MÄ VOITIN TYÖPAIKKAKIUSAAMISJUTUSSA

Ai että tekee hyvää!!!!!!!

Tein ilmoituksen työkaverin tekemästä työpaikkakiusaamisesta. Tänään tuli tuomio!!! Oujeah!!!!

Rikkoi virkamieslakia ja työturvallisuuslakia. Sai nuhteita, ei muuta, mutta riittää mulle että sai tuomion.

Vitsi että hyvä mieli!

:p :p :) :) :)


 
On käyttänyt jo 12 vuotta henkistä väkivaltaa työpaikalla. Minä tein siitä henkisestä väkivallasta ilmoituksen kun olin ollut 6 kk:tta talossa. Kukaan muu ei ole uskaltanut tehdä, ei kukaan ole noussut sitä vastaan. En ymmärrä miten muuta antavat sen käyttäytyä noin. Mutta mä en anna ikinä periksi ja mua ei kiusata. Hän parjaa, herjaa, haukkuu, vääristelee, valehtelee, puhuu pahaa, tekee ihan mitä tahansa, siis ihan mitä vain. Ei koske, mutta muuten rienaa ja tekee hirvittävän pahaa sanomisilleen. Mutta EI mulle! Piste.

Kiitos onnitteluista :heart:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Helsingin Äiti:
On käyttänyt jo 12 vuotta henkistä väkivaltaa työpaikalla. Minä tein siitä henkisestä väkivallasta ilmoituksen kun olin ollut 6 kk:tta talossa. Kukaan muu ei ole uskaltanut tehdä, ei kukaan ole noussut sitä vastaan. En ymmärrä miten muuta antavat sen käyttäytyä noin. Mutta mä en anna ikinä periksi ja mua ei kiusata. Hän parjaa, herjaa, haukkuu, vääristelee, valehtelee, puhuu pahaa, tekee ihan mitä tahansa, siis ihan mitä vain. Ei koske, mutta muuten rienaa ja tekee hirvittävän pahaa sanomisilleen. Mutta EI mulle! Piste.

Kiitos onnitteluista :heart:
olin yhdessä paikassa töissä jossa oli 3 esimiestä ja kaikki samanmoisia, kai kun olivat sukua toisilleen. olin siellä töissä väkisin 11kk ja lähdin itkien pois. kamalaa. onnittelut että sait kiusaajat kuriin! :flower:
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Helsingin Äiti:
On käyttänyt jo 12 vuotta henkistä väkivaltaa työpaikalla. Minä tein siitä henkisestä väkivallasta ilmoituksen kun olin ollut 6 kk:tta talossa. Kukaan muu ei ole uskaltanut tehdä, ei kukaan ole noussut sitä vastaan. En ymmärrä miten muuta antavat sen käyttäytyä noin. Mutta mä en anna ikinä periksi ja mua ei kiusata. Hän parjaa, herjaa, haukkuu, vääristelee, valehtelee, puhuu pahaa, tekee ihan mitä tahansa, siis ihan mitä vain. Ei koske, mutta muuten rienaa ja tekee hirvittävän pahaa sanomisilleen. Mutta EI mulle! Piste.

Kiitos onnitteluista :heart:
Aivan oikeen teit. Joissakin paikoissa tuollaiset terroristit pyörittää työpaikkaa vuosikausia...Surullista ja kummallista, ettei ihmiset uskalla puuttua siihen.
 

Yhteistyössä