Hakutulokset

  1. M

    Taas menetys.

    Miten voi olla mahdollista että kuudesta raskaudesta on vain kaksi elävää lasta??? :| Onneksi edes he. Esikoinen 2000 ja kakkonen 2003. Sitten alkoi menetys putki johon ei ole syytä löydetty, ainakaan vielä. Km 1/2006 6+5 (tätä pidin normaalina että näin voi käydä...) 11/2006 kohtukuolema 36+...
  2. M

    Mammat 1973!

    Onko muita? Enpä tullut kurkanneeksi olisiko tämä aloitus jo ollut mutta tuskin kamalasti haittaa... Itse olen joulukuussa 34 täyttänyt kotiäiti Tuusulasta, alunperin Turusta Hesan kautta tänne muuttanut. Esikko 6/2000, Kakkonen 7/2003, enkelipoika 11/2006 ja muutama km.
  3. M

    Elämäni pisin odotus edessä.

    9 kuukauden yrittämisen jälkeen tein vihdoin positiivisen testin. Tämä oli 5. positiivinen testi minkä olen tehnyt, tuloksena 2 ihanaa elävää lasta, yksi kohtukuolema jossa menetin rakkaan kolmosemme raskausviikolla 36 ja näiden välissä ihan alkuraskauden keskenmeno. Kävin varhaisultrassa ja...
  4. M

    Muita kohtukuolemaäitejä täällä?

    Onko täällä muita kohtukuolemaäitejä kuin minä? Olen kolmen lapsen äiti ja kuopukseni on enkelipoika. Hän vain nukkui ikiuneen sydämmenialle raskausviikolla 36, isänpäivänä 2006. Syytä meille ei koskaan löydetty, puhutaan vain kohdun sisäisestä kätkyt kuolemasta. Kohtukuoleman ja keskenmenon...

Yhteistyössä