Hakutulokset

  1. H

    Paljonko sairaslomaa???

    Kun polvi tähystetään ja korjataan rikkimennyt kierukka, paljonko saa sairaslomaa??? En siis mitenkään haluaisi sitä...
  2. H

    Mikä on pettämistä?

    Innokas keskustelu - rakastelu, ja kaikkea siltä väliltä??? Tuli vaan tosta G-piste ohjelmasta mieleen... Musta pettäminen on suutelua ja rakastelua... Jotain konkreettista...
  3. H

    Oikean polven sisempi polvikierukka meni, SATTUU!!!

    Lääkäri vaan sanoi että särkylääkettä ja "elämä on". Ei tämä Panadol auta yhtään mitään... SATTUUUUUUUUUUU! Mitä mä nyt teen... Netistä ei löydy yhtään mitään, leikkauksia vaan eikä lääkäri siitä mitään puhunut... :(
  4. H

    SISKON LAPSI?

    En löydä ketjua, saiko se Siskon sisko sen lapsen vai oliko provo...???
  5. H

    MÄ VOITIN TYÖPAIKKAKIUSAAMISJUTUSSA

    Ai että tekee hyvää!!!!!!! Tein ilmoituksen työkaverin tekemästä työpaikkakiusaamisesta. Tänään tuli tuomio!!! Oujeah!!!! Rikkoi virkamieslakia ja työturvallisuuslakia. Sai nuhteita, ei muuta, mutta riittää mulle että sai tuomion. Vitsi että hyvä mieli! :p :p :) :) :)
  6. H

    Mikä ihme tuolla pienellä on...

    Toista viikkoa kuumetta, sahaa korkealle ja taas alas... Vatsaa valittaa ihan koko ajan, varsinkin kun pitää syödä. Eilen käytiin päivystyksessä, CRP normaali, ei virtsatieinfektiota eikä nieluviljelyssä mitään, korvat siistit. Mä en enää jaksa, koko ajan saa olla miehen kanssa poissa...
  7. H

    Mitäs tähän sanotte???

    Mulla on yksi terveydenhuoltoalan työkaveri, ikäiseni mies. Naimisissa. Hän on alkanut kirjoittelemaan minulle sähköpostiviestejä, tyyliin "tarjoan sinulle shampanjaa", "voin hieroa hartioitasi" ja "toivotan sinulle syntistä viikonloppua". Olen hänen kanssaan ollut asiallisessa...
  8. H

    Lasten mielikuvitusystävistä

    Onko kenelläkään kokemusta / tietoa lapsen mielikuvitusystävästä. Meille on sellainen nyt ilmestynyt 5-vuotiaalle pojalle. Miten suhtautua tähän näkymättömään mielikuvitusystävään josta poika puhuu nyt paljon. Topias tuli pojan elämään nyt reilu viikko sitten...
  9. H

    "Ihan perheestä" T-paita

    Oli ihan pakko tilata toi Kaksplussan oma T-paita, se sopii just tällaiselle kolmen pienen lapsen äidille jota vähän väsyttää.. ;)
  10. H

    Dyspraksia-lasten äidit

    Onko muita? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia, ajatuksia... =)
  11. H

    Mitä nyt teen :(

    Mies on muuttunut ennen kesää hyvin kärsimättömäksi ja välinpitämättömäksi ja on kova rankaisemaan lapsia. Ei yhtään halua olla meidän mukana missään. Muutimme rakentamaamme taloon helmikuussa, kaikki on vielä pahasti kesken ja on miehellä kyllä rankka työkin. Pyrin antamaan hänelle tilaa...
  12. H

    Milloin veronpalautukset tilille?

    Tuleeko ne vasta joulukuussa, kun en nyt yhtään muista... Minä päivänä... :heart:
  13. H

    Dyspraksia-lasten äidit

    Miten jaksatte? Oma olo 5-vuotiaan dyspraksialapsen äitinä on aika vaihteleva. Jotenkin säälin poikaa ihan hirveästi... Meidän 5-vuotias sai dyspraksia diagnoosin 3 vuotiaana, ja nyt käydään puheterapeutilla 2 kertaa viikossa. Puhe on hirveän epäselvää. Ilmeni että pojalla on myös muita...
  14. H

    Kouluteiden turvallisuudesta

    Tietääkö kukaan kenelle voi Helsingissä ilmoittaa siitä, että koulumatkalla olevan suojatien ja suojatien merkin on peittänyt rivitaloyhtiön pusikko? Vai saako sitä pusikkoa mennä jopa itse katkomaan sen turvallisuuden tähden, eli suojatie ja sen merkki näkyviin pusikoista!!??
  15. H

    Ekan luokan aloituksesta ja väsymyksestä

    Niin se ekaluokka lapsilla alkoi. Kolmas päivä menossa ja alkuhuuma taitaa olla hiipumassa. Meitä kaikkia väsyttää itseasiassa tosi kovasti... Tsemppiä kaikille ekaluokkaisille ja perheille, on tämä aikamoinen elämänmuutos...
  16. H

    Lasten tappamisesta ja tästä palstasta

    Oli ihan pakko tulla kertomaan omia kokemuksiaan ja tuntemuksiaan näistä lasten tapoista ja äidin pahasta olosta. Ja tästä palstasta. Olen seurannut palstaa 8 vuoden ajan, ja saanut aivan mieletöntä tukea. Olen ollut pahasti välillä väsynyt ja ajatellut heittää itseni sekä nuo jälkeläiseni...

Yhteistyössä