***Kevyempänä kesään*** ToUkOkUu

siis pökäle sentään, täälläkin vapun syömiset jäi päälle ja painoa tullut pari kiloa lisää, juomiset jääneet ja niin myös nutraus. Yritän tänään ja huomenna olla täys nutreilla et saisin painon laskemaan. Vaan kyllä harmittaa..

Ravitsemusterapeutille peruin ajan, kun poika sairaana, on ollut vapusta asti ja tänään vein viimein lääkäriin ja kuurihan siltä pläjähti mukaan. Raukalla korvatulehdus ja keuhkoputketulehdus. Vasta pari viikkoa sitten oltiin päivystyksessä yskän ja kuumeen vuoksi, silloin sai kortisoonia ja spiroa. Eli varmaan sama tauti kyseessä, koska yskä ei ohi mennyt missään vaiheessa, ei kyllä pahentunutkaan, kuin vasta nyt viikolla.
 
No himputti, kyllä mäki uskaltaudun kertomaan eilisen "töppäyksen". Päivä meni huippukivasti ja ruuat oli mitä piti. Vielä alkuillasta painoki oli hyvä, mutta sitten illalla se alko. jääkaapista huuteli mulle 200g rasvaa, jotka sit urhoollisesti vetäsin naamaariin. Eli 200g Maraboun appelsiinikrokanttia hujahti naamariin, ett hups vaan. Katoinpa, ett kilokaloreitaki siinä oli "vaan" yli tonni, ett OHHOH!!!

Nyt kilttinä syön rahkaa mehukeitolla(on yks ruokavinkki siitä tän hetken huumasta) ja kaapissa ei oo muuta makeeta, ku sokeripaketti jotta illalla ei tartte mielitekoja toteuttaa millään muotoo. Kyllä jos itsekuria sais ostettua kilon paketteina, ni mä hommaisin sitä reippaalla kädellä. Tää lusmuilu alkaa ottaa kupoliin...

Eilen tein niitä kotijumppaohjeita ja tänään on allit ja tissit kipeet, ett ihan hyvä oli. Jalkakyykyn tein painojen kans ja muutenki aattelin soveltaa sitä saliohjelmaa kotona toteutettavaks.

Palataan taas:)
 
Metsolla mahtava idea tuolista! :D
Äkkiä patentti ja rakentamaan prototyyppiä! :whistle:

Täällä käytiin tänään nopeasti shoppailemassa!
Löysin Seppälästä aivan ihanan hamosen kesän ristiäisiin ja mikä parasta, se on KOKOA 40!!! Wooooooohou! :whistle: :whistle: Aina ennen mun koot on siis olleet 42/44 ja nyt meni tuo päälle. Mahtavaa! Nyt tars vaan saada pois lisää ja lisää!
On miussa siis jotain tapahtunut! =) =) Nyt asian huomasin jopa jo appiukko ja työkaverikin. :whistle: :whistle: Ihanaa! :D
 
Huomenta! Oon yrittäny elää tän viikon ihan normaalisti ja unohtanut koko laihduttamisen. Rupes vaan niin tökkimään. Itse asiassa olen syönyt koko viikon tosi kevyesti, koska olo on ollut sellainen, että ei kertakaikkiaan mikään uppoa. Huolestuttavaa, ettei ruokakaan maistu. Kun avaan jääkaapin mun ei tee mieli mitään muuta kuin hedelmiä ja vihanneksia. No söin mä eilen 72% tummaa suklaata ja kuivattua banaania :ashamed: Vaa'assa kävin aamulla ja se näytti +500g viime torstain lukemaan eli huomenna ei hurrata. Jää tän viikon tavote (62,9kg) saavuttamatta ja toukokuun tavotetta mulla ei ole enää ollenkaan. On pakko relata vähän. Pyöräilyt olen melkein joka päivä ja pihahommissakin tulee liikuttua ihan mukavasti. Mutta kroppa on kutistunut, vaikka kiloja ei liiemmin viime aikoina ole karissut. Vyötäröltä on lähtenyt 12cm!!! Pömppis alkaa olla kadonnut, on vain löysää nahkaa. No on siinä vielä rasvaa, mutta ei kumpua.
 
