Hakutulokset

  1. S

    Tukea syömishäiriöisille laihduttajille!

    Löytyykö täältä kiinnostuneita osallistumaan pienimuotoiseen laihdutusprojektiin, jossa tavoitteena olisi enemmän elintapojen muutos kuin nopea laihtuminen? Itse en ole varsinaisesti ylipainoinen, mutta itseinhossani koen olevani melkoinen löllökasa ja haluaisin löytää puhtia kiinteytymiseen...
  2. S

    suihkutisseistä vielä..

    Kertokaas ne jotka kärsineet kyseisestä vaivasta että toistuuko se seuraavienkin lasten kanssa automaattisesti vai miten? johtuuko siis äidistä vai sekä että niin runsas heruminen.. Eli itse esikoisen kanssa kärsittiin suihkutisseistä ja kokeiltiin kaikki mahdolliset konstit asian...
  3. S

    Keinot ja voimat vähissä, päiväunista...

    Kertokaas nyt kokeneemmat että miten saan opetettua 6kk ikäisen päiväunille sisälle. Tuntuu että kaikkea on jo kokeiltu ja unille mennään vain itkun kanssa yli tunnin taistelun jälkeen.. tätä seuraa 30minuutin lyhyet unet ja entistä väsyneempi vauva. Raskasta (itselle mutta eniten vauvalle) kun...
  4. S

    Mitä enteilee viivanpaikka?

    -eli otsikossa kysymykseni? kokemuksia onko viivanpaikka jatkossa muuttunut plussaksi vaiko vain testissä jotain häikkää. Viivanpaikassa ei siis mitään väriä ole..
  5. S

    Pakko hehkuttaa jonnekin

    Voisinko sanoa että olen yllättynyt, tuskin, olen onnesta sekaisin. Lasten hankkimisesta alettiin puhua 4kk sitten ihan alustavasti. Mies ei silloin vielä ollut asiaa paljon ajatellut mutta yllätti jo silloin sanomalla että kyllä niille pian voisi mahdollisuuden antaa ;) no, siitä tuli hyvä...
  6. S

    Kadoksissa oleva munasarja

    Otsikossa tiivistettynä ongelmani. eli toista munasarjaa ei ultrassa gyne viime kesänä löytänyt, mutta ei sanonut siitä sen enempää. AIka huolettoman oloiselta vaikutti muutenkin. Menkkojen kanssa kun minulla on ollut ongelmia aina. Olen 26v ja nyt lasten yrittäminen olisi ajankohtaista. Osaako...

Yhteistyössä