Hakutulokset

  1. D

    Ketju jälleenmyyjille!

    Olen Oriflame-edustaja jo viidettä vuotta. Toimin aiemmin myös tiiminvetäjänä sekä senior tiiminvetäjänä, mutta muu työelämä vei välillä hetkeksi mennessään. Nyt tehdään paluuta Oriflamen maailmaan rytinällä ja kaipaisin ryhmääni aktiivisia ja innokaita myyntiedustajia lisää! Toivon saavani...
  2. D

    Marcus Gunn JW

    Etsin Marcus Gunn (JW) syndrooman omaavia ihmisiä? Ajatuksena on perustaa yhdistys/ryhmä, jonka tarkoitus olisi mm. toimia vertaistukena sekä tiedon jakajana. Otathan yhteyttä, mikäli tunnet kyseisen "vaivan" ja olisit kiinnostunut yhteistyöstä asian tiimoilta!
  3. D

    Kellään myynnissä akvaariota?tavaroita?

    Meiltä löytyisi kaksikin. Satalitrainen ja 42-litrainen. Laita viestiä vaikka yv:nä, jos jatketaan jutustelua.
  4. D

    Sektion jälkeen uusi raskaus - kuinka pian??

    Minulle sanottiin synnärillä, että mitään estettä ei ole uudelle raskaudelle sektion jälkeen, mutta yleinen ohje kuulemma on, että synnytysten väli olisi hyvä olla vähintään vuosi. Jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi, että "paikat on kunnossa" ja siitä vaan yrittämään uutta, jos haluatte. =)
  5. D

    Auttakaa ettimään netistä uusia tai huutiksesta 3-pyöräisiä rattaita?

    Minulla on myytävänä Teutonian Y2K:t. Ne ovat kyllä tukevat ja hyvät kulkea lumessakin. Virallisesti ovat kai yhdistelmät, koska niistä saa kopan kanssa vaunut, mutta rattaiden nimellä niitä kai myydään ja on myyty. Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut.
  6. D

    miks siivouksen alottamisen pitää olla niin pirun vaikeeta

    Se on vähän sama kuin tämä, että muuttolaatikoita pitäisi purkaa ja muutenkin miettiä mihin tavarat asetetaan... mutta kun ei saa itestään irti, ei...
  7. D

    Paljonko suurinpiirtein saa s bonus rahaa tilille?

    Keskimäärin 50e/kk.
  8. D

    toi mies ei kyl oo mistää huopatossutehtaalta kotosin..

    Toiset onnistuu rymyämään, vaik koittaisivat olla hiljaakin... :laugh:
  9. D

    Muksut!Laitkaa myös jos on uudet kuvat

    Meillä taasen 4kk-neuvolassa n.8300g ja 68cm! :D
  10. D

    Te jotka omistatte/pyöritätte jotain verkkokauppaa...

    Starttiraha on harkinnanvarainen, eikä missään tapauksessa automaattinen tuki. Sen myöntämisessä on ratkaisevana tekijänä mm. se, onko yritysidea toimiva, alan kilpailutilanne jne. Verkkokauppayrittäjyys tuskin on myöskään "helppoa työtä ja rahaa". On oltava varastot tuotteille, pitää jaksaa...
  11. D

    Mitä sinun pitäisi tehdä juuri nyt?

    Pakata perjantain muuttoa varten...
  12. D

    Sylikummi pyörätuolissa, kastetilaisuus?

    Meillä kuopuksen kasteen toimitti pappi, joka ilmoitti heti alkuun hänen tapoihinsa kuuluvan sen, että kaikki istuvat. Ainoastaan sen varsinaisen kastekohdan väki nousi seisomaan. Pyörätuolissa oleva pitää lasta ja muut "tanssivat" sen mukaan, mun mielestä. Esim. kastemaljaa voi mielestäni...
  13. D

    Turun saaristossa lomaillet.

    Rymättylään kannattaa poiketa!
  14. D

    Menisittekö töihin 2000?:n nettopalkalla/kk??

    Provolta vähän haiskahtaa... :)
  15. D

    Menisittekö töihin 2000?:n nettopalkalla/kk??

    Jo bruttona tuo olis melko hyvä palkka... varsinkin näin vanhempainrahan ja osa-aikatyöntekijän näkökulmasta...
  16. D

    AIVAN HUIPPU::Tahtoo muuttaa maalle! kaupunkiin vain 30min ajomatka!

    Kaupungin omistama vuokratalo, jossa sähkö maksetaan sähköyhtiölle.
  17. D

    AIVAN HUIPPU::Tahtoo muuttaa maalle! kaupunkiin vain 30min ajomatka!

    Miten ihmeessä tuossa meille tarjotussa rivarissa sitten voi olla noin paljon..? Neliöitä kuitenkin paljon vähemmän ja henkilöluku laskennassa ollut 3-4.
  18. D

    AIVAN HUIPPU::Tahtoo muuttaa maalle! kaupunkiin vain 30min ajomatka!

    Oho! Kuulostaapa hyvältä! Epäilytti hiukan siksi, kun meille on tarjottu sähkölämmitteistä rivitaloasuntoa (vain 76 m2), jossa on sähkölaskut olleet n. 120e/kk. Tuo oli minusta aika suuri ja siksi epäilin, että pääseekö omakotitalossa noin vähällä, vaikka olisi tulisijojakin.
  19. D

    AIVAN HUIPPU::Tahtoo muuttaa maalle! kaupunkiin vain 30min ajomatka!

    Minusta tuo on kyllä melko kallis... Epäilen myös tuon lämmityskustannuksia. Vai olisko tuon 160e/kk lisäksi käyttösähköt?
  20. D

    mulla olis 1 l kuohukermaa mitä tekisin?

    Minä pakastan yleensä kerman, jos en sitä heti tule käyttäneeksi. Sieltä se on helppo käyttää esim. ruuanlaittoon, vaikka rakenne vähän kärsiikin.

Yhteistyössä