Kaippa sitä taas täytyy uskaltautua tänne ripittäytymään :ashamed: :ashamed:
Tää viikko sit jatkaa samaa mallia ku tuo vapun aikaki, ei millään pääse ruotuun, pirskatti :headwall: :headwall: :headwall:

Maanantaina alko taas menkat :headwall: :headwall: eihän edellisistä ookkaa ku pari viikkoa :LOL: :LOL: täytyyköhän täs vielä alkaa pillereitä syömään että saa kierrot kohilleen :eek: :eek:
No mieliteot on taas ollu sen mukaset, syöty on mitä käteen on jääny ja suklaata, jätskiä, pitsaa ja pullaa on uponnu kamalat määrät :$ ja joka päivä :whistle:
mutta nyt täytyy mennä, tuun kyllä huomenna ilmottamaan luvut jotka taas alkaa 7 eli plussaa on täältäki tulos ja paljon :ashamed:

 
jäiks, tämä viikko jääköön historian pimentoon syömisten puolesta :ashamed: eilinen alkoi hyvin aamulla ja päivällä nutraten ja sitten samperin vapun namipussit huusivat minua tuolla kaapissa!! Miehen syytä kaikki, mitä on koko ajan työmatkalla, syön kait suruuni.. no en, mutta periaatteessa olis hyvä syy syödä.. Tänään en ole edes yrittänyt, en kyllä myöskään ole herkutellut, huominen punnitus hävettää vietävän paljon..

Mutta hienoa Ikuinen laihduttaja, hieno ja mahtava tunne, kun saa pientä kokoa ostaa!! Minäkin ostin tänään IcePeakn shortsit kokoa 40, just passelit. Ostin ne vähän niikus biksujen kanssa pidettäviksi, mutta se yläosan osto osoittautui näistä lähi marketeista aivan toivottomaksi hommaksi, mikään koko ei mahdu mun ryntäille.. Millä ihmeellä saan nuo rinnat kutistumaan, muuttumaan nahkaleileiksi, roiskeläpiksi tms. Vinkkejä kehiin, kiitos! Alan olemaan pian epätoivoinen.. Tai jos tiedätte mistä löytyis joku kolmiomallinen yläosa turkoosissa tai tummanruskeana ja kuppikoko sais näköjään olla iso, nyt liivit E75 vieläkin :ashamed:
 
Se on kyllä parasta huomata vaatekoon pienentyneen tai senttien karisseen matkan varrelle. Hienoa :flower:

Itellä ei nyt oo hirveemmin tullu uusia vaatteita osteltua tai ainakaa eri kokoa. Josko jossain vaiheessa.

Voi että ku olis kiva olla jo siinä vaiheessa, ett sais tavotella uutta kilolukua. Nyt oon tyytyny näihin "toisen numeron" pienenemiseen.

Eilen ja tänään on menny kohtuu hyvin ja liikkuaki on tullu. Aamulla vaan niksautin niskani jotenki ja nyt sattuu pään kääntäminen. Olis kuitenkin kiva tehä jotain lihaskuntoa..saas nähä kykeneekö. Mulla ku tuppaa vkl olla aina lepopäiviä, ku on kaikkee muuta touhua niin tuhottomasti.

Huomenna jänskättää vaa'alle nousu, mut tuomiolle tuun joka tapauksessa. Nyt vaikuttais miinusta tulevan, mut tässään on ilta vielä nuori...
 
Onneksi olkoon pienemmästä vaatekoosta, Ikuinen laihduttaja! Aaahh!! Mäkin haluan päästä jo kokoon 40!!! Mutta oon sentään onnellinen, että menee koon 42 farkut jalkaan. Vähän tiukat on kyllä aluks. Heh. Hittoviä, kaikki laardi jämähtää aina peffaan ja reisiin... :kieh: Mutta mies huomas jo eron massun koossa. Aika ihmeellistä, sano että se on pienentynyt ja litistynyt!!! Meinasin roihahtaa liekkeihin ja ampua ilotulitteita parista kehuvasta sanasta, niin harvinaista herkkua se oli. :LOL:

