Hakutulokset

  1. J

    Onko kukaan koskaan milloinkaan synnyttänyt alakautta 3 sektiön jälkeen???

    Kättärillä aikoinaan sanottiin että kahden sektion jälkeen on liian riskialtista yrittää synnytystä alateitse. Samalla oli puhetta myös sektioiden määrästä ja erään lääkärin mielestä 3 sektiota alkaa olla jo aika paljon. Itsellä on 4 sektiota takana ja viides raskaus toiveissa. :)
  2. J

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Pikaisesti tohon sektioon ja raskautumiseen/raskauteen sen jälkeen. Mulle sanottiin aikoinaan Kättärillä että puoli vuotta riittää toipumisaikaa. Itse rupesinkin odottaa 3:sta kun 2 oli 8kk. Minulla arpi on pystyssä 1. hätäsektion vuoksi. Kätilö sanoi että lääkärit "tykkäävät" pystyarvista usein...
  3. J

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Pikaisesti... Onnea kaikille nyytin saaneille! Meille syntyi 8.8.2011 poikavauva, 3170g 49cm. Nyt nautitaan vauvan tuoksuisesta arjesta. :heart:
  4. J

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Pikaisesti kyselen... Onko kukaan "törmännyt" netissä tai lastentavaraliikkeissä myytävänä oleviin korisängyn liinavaatteisin, erityisesti pehmusteisiin ja verhoon? Ei millään jaksaisi alkaa tekeen kaavoja ja ompelemaan uusia... :/
  5. J

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Tervehdys pitkästä aikaa! Ja onnea kaikille vauvaantuneille ja vanhenneille :flower:! Täällä aika on kulunut siivillä ja järkyttyneenä tajusin että pian on todellakin nyytti kainalossa! Uskomatonta tämä ajan kuluminen... Ja vielä olis jotain "pientä" laitettavana, kuten kaikki vauvan...
  6. J

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Heippa pitkästä aikaa! Melkein joka päivä on tullut käytyä lukemassa teidän juttuja, mutta jotenkin on ollut niin väsynyt, että ei ole jaksanut tehdä mitään ylimääräistä. Jotenkin tuntuu, että noi pienet "imevät" itseensä kaiken energian. Joku puhuikin 2,5 v kiukku- ja uhmakohtauksista -...
  7. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Raitis Aivan oikein ajattelit, olen sijaisäiti. :)
  8. J

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Hei! Taidanpa minäkin täältä taustalta hyppästä mukaan Elokuisiin. Olen 36.v 3 (+5) lapsen äiti ja neuvolan mukaan seuraavan lapsosen la olisi 20.8.11. Ikäeroa kuopukseen tulee melkein 3.v. Olen naimisissa nuoruuden ihastuksen kanssa ja yhdessäoloa on tullut 23.v. josta naimisissa...
  9. J

    1vuotiaan imetys

    Meillä yli 1v9kk tyttö ja imetys tuntuu vaan jatkuvan... aikaisemmar lapset ovat olleet 8kk ja 1v 3kk, kun imetys on loppunut. Sanonpa vaan, että kukin omalla tyyylillään ja just niin kauan kun tuntuu hyvältä... Ei kannata muista välittää.
  10. J

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Tänne ei oikeestaan mitään uutta... Yritystä takana kohta 10 kk eikä juurikaan mitään uutta... Onneksi menkat alkoivat ja nyt virallisesti yk 2 ja kp 5/25.... TOIVOTTELEN KAIKILLE OIKEIN IHANAA LOPPU KESÄÄ!!! :heart:lla Janette
  11. J

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Moi! Pitkästä aikaa täällä kirjautuneena... Tänne ei vieläkään mitään uutta. Menkatkaan ei ole vielä alkaneet vaikka oviksen olen 100-varmasti pari kertaa tunnistanut. Imetys vaan jatkuu, tosin aika harvakseltaan. Odotuksen odottajan aika on niin piiiiitkä.... Ihanaa kevään ja plussien...
  12. J

    Soijamaidosta kysymystä

    Osaa soija- maidoista voi keittää. Puuron voi keittää veteen ja lisätä maito sen jälkeen. Lisää puuroon esim. ruokaöljyä tilkka, niin siihen tulee maidon rasvasuus ts. oikean maidon tuntu.
  13. J

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Meillä 21.5.v yhdessäoloa josta naimisissa 18.v :heart:
  14. J

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Hyvää Uutta vuotta täältäkin! Kiitos myös uudesta pinosta Happihypylle! Toivottavasti tämä vuosi olisi meille kaikille onnekas. Onneksi Joulu ja muut kiireet ovat toistaiseksi ohi ja pääsee keskittymään tähän olennaiseen... Jotenkin toi joulun aika on niin masentavaa ja pikku hiljaa näin vuoden...
  15. J

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Aikaiset huomenet kaikille ihanille naisille! Tänne ei mitään uutta - ei menkkoja, ei plussia, ei mitään... Taitaa halutkin olla hieman hakusalla :o . Ensimmäinen kk (reilu) takana ja pettymys alkaa nostaa päätään, vaikka eihän tässä olla edes alkumetreillä! :ashamed: Erkalle varovaiset...
  16. J

    Ideoita joulukorttiin?

    Mä olen joskus ostanut esim. olkikoristeita, pieniä sellaisia ja liimannut ne korttipohjaan. Pikkusen glitteria ja siinäpä se sitten onkin. Ikeassa oli just sellasia sopivia eikä muistaakseni maksanutkaan kovin paljon. :xmas:
  17. J

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Neeanäiti Meidän pikkuset taitavat olla melko samanikäiset, jos en ihan väärin muista... Kuopuksen la oli 6.11.08.
  18. J

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Iltoja kaikille! Täytyypä tässä pikaisesti esittäytyä... Olen ison perheen äiti pääkaupunkiseudulta. Naimisissa olen tuon ukkokullan kanssa ollut jo melkein 20v. Lapsia on ollut kaiken kaikkiaan 7 (+1), joista siis 3 biologisia.Pikku hiljaa ovat alkaneet lentää pesästä omilleen ja toista...
  19. J

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Täällä 35.v. 3 biologisen (t11/91,p05/07, t10/08) ja usean lainalapsen äiti haluaisi tulla taustalta mukaan kuumeilemaan. :wave:
  20. J

    Sektion vaikutus tulevaan raskauteen/synnytykseen?

    Mulla on ollut 3 sektiota, 1. hätäsektio jonka jälkeen pitkä tauko 2. kiireellinen (alateitse oli tarkoitus) ja 3. elektiivinen (suunniteltu) viimeisten välissä vaan 1.5 v. Viime raskaudessa loppupuolella arven kohdalta "kiristi" ja välillä repäisi kipeästi. Muuten kaikki meni ihan ok. Viime...

Yhteistyössä