Hakutulokset

  1. sukahu

    moikka taas kaikille!

    en ookkaan palstalla käyny kun muutaman kerran lukemassa juttuja,mutta nyt mä palaan,jos joku edes muistaa?
  2. sukahu

    siis mitä hel.... täällä on tapahtunut?

    miks tätä palstaa on taas muokkailtu? ja missä on oikeet kirppari sivut jotka oli ennen?ja mistä löydän mun ilmotukset et pääsen niitä muokkaan?tää on tosi törkeetä!!
  3. sukahu

    yks vielä.. ??

    kuka ottaa mun kans vielä yhdet? hetki sitten kotiuduin töistä, ja kai sitä nyt viel yhden vois ottaa??
  4. sukahu

    kuka muistaa tämän???

    http://www.youtube.com/watch?v=1EbUCGk-xCQ tuli teininä kuunneltua!!ja muitakin noiden biisejä...
  5. sukahu

    kuka tunnustaa olevansa juovuksissa?

    paljonko oot juonut alkomahoolia? minä täällä hiukan hiprakassa,ja tylsää :( juonut vasta joku 8 olutta...ja juu lapset on kaikki kerrankin hoidossa,joten nautitaan miehen kanssa :)
  6. sukahu

    mitä ostaisin isälleni 50vuotis lahjaksi?

    pää lyö ihan tyhjää :( rahaa olisi käytettävissä n,200e. koruja ei käytä, rahaa ei tarvitse,ja muutenkin tuntuu jo kaikkea olevan.. mitä sellaiselle voisi lahjaksi ostaa? vinkkejä kehiin kiitos :) isot pirskeet olisi tammikuun lopulla,joten ei kauheasti enään aikaakaan ole miettiä..oon...
  7. sukahu

    vitsi mulla on hienot hiukset!

    oli ihan pakko laittaa :) kävin eilen parturissa ja ennen oli siis melkein persuuksiin asti tummat hiukset joissa vaaleet raidat,no nyt on sit vajaa olkapäälle asti "rikotut" joissa neljää eri väriä..kummasti muuttaa ulkonäköö...niin ja juu tietysti tärkein,eli on paksut ;)
  8. sukahu

    mistä mä löydän kivan mallin hiuksiin?

    oon huomenna menossa parturiin ja vähän katselisin valmiiksi hiusmalleja :) oon nyt kollanut niin monta sivua läpi eikä yhtään mielenkiintosta oo tullut vastaan.. mulla nyt pitkät tummat hiukset joissa vaaleat raidat,taidan leikata tuohon olkapäälle..mutta siis malli ja uusi väritys...
  9. sukahu

    paras kaverini sai yöllä 00.10 pienen pojan :)

    poika syntyi viikolla 36 ja normaalisynnytys, painoa 2280g ja pituus 46cm.äiti ja lapsi voivat hyvin :) mä oon niin onnellinen!
  10. sukahu

    te keille tulee joulupukki?

    koska tilasitte,ja paljonko maksaa? me muutettiin juuri ja täällä uudessa kaupungissa ei ollut yhdenkään kaupan seinällä mitään ilmoituksia joulupukeista..eikä lehdessäkään..metsästettiin sitä pukkia sitten melkein 3viikkoo! niin ja tänään sit sain kaverini kaverilta numeron ja sieltähän se...
  11. sukahu

    paras kaverini lähti juuri synnärille :)

    saas nähdä tuleeko yhtenä vai kahtena kappaleena takasin.. mua taitaa jännittää enemmän kun sitä itteensä,ei meinaa pysyä paikoillaan millään...on sitä vauvelia sen verran hartaasti odotettu!
  12. sukahu

    onko kukaan tilannut rattaita esim,saksasta?

    millaiset tilasit,ja mistä, ja kauanko lähetys kesti? onko kellään kokemusta tästä kaupasta: www.babyparadies-shop.de tuolla voi ainakin maksaa pay palilla ja rattaille näytti tulevan kuluja 18e. mutta siis laittakaa linkkejä muihinkin kauppoihin johon tuo pay pal kävisi maksuna..ekaa...
  13. sukahu

    mitäs kaikkee on juotu näin illalla?

    listaa omista: barbados rommia puoli pulloo 2 lonkeroo 2 olutta ei vielä paha,eihän? kerrankin saa ottaa rennosti!
  14. sukahu

    mitäs täällä on tapahtunut?

    oon ollu kuukauden pois palstalta,onko jotain tosi tärkeetä jääny väliin?
  15. sukahu

    mistä löytäis peppi pitkätossu verhot+lakanoita?

    tietäiskös joku?meillä neiti niin kovasti toivoo sellaisia joulupukilta,ja mistään ei tunnu löytyvän :(
  16. sukahu

    onko kaikki jo nukkumassa?

    mä en oo vielä! :wave: on niin hiljasta taas....
  17. sukahu

    reistailiko muilla palsta äskön?

    mä en päässy millään jutteluihin mukaan...tuli tyhjä sivu..entäs muilla?
  18. sukahu

    meillä räpsähti!

    mulla on ihan hirvee hiirikammo,ja viime yönä sit rupesin kuunteleen ku kuulu rapinaa..koko yön olin ihan paniikissa miehen kainalossa enkä nukkunu tuntiakaan! no mies vei aamulla loukun tuonne sängyn alle,ja se hiirihän oli saanut jotenkin sen leivän siittä napsastua...no nyt viritettiin siihen...
  19. sukahu

    mistä netissä näkee vähittäispalkat tietyillä aloilla?

    tietääkös joku?
  20. sukahu

    mitä ruokaa teiltä löytyy kuivakaapeista tällä hetkellä?

    ja saisitko niistä ruuan tehtyä? meiltä löytyy: makaroonia 5pss tonnikalaa 2prk 3 erilaista riisiä(yksi riisiä+ohraa) sämpylä ja vehnä jauhoja nuudeleita sienikastiketta pekoniyrtti kastiketta kuppisoppaa erilaisia juustokakku ainekset kahvia mannaryynejä paljon mausteita...

Yhteistyössä