En o käynyt kattomassa vaa'alla ennakkoon että onko huomenna tulossa pouta vai nöy...toivotaan että tää lihasreeni (löysin KuntoPlussan "Litteä vatsa, vahva selkä"-dvd:n! ) ja intohimonen zumbaaminen ois saanu vähän poltettuu ihraa ja skarppaus tepsinyt kaiken sen suklaan ja päfkinän napostelun (tai massamurhahan se oli pähkinöiden näkökulmasta :ashamed: ) jälkee... Ainakin vatsalihakset ja kyljet on sen tuntuset, että nyt on jotain tehtykki.

Ja mies peru NerdFitness X3000:n tekemisen. Pitää alkaa vissiin itse rakentelee... :xmas:
Mutta tsemppivä kaikille tulevaan punnitukseen!!! :heart:
 
Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 26,5 (16.04.2010)
paino nyt 82 kg 07.05.2010 (oli jo 81,5 kg 23.04.2010)
pudotettu -7,5 kg
viikkopudotus -1,0 kg (07.05.2010)

Enempikin olis voinut olla sen edellisen nousun jälkeen! :/
Jos sais tän vtsan nyt taas toimimaan, niin ehkä tuo tuosta voisi tässä kuussa vielä laskea. :whistle: Yritän ehtiä päivitteleen kaikkien tuloksia viikonlopun aikana! :wave:
 
Pituus: 164 kg
Lähtöpaino:78,5 kg
Tavoitepaino:60 kg
Paino nyt : 68,3 kg
Pudotettu yhteensä:10,2 kg
Viikkopudotus: -1 kg (7.5.2010)
Tosi tyytyväinen olen! Enää 3,3 kiloa kesätavoitteeseen ja 10 kiloa meni rikki B)
 
Metso
pituus: 164cm
aloituspaino: 90,9kg
tavoite paino: 65kg
paino nyt: 77,5kg
viikkopudotus: -1kg (07.05.2010)
pudotus yht: -13,4kg

Noni, tulihan sitä miinusta. Krääh. Heräsin aamulla järkkyyn kurkkukipuun ja kuume noussu, fiilikset maton alla... |O Eeeei en haluu tulla kipeeks mun piti tänään zumbaa ja tehä vaikkamitä!

Onneksi olkoon pudottajille!!! :flower:
 
Mae
ikuinen laihduttaja Jee!!!! :flower: Mullakin on nyt pari päivää ollu 36 koon kauluspaita päällä. Mulla ei oo IKINÄ ollu noin pientä paitaa.

Pituus 175 cm
Aloituspaino 83,9kg (4.1.2010)
Tavoitepaino 68 (mahd. jopa alle sen, ehkä 65kg)
Paino nyt 70,4kg
Pudotettu -13,5kg (Arvio."aloitus" ja "nyt" punnittu eri vaa'alla, eri vrk:n aikaan)
Viikkopudotus -1,8kg (7.5.2010)

JEEEEEEE! Nyt mä oon tyytyväinen :D

Katoin muuten noita mun xtravaganza vaa'an lappuja ja mun rasvaprosentti on tippunu n.10% ja rasvamassa yli 10kg. Vähänkö mä oon tyytyväinen.

Tällä viikolla olen päässyt hyvin treenaamaan ja vitsi että on ollu hyvä fiilis. :D
 
Kehtaanko edes tulla teidän MAHTAVIEN :flower: :flower: pudotustulosten joukkoon omani kertomaan...no oon itelle alottaessani luvannu et luvut ilmotan oli plussaa tai miinusta, joten tässä karmaseva tulos :ashamed: :ashamed: :headwall: :headwall: :'(

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 70,6 kg
Pudotettu yht: -5,3kg
Viikkopudotus: +1,3kg (7.5.2010)

