Hakutulokset

  1. H

    salkkareista

    ismo on ällö |O
  2. H

    nolo kalluppi

    tottakai :o
  3. H

    Onks täällä ketään muita joiden mielestä homoseksuaalisuus ei ole tervettä?!

    Ihmettelee vaan tätä maailmanmenoa... On homobaareja ja kerhoja ja ties mitä.. onhan niitä aina ollut, mutta nykyään tuntuu että sut leimataan ahdasmieliseksi jos et suvaitse homoseksuaalisuutta. Pitää olla niin avaramielinen kaikkea kohtaan. Esim. mulla on kaveri, joka sanonut olevansa bi...
  4. H

    No voi juma...

    huh, juu kaikki naiset (avioliitossa elelevätkin) vaan bisset ja lepakot kerhoon, ei hyvää päivää tätä maailman menoa :snotty: :x
  5. H

    Saako sanasol vitamiinia antaa alle kolmivuotiaalle

    ops mä oon antanut jekovittiä ja viikon ajan tota Sanasolia päälle... pitänee lopettaa
  6. H

    nyt hiusapuja mulleeee!!!!!!!!!

    nii ja sit kuvaa kehiin kun oot käyny kampaajal:)
  7. H

    nyt hiusapuja mulleeee!!!!!!!!!

    sulle sopii otsis, ja sit joku rikottu malli .. sit joku tumma pähkinänruskea sävy, ehkä punertavaankin vivahtava? kerro sä mulle vinkkejä - mul on ruskeat hiukset (niis on vaaleita raitoja päällä) ja alla ihan tumman ruskeaa ja mä haluan muutoksen.. en keksi mil väril vois värjätä..
  8. H

    Mikä mulla on?

    mene psykologille juttelemaan..
  9. H

    Onko joku muka uskaltanut laittaa lapsen yökylään ennen virallista täysi-ikäisyyttä???

    mä ainakin teininä olin aina "kavereilla" yötä.. :saint:
  10. H

    uusi kerho avattu miehille

    saanks mä liittyä.. oon edellisessä elämässä ollut mies... (pääsisin vähän vaklaamaan) ;)
  11. H

    Pelkään vähän exääni.. :O

    Juup, vahvasti muistui mieleen ku nuorempana ja tyhmempänä rakastuin mieheen, jonka exä varoitti minua miehen väkivaltaisuudesta + sukupuolitaudista. En tietenkään uskonut, vaikka totta oli joka sana.
  12. H

    Tiedoksi teille kaikille lasten pahoinpitelijöille

    Emilyn:"Olen huomannut, että ne tottelemattomimmat lapset ovat juuri niillä, jotka eivät osaa lapsiaan kasvattaa vaan käyvät käsiksi (tukistukset sun muut). Ja kun vierestä katsoo, niin vanhemmat eivät todellakaan osaa pitää sitä kuria suullisesti tai muutoin asenteellaan, jämeryydellään. "...
  13. H

    Tiedoksi teille kaikille lasten pahoinpitelijöille

    Olipas "fiksu" kommentti! Mä oon ihan samoissa linjoissa alkuperäisen kanssa, ei väkivaltaa, ei ruumiillista kuritusta! Yllättävän moni siinä yhdessä ketjussa salli tukkapöllynkin aina "tiukan paikan tullen" Ei hyvä kasvatus ole kurittamista! Meitä äitejä on moneen lähtöön eikä kukaan...
  14. H

    Unohdin aivoni siinä hässäkässä synnytyssaliin..

    mulla ei oo nyt kahden vuoden jälkeenkään palautunut mieli tästä kaikesta hässäkästä! raivostuttavaa! puhunkin välillä ihan mitä sattuu, en löydä päästäni toisinaan edes yksinkertaisia sanoja!tai löydän itteni kiertämästä pitkin kämppää enkä tiedä mitä lähdin etsimään.. nimim. ennen niin...
  15. H

    ärsyttää kun miehelle pitää sanoa että huolehtii ensin lapsen tarpeista ja sitten omistaan!

    miten tuo kuullostaa niin tutulta! Aina kun me tullaan jostaan ulkoonta ni mies riisuu ittensä ja kiiruhtaa pois.. jättää siis pojan kuumissa ulkovaatteissa eteiseen, saan aina huomauttaa että tuutko auttamaan.. esimerkkejä on lukuisia.. kun ruoka on valmis, mies lappaa kasan lautaselleen ja...
  16. H

    On muuten kohta pikkupakko ottaa

    mä avaan sit illalla...
  17. H

    Hoitaja laiminlyö lasta, kun kerron että lapsi oli märissä sukissa pihalla hoitaja sanoo ettei lapsi kertonut kyse 2 vuotiaasta

    toivottavasti et ole meidän hoitaja :whistle: sisällä sentään voi tsekata onko kakat housussa ja kuivat vaatteet, teidänkin resursseilla ;)
  18. H

    pitäskö mun vaan tyynesti luovuttaa?

    Meillä on hyväksi havaittu tämä: minä hoidan pyykin, mies astiat. Avot - tämä yleensä toimii!
  19. H

    Mitä tuli ekasta luukusta?

    kilikello niinkuin poika innoissaan huudahti ;)

Yhteistyössä