Hakutulokset

  1. A

    8kg laihdutus 2 kk, tule mukaan!

    Hei Täällä taas ja samat asiat mielessä. Eli laihdutus. Painoa ei ole paljon, mutta tavoite on omani ja tärkeä. Jos haluat mukaan niin tule tähän ketjuun, onnistutaan yhdessä. Yritän ensin 2 viikkoa laihtua vain ruokavalion avulla ja sitten lisään liikuntaa.Minulla on paljon tietoa ja hyviä...
  2. A

    Nyt tositoimiin! Tavoitteista totta! Laihdutaan!

    Moikka Taas täällä,,,,edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt muutama vuosi. No luin noita aikasempia kirjoituksia ja olin kateellinen itselleni kun painoin niin vähän =) Nyt tarvisin taas kaveria jotta laihdutus lähtee kunnolla käyntiin. Painoa on 78kg. Eli pudotettavaa löytyy vajaa 20kg. No...
  3. A

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Heippa. Olisi kiva saada tsemppikaveri n. 5kg painonpudotukseen. Paino on nyt 63kg. Suunnitellaan yhdessä miten onnistutaan ja annetaan toisillemme vinkkejä täällä. Punnitus vähintään joka toinen päivä. Olisiko innokkaita =) ?
  4. A

    imetyksen lopetus

    Hei. Olen neuvoton. Lapsia on kolme, kaksi isompaa poikaa ja yksi n. 7kk. En muista aikasemmista, että imetyksen lopettaminen olis ollut näin vaikeaa. Tietty haikeus on tietysti läsnä kun on "kait" viimeinen lapsi. Olen täysimettänyt koko ajan, poika juo silti pullostakin todella hyvin ja...
  5. A

    kuka tulee kaveriksi

    Ajattelin olla 10 päivää ilman sokeria, eli sokerittomalla ruokavaliolla. Kuka tulisi kaveriksi? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja tsempata toinen toistaan. Minulla ongelma makean syönti, karkit, suklaa ym.herkut. Eräässä lehdessä luvattiin näin: kun on 10 päivää ilman sokeria niin nuortuu 10...

Yhteistyössä