen kahden kuukauden aikana olen saanut kerran. Ja olisin kyllä halunnut vaikka kuinka monta kertaa, mutta kun menen sänkyyn, niin mies jää vielä katsomaan...
  9. U

    Omfaloseele vauva

    Voi kuinka ikävää oli kuulla menetyksistänne. Ei oikein löydy sanoja, joilla voisi lohduttaa. :'( Aina sanotaan, että kaikella on tarkoituksensa, mutta jotenkin tuntuu niin väärältä, että jotain niin kaunista ja ihmeellistä viedään pois. Täytyy vaan ajatella, että ne pienet eivät olleet...
  10. U

    Mitä mieltä olette rokotetutkimuksista!

    Pitkän harkinnan jälkeen päätettiin olla osallistumatta tutkimukseen. Olisihan se ollut toisaalta tärkeää, mutta toisaalta, kun poika oli syntymänsä jälkeen osastolla ja hänestä otettiin paljon verikokeita ym. kokeita, niin ajattelin, että on pistelty jo ihan tarpeeksi tässä vaiheessa. Hänelle...
  11. U

    Mitä mieltä olette rokotetutkimuksista!

    Mitä mieltä olette osallistumisesta rokotetutkimukseen? Meille tuli kutsu rokotetutkimuskeskuksesta ja vauvaamme pyydettiin osallistumaan tutkimukseen, jossa selvitetään uuden tutkimusvaiheessa olevan meningokokki B-rokotteen tehoa (veren vasta-aineilla mitattuna) ja turvallisuutta...
  12. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    No onnistuihan se kuva, mutta on vaan kovin pieni, kun halusin koko pojan kuvaan. Tuossa edellisessä linkissä kuva on isompana. Poika on tuossa kuvassa 12 vuorokautta "vanha". Kiltti poika on edelleen ja ihan omilla rytmeillä mennään. Viime yönä meni nukkumaan puoli 12 ja heräsi syömään puoli 5...
  13. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2461432.jpg
  14. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Poika on tänään kahden viikon ikäinen. Ollaan oltu ulkoilemassa aurinkoisina päivinä, mutta silloin kun sataa vettä koko päivän, olemme olleet sisällä. En minä raaski poikaa viedä ulos nukkumaan vesisateeseen, vaikka katos onkin terassilla, mutta kun en mene itsekään ulos vesisateella. Olen...
  15. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Tervehdys kaikille! Poika syntyi 13 päivää etuajassa, eli siis 10.7. klo 16.50. Oli syntyessään 51 cm pitkä ja painoi 4050g. Olin nukkunut koko yön huonosti, kun tuntui supistelevän väli vähästä. Aamulla tuli supistuksia puolen tunnin välein ja soitin jo päivystykseen, tarvitseeko käydä...
  16. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja niille, jotka ovat viimeaikoina plussailleet! Ja kaikille yrittäjille myös onnea. :flower: Olen käynyt välillä lukemassa viestejänne, mutten ole jaksanut keskittyä oikein mihinkään. Sama vanha virsi jatkuu... Miehen kanssa edelleenkin pieniä...
  17. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Ullukka täällä taas kirjoittelee pitkän tauon jälkeen. Olen käynyt lukemassa palstaa, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Olen ollut hieman tai ehkä vähän enemmänkin alamaissa. :ashamed: Poika, jolle lapset on antaneet nimen Eikka, liikkuu kovasti ja potkii ulospäin niin, että koko maha...
  18. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Täällä ollaan taas! Jotenkin on ollut ajatukset ihan muualla, odotellessa lapsivesipunktion tuloksia. En ole oikein jaksanut keskittyä mihinkään. Olen käynyt lukemassa palstaa kyllä aina silloin tällöin, mutta ei ole oikein keskittyminen ollut ihan kohdallaan, joten olen jättänyt sitten...
  19. U

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Kuinka ikävää olikaan lukea tapahtuneesta. Minä menin Taysiin 8:15. Saatiin odotella tunti, ennenkuin pääsin lääkärin vastaanotolle. Meinasin pyörtyä siinä selällä maatessani ja kamala tuskahiki nousi kasvoille siinä vaan ultratessa. Hoitaja haki minulle mehua ja huono-olo meni ohitse...

Yhteistyössä