Kyllä taas tuntuu siltä et puhti loppuu kun täs taas aletaan jojoilla, eipä enää luvut alakkaa kuutosella :'( Siis mitä mä TEEN????? Tai no, täytyy tyhjätä kaikki hyväskät kaapista pois ja toivoo et menkat joskus loppuu nii sitte....ja jos toi ruokalakko ei lopukkaa maanantaina ja pakastin huutaa tyhjyyttä niin sittenhän on hyvä vetää pari vesipäivää, vai kuinka :LOL: :LOL: Ei taida kyllä multa onnistua :LOL: :LOL:

Poikakin on nii räkänen ja rutunen että meinaa hermot olla itelläki riekaleina ja suuhun siis menee ihan mitä vaan, eilen jos joku olis tuonu sian eteen olisin varmaa syöny senkin :$

Mutta ladyt, ONNEA hienoista suorituksista ja jatkakaahan samaan malliin :flower: :flower: mä täälä seilaan seittemäkympin ympärillä jatkossaki :ashamed:
 
Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg (tänä aamuna)
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy)
Paino nyt:62,7 Kg
Pudotettu:-6,1 kg
Viikkopudotus: -0,7 Kg (7.5.2010)

Ihan ok, mut uuden enkan olisin voinu ottaa vastaan. Mut jos tekis poikkeuksen ja pysyis kohtuudessa, eikä tarttis piipahtaa korkeilla lukemilla vkl jälkeen. Vois olla mahkut miinukseen ens pe.

Onneks ei kauppaankaa tartte mennä, ni ei tuu ostettua herkkujakaa. Niitä ku on tässä tullu syötyä.

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille ja palaillaan:)
 
Moikka!
Palailen pian uudelleen :ashamed:
on nimittäin punnitukset nyt hetkeksi jääneet kiireen vuoksi :(
mutta ilmoitan mahd. pian mitä se puntari näyttää.. tiiän, että herkkuja on välillä mennytkin kivaan tahtiin ku en ole kerinny kattoon mitä syön :kieh:
 
no niin, tunnustusten aika viimein, eilen en kyennyt tähän, mutta nyt aamuisen sauvakävelylenkin jälkeen uskallan kertoa karmivan totuuden :ashamed: eli:


  • pituus: 160cm
    aloituspaino: 84,9kg
    tavoitepaino: 67kg
    paino nyt: 71kg
    pudotettu yhteensä: -13,9kg
    viikkopudotus yht: +1,8kg

    että siinä se nyt sitten on, noloa en voi muuta sanoa, nyt olen eilisen ollut taas tiukalla nutrauksella tai no töissä syön lounaan, kun taas joudun siitä maksamaan. Muuten pyrin olemaan nutreilla. Tänään join ison mukillisen maitokahvia sokerin kera, ah oli niin hyvää.. taidan sallia sen aamuihin jatkossakin. Mutta näillä eväillä jatkan, ihan vielä en ole valmis luopumaan kokonaan noista nutreista, en jaksa alkaa miettimään syömisiä. Pyrin taas lisäämään liikuntaa ja ensi viikko suokin siihen loisto tilaisuuden, kun muu perhe lähtee viikoksi mökille. Suunnittelin aamuihin vesijuoksua ma-ke, työmatkat pyörällä (yht. n.6km ja ajallisesti n.25min) ja vielä töiden jälkeen sauvailemaan tunniksi n.6km lenkki. To pääsen sauvailemaan, mutta halli pahus kiinni, mutta jospa käynkin parilla sauvalenkillä, tässä siis suunnitelma, jossa aion myös pysyä.
 
Kyllä nää viikonloput on mun turmio. Tänäänki on tullu syötyä enemmän ku norm.vkl. Tosin herkut jäi väliin :eek:

Luulis, ettei viikolla olis töitä pudotuksen suhteen normaalia enemmän kuitenkaan.

Tällä viikolla oon juossu joka ilta pikkulenkin ja tänään laitoin askelmittarin kuosiin, jotta näkee hieman lenkkien pituuksia ym. Lihastreeniäki oon tehny joka päivä :eek: ja huomenna pitäis malttaa pitää vapaapäivä.

Mukavaa huomista ä-päivää kaikille ja tiukkaa alkuviikkoa:).
Onko joku innostunu siitä Jutan ohjelmasta?
 
Nöpö tunnustaa syntinsä...

