Hakutulokset

  1. V

    Mikkeli!

    nimen laitoin minäkin sulle viestillä. :)
  2. V

    Mikkeli!

    Minä puolestani olen -81 syntynyt, mieleltäni nuorempi (toiv kelpaan mukaan yli-ikäisenä, tuo toinen ketju ku oli äidit 20-30 ;D) kolmen prinsessan äiti, tyttäret ovat 5, 3 ja kohta 4 kk. Vauhtia riittää. Uudet ystävät sekä itselle, että tytöille ovat tervetulleita. Aluksi en välttis paljon...
  3. V

    Äitejä Mikkelin ympäristöltä???? :)

    kyllä ollaan tapaamisesta kiinnostuttu myös. :)
  4. V

    Äitejä Mikkelin ympäristöltä???? :)

    no tietty, silleen ne taudit aina sattuu. :) Kyllä me nyt huomenna yritellään ulos, pakko :D, vaatetta vaan paljon. :)
  5. V

    Äitejä Mikkelin ympäristöltä???? :)

    hienosti on mennyt juu, tämä kolmas onneksi melkoisen rauhallinen tapaus ollut. :) Isommat ottaneet hienosti vastaan. :) Nyt vaan alkais nää pakkaset riittämään, että päästäis kunnolla ulkoilemaan. Sen verran virtaa noissa isommissa, että ei meinaa talo riittää, vaikka kuinka koettaa keksiä...
  6. V

    Äitejä Mikkelin ympäristöltä???? :)

    :) kyllä. :D ja vauhtia riittää senkin edestä.. ;)
  7. V

    Äitejä Mikkelin ympäristöltä???? :)

    täällä myös mikkeliläinen, kolmen prinsessan äiti. Tytöt 5, 3 ja kohta 3 kk. :)
  8. V

    -81 syntyneet äidit!!!

    Eli minä -81 syntynyt, mies -82, tytär syntynyt 2.1.2007 ja uuden tulokkaan LA 23.1.2009
  9. V

    Milloin kakka kiinteytyy?

    Meillä tyttö 1v2kk ja meillä myös kakka samanlailla pääasiallisesti pehmeää, ja ihan normaalina kakkana pidän. :) Toisinaan saattaa saada kovemmankin väännettyä. :)
  10. V

    yksinäinen mama...

    Minutkin saapi lisätä... 26-vuotias, tammikuus 2007 syntyneen prinsessan äiti. saara1@suomi24.fi
  11. V

    oishan se kivaa saada meseen kavereita lisää,näin synkkänä syksynä

    täällä 26-vuotias 2.1.2007 syntyneen prinsessan äiti. :) saara1@suomi24.fi
  12. V

    Äidit, vuosikertaa -81

    viola07 - Mikkeli - -07
  13. V

    Miehesi nimi?

    Ilkka Jaakko Juhani
  14. V

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 26v ja mies 25v. Yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta. Pikku prinsessamme syntyi 2.1.2007.
  15. V

    -81 syntyneet äidit!!!

    Täällä! Minä 81, mies 82 ja tyttö syntynyt 01/07. Mikkelissä asustellaan. :wave:
  16. V

    Uusia ystäviä 015-alueelta!

    Heips! Täällä ilmoittautuu Mikkeliläinen tammikuussa 2007 syntyneen tytön äiti. :) Perheeseen kuuluu myös isä ja kaks karvaista kaveria. Mese ja sähköposti: saara1@suomi24.fi
  17. V

    Uusia mese-kavereita!!

    olen 26-vuotias äiti, tyttäreni on syntynyt 01/07. =) Uudet ystävät on enemmän kuin tervetulleita! :hug: saara1@suomi24.fi

Yhteistyössä