Hakutulokset

  1. M

    Ai kauheeta!!!!!!!!

    Puin lapseni tänään H&M:n vaatteisiin, jotka on tehty KIINASSA!!!!!!!!!!!!! Kuvitelkaa kuinka huono äiti mä olen!!!!!!!!!!! vaatteet on kyllä pesty, mutta jos,jos,jos niissä sittenkin vielä on sitä juttua joka turmelee lapsen terveyden!!!!!!!!!!!! :laugh: No on taas jo tainnu sekin kohu...
  2. M

    inhottava olo

    mulla oli yöllä 00.17 soinut puhelin. pidän puhelinta yöllä äänettömällä. huomasin aamulla että joku oli soitellut. numero oli ihan vieras, eikä löytynyt vaikka finderilla hain. inhottava tunne, kun ei tiedä kuka on soitellut noin outoon aikaan....
  3. M

    kermaviilikastike

    miten tehdään kermaviilikastike....? ois tänään tarkoitus tehdä pottumuusia ja kalapuikkoja ja kermaviilikastiketta. en vain ole koskaan kastiketta tehnyt, joten voisitteko neuvoa?
  4. M

    Iltapala

    Kertokaa nyt ihmeessä vinkkejä, mitä syötä tytölle1,6v. iltapalaksi. Tyttö ei syö puuroja tai syö muutaman lusikallisen, mut ei tarpeeksi että pärjäis yön yli. Olen joutunut syöttään tytölle 1-3v. ruokapurkin illalla että jaksaa nukkua yön. jos ei illalla syö kunnolla, itkeskelee yöllä...
  5. M

    voi jösses....

    Kotihoidontuki tuli ja sit meni.....Laskut ku maksaa niin ei paljon jää.....
  6. M

    ruoka

    nakeista jotain ruokaa tälle päivälle..... tyhjää sylttää keittokirja päässä...
  7. M

    väsyttää....

    mua väsyttää siis ihan sikana. panin illalla kymmenen aikaan nukkuun. ukko kuorsas yön ja kuopus pöyri ja kätisi koko yön. tiuskaisin miehellekkin et ens yön saa kyl nukkua sohvalla et mäkin saan nukkuu. päikkäreille en voi mennä ku keskimmäinen hereillä ja esikoinen tulee kohta koulusta...
  8. M

    lasten diabetes

    mitä oireita, kuinka todetaan?
  9. M

    huonosti voivat lapset ja nuoret!

    Vieläkö joku ihan oikeasti ihmettelee mistä johtuu lasten ja nuorten ongelmat ja paha olo??? tällä palstalla tänään joku "äitipuoli" kehui että ei voi sietää miehensä lapsia, edellisestä liitosta. siinäkin kirjoituksessa kirjoittaja syyllisti lapset, ei miestään, mikä olisi varmaan ollut...
  10. M

    syksy

    syksy tuli ja syksyn myötä alkoi lasten harrastukset.... ja menee vanhempien rahat.... :whistle: keskimmäinen käy seurakunnan- ja kunnan- ja perhekerhossa, nuo onneks ilmaisia mut lisäks menee viel muskariin 130 euroo vuosi.... esikoinen menee luistelukouluun 100 euroo 4kk.... kylläpä...
  11. M

    kirjeystäviä hakusessa

    Moi! Täällä kirjeystäviä kaipailee 3 lapsen 30v.äiti simosta. Kaikki äidit ympäri suomen, kirjoitelkaa osoitteeseen Marjo Jaara. Kirkkotarhantie 6 e as.2, 95220 Simoniemi

Yhteistyössä