Siis mä en saa tätä mun syömisputkea nyt millään poikki, paino tänään 82,9kg Tää on siis aivan valtavan kamalaa...

Mutta tänään aion viettää äitienpäivää ja syödä hyvin, huomisesta alkakoon sitten tiukempi linja ja se liikunta, pakko on ehtiä myös liikkumaan! Miehelleni just sanoin, että voisin liittyä jäseneksi tohon paikalliseen kuntoklubiin kesäkuun alusta alkaen, mutta tulisko siellä sitten kuitenkaan käytyä... Täytyy laittaa harkintaan...
 
Oikein rentoa ja ihanaa äitienpäivää meille kaikille :flower: :hug:


Taitaapi jäädä tääl vapaapäivä pitämättä, ku sain lahjaks tytön valitseman pinkin kahvakuulan, enkä kyl malta olla sitä testaamatta. Sportissa oli kelpo ohjekki. Jos sit huomenna. Ei vaan keho tahdo ehtiä palautumaan, joten kehitystäkää ei tapahdu..

Tällä hetkellä viikonlopun syömiset on kohottanu painoa 200g. Ja tän päivän syömiset on mitä on, ku on kakkuaki tarjolla. Silti aattelin syödä kaloreiden puitteissa tän päivän, jos suinki pystyn. Ei olis ens viikko taas kaameeta kärvistelyä, vaan vois olla miinusta tarjolla..

Mutta tänä päivänä ei ressata vaan nautitaan perheistämme:)
 
Niin ja nöpö80 Kyllä se siitä viel lähtee laskuun. Aina välillä pitää ottaa plussaa, jotta pääsee taas ruotuun. Hyvä herätys:)
Tuo kuntoklubi ym.jäsenyydet motivoi toisia hyvin, mut seki yksilöllistä. Ite ku en oo saanu lähdettyä vaan paremmin on toiminu kotikuntosalin hankkiminen. Siinäki tulee välillä taukoja, mut ei ainakaa mee rahat hukkaan. Ja ku pikkuhiljaa ostaa, ni ei oo kova investointi. Ihan jo levypainot ja tanko on tehokkaat eikä tilaakaa kulu paljon:)
 
Niin ku menis aavistuksen mun löpinöiks tää ketju;)

Mukavasti alko viikko: puntari näytti mukavaa lukua ja tänään meen töihin vasta kymmeneen, joten ehdin vetästä tyhjällä vatsalla ½h lenkin. Ihanaa!

Tympee vaan ku unohtu ostaa eväät töihin ja nyt on arpominen mitä sitä söis, ettei tuu liian vähä Kcal:ta. Se ku tuppaa kostautuu joko illalla kaameella nälällä tai säästärillä, jos pysyn ruodussa.

Oon ihan into pinkeenä taas päässy liikuntaanki kii. Välillä vaan tuntuu menevän vähä yli, ku koko ajan pitäis olla jotain tekemässä. Ei muuten, mut into tuppaa lopahtaa nopeesti.

Tympee, ku ke on tosiaa työpaikan illanistujaiset tiedossa ja edessä syömistä ja juomista. Ja to lähdetään eepeelle, ni pe lukema voi olla mitä vaan, usein plussaa:(. Jos koittais tän alkuviikon ottaa tiukasti ja sit pyrkiä pe ees samoihin lukuihin ku viime pe.

Olisko kellään mitään ideaa mitä sitä söis kiinalaisessa ravintolassa? Ku sinne ollaan ke menossa syömään ja jotain kevyttä kyl tahtoisin syödä.

Tulukkeehan muutki kirjottelee kuulumisia, kuinka viikko on lähteny käyntiin. Onko herkutteluista päästy ja saatu taas pudotuksen syrjästä kii.
 
TJAA-A! :D
Jospa nyt painoni ilmoitan :ashamed:

Mianna79
Pituus: 152cm
Aloituspaino: 74,8kg
Tavoitepaino: 57kg
paino nyt: 68,5kg (10.5)
pudotettu yhteensä: - 6,3kg
viikkopudotus:+200g :kieh: :kieh:

Järkyttävää :headwall:
 

Yhteistyössä