Hakutulokset

  1. N

    Hyvä pillerimerkki finneistä kärsivälle!

    Eli olen 27v 3 lapsen äiti ja olen saanut kaikista hormonaalisista ehkäisyistä kunnon aknen. Muutenkin on olut aina jonkinverran näppyjä. Kokeiltu on hormonikierukka ja kasa e-pillereitä. Viimeisin kokeiltu on nova ring ja siitä sain todella pahan aknen selän, kaulan ja kasvojen alueelle. Iho on...
  2. N

    Arkaluontoinen vaiva.....

    Eli minulla on ollut keskimmäisen lapsen synnytyksen jälkeen ulostamisessa ongelmia. Lapsi syntyi perätilassa ja olen tämän siihen liittänyt. Aikaa synnytyksestä on jo 5 vuotta. Olen gynekologilla käydessäni maininnut asiasta, mutta vaivaa ei sen enempää ole lähetty tutkimaan. Nyt vaiva vain...
  3. N

    Raskaus aikana masennuslääkkeitä käyttäneet, Help!

    Eli tilanne on tämä. Olen kärsinyt kuopuksen syntymästä asti keskivaikeasta masennuksesta, joka on ollut välillä ihan vaikeaakin. Kaikki alkoi raskauden jälkeisestä masennuksesta kolmannen lapsen jälkeen, mutta ei vain ohi mennyt. Nyt jo lähes 3v tästä olen kärsinyt ja monia lääkkeitä olen...
  4. N

    Kääpiövillakoiran pentuja etsiskelen!

    Eli nyt on rotu päätetty, mutta mistä ihmeestä löytäisin kääpiövillakoiran pentuja? Keskikokoinen vilakoira myös kävisi. Näiden kahden vilakoira koon välillä vielä mietimme.... Narttupentua etsisimme!
  5. N

    kannattaako poikakissa leikata?

    Eli kannattako poikakissa leikata ja minkäikäisenä? Meillä eka kollikissa ja eläinlääkäri ehdotti sterilisointia jo nyt vajaa 5kk ikäisenä. Mietin jos ei tule ongelma käyttäytymistä tai merkkailua sisälle niin pitääkö välttämäti leikata? Kissa on ulkokissa.... Mietin vain....?
  6. N

    Paras pieni/keskikokoinen koirarotu lapsiperheeseen? Kokemuksia!

    Eli on kolme lasta 7v, 5v ja 2v, sekä kaksi kissaa. Olen sairaslomalla ollut jo pidempään ja lääkärini suosittelee kovin koiran ottamista, että tulisi lähdettyä lenkille ja kuntoiltua. Lapset nyt päiväkodissa/koulussa ja päivisin olen ihan yksin kotona. Joudun myös ilmeisesti jäämään...
  7. N

    Kissa kuolaa!!!

    4kk vanha kissanpentumme on kuolannut pennusta asti. Siis on syntynyt meillä... Käytimme lääkärissä mutta rakenteellista vikaa tms ei leuoista ainakaan löytynyt. Muita tutkimuksia ei tehty. Aika usein joudun sylkeä suupielistä pyyhkiä. Kissalla on välillä ihan koko rinnus märkä. Onkohan vakavaa...
  8. N

    keskeytetty y...... Varma?

    Eli meillä tämä on hyvin toiminut, kun en siedä hormonivalmisteita. Kolme lasta on mutta kaikki haluttu ja ollut tarkoitus hankkia. Olen kumminkin kuullut kauhukertomuksia, kuinka helpolla tästä voi raskaaksi tulla? Lasketaan myös varmoja päiviä välillä. Ei siis enempää lapsia haluta ja tämä...
  9. N

    aurorix kokemuksia???? + masennuksesta.....

    Eli itsellä mennyt nyt 8vk ajan. Annosta yritetty nostaa 300mg, mutta en siedä sitä lääkettä kuin maximissaan 225mg/vrk. Aiehuttaa hypomaniaa, levottomuutta ja unettomuutta, mutta lääkäri ei anna lopettaa kun aiemmin jo kokeiltu citalobram, optipar, remeron, azona, efexor ja uudestaan remeron...

Yhteistyössä