Hakutulokset

  1. L

    ***Kevyempänä kesään*** Elokuu

    Heippa sit heinäkuun:) Kyllä on keho menny pyllylleen. Huoh!!! Paino noussu ku päivän lämpötila, mut josko tää taas tästä. Koittais vaik vähä tsempata;). Aamulla ku luku oli huikeet 65,4kg, ett tässä ei VOI olla muuta suuntaa ku kohti 6kymppiä, kiitos. Tässä vaan on miljoona isoo asiaa...
  2. L

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    Mae Harmi. Mut ilmota vaan, jos haluat takasi:) Niin sanokaa vaan, jos haittaa ku otin nyt tän kuun ketjun haltuun:)
  3. L

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    Näin sit aattelin alottaa hiillostuksen het ku puikkoihin pääsin;) Eli laittakaahan viestiä seuraavat, jos haluatte viel pysyä ketjussa(toki tähän pääsee takasikki ku ehtii): eli ajatar, alic, Bridezilla, chef, Fat2Fit, icefairy, Jeccika, KS09, laurpap, Louvre, Mae, mammamammutti, miia009...
  4. L

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Nyt on heinäkuullekki pino:)
  5. L

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    Dodii tässäpä olis tuorein ketju. Mä päivittelen nuo painotiedot tässä sateisen päivän ratoks. Ilmotelkaa ketkä nyt ei oo enää mukana, ni poistan listalta. Jos testais mennä näin "vanhaan tapaan". Jos vaikka innostais. Itel edellee ollaan plussalla, mut ei enää niin roimasti ku olin...
  6. L

    ***Kevyempänä kesään*** HeinäKuu

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu Tässä olis tämä meidän pino. Kaikki halukkaat, tietoja tänne. Eli näin esim.: nimi: Pituus: ei ole pakollinen mun mielestä Aloituspaino: Tavoitepaino: Paino nyt: Pudotettu: Viikkopudotus: **************************************************...
  7. L

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Anlini Onnea :heart: Mä tein itelle suuren päätöksen ja laitoin puntarin kaappiin. Aattelin kohdata tuon kapistuksen vasta pe aamuna. Plussalla ollaa edelleen ja entistä roimemmin. Huoh!!!!! Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja koitetaan ehtiä kertoilee kuulumisia:)
  8. L

    ***Kevyempänä kesään*** KeSäkuU

    Pöö! Aika hiljaseks menny ketju... Itellä ollu melkosta löysäilyä. Tai ei muuten, mut paino on edelleen 62kg päälle...Tosin oon lähes päivittäin käyny 4km juoksulenkillä (eihä tuo mikään huima matka oo) ja tehny punttitreeniä. Senttejä oli kuitenkin lähteny ihan kivasti. Mulla on menkat...
  9. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Heippa piiiitkästä aikaa!!! Kiva ku ketju on saanut uusia osallistujia. Yritetään nyt pysyä remmissä mukana, niin uudet kuin vanhatki (meikä paraski puhuja;)). Mulla tosin tulee olee pikkanen tauko tässä hommassa. Paino on edelleen noussu, menkat on tullu viimeks vaatimattomasti 20.4 eikä...
  10. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Kyllä kuulkaa näyttää nyt pahalta. Edelleen paino on tuon 1,3kg perjantain tuloksesta ylöspäin...pitäis parin päivän sisään pudottaa vaatimattomasti 1,8kg, ett onnistuisin tuossa 0,5kg haasteessa. Ei paha :laugh: Mä en oikein ymmärrä itteeni, eilen ostin jossain mielehäiriössä levyn valkosta...
  11. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Mä oon kans mukana puolen kilon haasteessa B) Ainut vaan, ett tein taas tavanomaiset ja kerrytin viikonloppuna nesteet kehoon: ei noussu "kuin" 1,3kg. Huoh, turhauttavaa. Ja TAAS vkl on poikkeuksellinen vkl, ku tulee vieraita. No mut arkipäivät ainaki paahdan hulluna, jos sit perjantaina...
  12. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Lunga Pituus: 160cm Aloituspaino:68,8kg Tavoitepaino: 59,9kg Paino nyt: 61,7 Kg Pudotettu: -7,1 Kg Viikkopudotus: -0,8 Kg (21.5.2010) No nyt tuli jo saavutettua toukokuun tavote. Olisko sit seuraava taasen 61 Kg alitus. Juhannukseks onki sit se 59 Kg, mut se on sit loppurutistus. Ei...
  13. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Tsemppejä täältäki suunnalta kaikille!!! Ite makaan auringossa, nyt ku vielä aurinkoo piisaa (hyvään saumaan tuli lomaa..). Aateltiin tänään mennä rannalle pötköttää tytön kans:) Nättiä päivää kaikille ja huomenna sit kaikki piipahtamaan ketjuun. Ettei vaan tää ketju ihan kuivaha...
  14. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Täällä ollaan ja päästy arkeen taas kiinni. On tää pudotus vaan taitolaji, mut no. Pakko tiristää kyl 62kg alle tässä kuussa. Vkl taas paino nous huomattavasti, mut nyt on matka toivottavasti alaspäin. Ja ens vkl olis taas reissua tiedossa. Nuo viikonloput on mun kompastukivi. Ihmismieli on...
  15. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Lunga Pituus: 160cm Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna) Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy) Paino nyt:62,5 Kg Pudotettu:-6,3 kg Viikkopudotus: -0,2 Kg (14.5.2010) Eri puntari, ni vaikee sanoo onko pitävä luku. Tää viikko kyl ollu onnistunu, ku oon kaloreissa melko hyvin...
  16. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Morjens! Huoh, mikä olo. Eilen oli työpaikan pippalot ja olo on sen mukainen. Vaikken paljoo ees juonu, mut syöminen jäi ja se kostautuu. Aamulla olo oli aavistuksen kuivahtanu ja vajaan litran juomisen jälkeen luku oli 62,5 Kg :laugh: . Huomenna tosin tuun kertomaan epävirallisen tuloksen...
  17. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    icefairy Mahtavaa!!! Onnea roppakaupalla odotukseen ja tulehan kertomaan kuulumisia, jos jaksat. Ihana uutinen todellaki :heart:
  18. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Niin ku menis aavistuksen mun löpinöiks tää ketju;) Mukavasti alko viikko: puntari näytti mukavaa lukua ja tänään meen töihin vasta kymmeneen, joten ehdin vetästä tyhjällä vatsalla ½h lenkin. Ihanaa! Tympee vaan ku unohtu ostaa eväät töihin ja nyt on arpominen mitä sitä söis, ettei tuu...
  19. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Niin ja nöpö80 Kyllä se siitä viel lähtee laskuun. Aina välillä pitää ottaa plussaa, jotta pääsee taas ruotuun. Hyvä herätys:) Tuo kuntoklubi ym.jäsenyydet motivoi toisia hyvin, mut seki yksilöllistä. Ite ku en oo saanu lähdettyä vaan paremmin on toiminu kotikuntosalin hankkiminen. Siinäki...
  20. L

    ***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

    Oikein rentoa ja ihanaa äitienpäivää meille kaikille :flower: :hug: Taitaapi jäädä tääl vapaapäivä pitämättä, ku sain lahjaks tytön valitseman pinkin kahvakuulan, enkä kyl malta olla sitä testaamatta. Sportissa oli kelpo ohjekki. Jos sit huomenna. Ei vaan keho tahdo ehtiä palautumaan...

Yhteistyössä