Hakutulokset

  1. P

    Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

    merk :o
  2. P

    onko täällä yhtäkään seinäjokista joka tarvisi apua?

    matkat saat maksaa ;)
  3. P

    onko täällä yhtäkään seinäjokista joka tarvisi apua?

    kuntaliitosten jälkeen ei olla menty parempaan ainakaan-..... ihan jees jos ei asu ihan seinäjoen keskustassa..asutaan nurmossa joten .. juuri se oikea paikka meille ;) ihanaa olla tuntematta ihmisiä ja silti ihmiset on todella ihania
  4. P

    onko täällä yhtäkään seinäjokista joka tarvisi apua?

    se riippuu siitä tarvitsko sä todella apua... matkat ainakin jos tilanne on se et pärjäät muuten kivasti taloudellisesti....' muuten ei mitään...
  5. P

    onko hyväntahtoisuus tosiaan loppuun kulutettu vai liian hyväksikäytetty etu?

    halu olisi kova auttaa mutta mistä etsiä autettavia?täältä sai näköjään kettuilua heti samantien kun yritti auttaa. onko se todella niin harvinaista että tarvitaan kettuilua?
  6. P

    onko täällä yhtäkään seinäjokista joka tarvisi apua?

    mulla ei ole paljon muta tekemistä joten jos tarvii apua niin olisi tarjolla?
  7. P

    mitä luulette mitä mies oikeasti ajatteli

    laita sille vaan että pannaa ja aika ja paikka :laugh:
  8. P

    kertokaas miten hoidan itseni kuntoon ilman lääkäriä ja lääkkeitä

    niinpä..se ei stressaisi muuten niin paljon mutta mä PELKÄÄN että mä totun siihen niin paljon että vaikka lapset ei tarvisi mua enää niin paljon niin en osaa enää olla ns omillani.
  9. P

    kertokaas miten hoidan itseni kuntoon ilman lääkäriä ja lääkkeitä

    stressi,paha sana on astunu jälleen mun elämään... pelkkä arki tuottaa tuskaa ihmiselle joka rakastaa rauhaa ja hiljaisuutta,tasaisuutta ja turvallisuutta. pahinta tässä on se että todellakin kun astun työpaikan ovesta sisään tunnen rentoutuvani.olen suojassa töissä. haluan kyllä kotiin...
  10. P

    hei..onko kellekkään käynyt niin että ennustaja on ennustanut asioita jotka ovatkin toteutuneet?

    itse luin vuodn vanhan ennusteen ja pitää paikkaansa... :o
  11. P

    voisko joku kiltti tehdä mulle listaa omakotitalon kuluista?pliiiiiis

    ei tarvitse aurausta ja pieni määrä leikattavaa nurmikkoa
  12. P

    voisko joku kiltti tehdä mulle listaa omakotitalon kuluista?pliiiiiis

    mitä kaikkeapitää muistaa kun tekee laskelmia lainasumman lisäksi?(tarkoitan että mitä kaikkia kuluja omakotitalosta tulee?) listatkaa ihan kaikki mitä tulee mieleen!
  13. P

    i`m back..mutta ohkasempana!

    aluksi meni kiloja ja senttejä vaan hitaasti ruokavalion muutoksella ja kuntoilulla.nyt sit alotin alkuvuodesta työn joka on fyysisesti raskasta eli siivoan B) se on auttanu tosi paljo! ihan karisten on sit noi loput lähteny kun juoksen päivät 5-kerroksisessa toimistotalossa koko päivän :D...
  14. P

    i`m back..mutta ohkasempana!

    en perkele olis ikänä uskonu että pystyn siihen....jostain syystä itsetunto kohentunu...anoppiki katto pitkään kun käytin hametta mitä en oo monee vuoteen tehny noiden läskien takia..nyt kehtas jo laittaa :D
  15. P

    i`m back..mutta ohkasempana!

    :D marras-toukokuu: 7kk reisi -8cm vy -12cm kg -13,5kg vaatekoko 42--->38
  16. P

    haamutiimistä tuli mieleen et millasia kokemuksia teillä on?

    niin joo tohon edellä mainittuun liittyy vielä sekin että ne kaks päivää ennen tota kuolemaa(edellä minitsin)mulla oli hirvittävän paha olla ja ekana yönä näin mummustani unta ihan vaan sellasta juttelua.seuraavana yönä en saanu unen päästä millään kiinni sen pahan olon takia ja muistan että...
  17. P

    tonalin ym. jutut

    laitan tämän vielä tähän...mulle sanottiin että jos on maksan vajaatoimintaa niin sillon ei tonalin auta.se on myöskin tarkoitettu liikunnan lisäksi joten napostelemalla ja "makaamalla" se ei juurikaan tehoa. mulla lähti senttejä myöskin ja muutama kilo,alkoi vaikuttaa kunnolla siinä toisen...
  18. P

    haamutiimistä tuli mieleen et millasia kokemuksia teillä on?

    mulla on pelkstään tuntemuksiin perustuvia"kokemuksia". sekä näin kahtena yönä peräkkäin unia kuolleista läheisistäni ja kolmantena päivänä mieheni mummu oli kuollut.
  19. P

    alkaa tää naputtaminen...

    puuh...
  20. P

    alkaa tää naputtaminen...

    eli mies on ollut paljo pois kotoa,töissä plus remonttia sukulaisella. mulla ollut omat vähäiset työni ja oon sitten yksinäisyyttäni alkanu suunnittelemaan sisustusta mökille ja ostellu tavaraa/askarrellu kaikkea. jotenkin tuntuu että välit on viilenneet. jostain hassusta syystä tunnen...

Yhteistyössä