Hakutulokset

  1. Tugjyt

    Melkein 5v kirjautumisesta

    Ja vielkin muistin mun salasanan.. Enkä mä kyllä silloinkaa mikää aktiivi ollut, mut jotkut asiat ei vaan unohdu :D
  2. Tugjyt

    Tyttö tuli

    Tossa torstai-perjantain yönä.. Olin just alkanut perinteiseen tapaan palstalla pörräämisen, yökukkuja kun olen, ja sitten meni vedet. Pikkunen Rimpsrenssa syntyi 21.9.2007 klo.3.30, painoa oli 3560g ja pituutta 48cm. :heart: Oli selkeesti palstan käynnistämä synnytys ;)
  3. Tugjyt

    Tahtoo pullaTAIKINAA

    Oikeesti, nyt twkis mieli vetää pullataikinaa sellasenaa.. :ashamed: Ei oo juurikaa himoja ollut, mutta tässä sitä nyt ollaan. Huh. Pakko kohta käydä sellanen vääntämässä. Mitähän ukko sanois jos heräis tosta, meikäläinen vetelee pullataikinaa onnellisena, muutama ehkä päätynyt uuniin...
  4. Tugjyt

    Sainpas vaihdettua nickin

    Jossain vaiheessa tossa aiaksemmin yrittänyt, mutta ei se vaan toimannu ei. No, onneks en kauaa uudestaan kerinny palstailla tolla vanhalla. Tän oon aikoinaan keksinyt kun loin s.postiosotetta articiin ja kaikki oli käytössä. Painelin sitten vaan näppistä ja muokkasin niistä lausuttavan...
  5. Tugjyt

    Hyvät yöt

    Ei auta ei, pakko yrittää mennä kipeelle kyljelle nukkumaan.. viime yönä hereillä tunnin välein, ja taas sama edessä, ellei vahingossa lähtis vaiks laitokselle ;) Kiitos ja kumarrus tästä illasta :)
  6. Tugjyt

    Sisältää loppuraskauden marinaa

    Äääh.. Viikkoja on nyt niinkun 38+5 jos oikein laskin. :ashamed: Eli vielä voi olla useempi viikko edessä odotusta. Mulla on kylkiluun kärki oikeelta puolelta niin kipee etten voi istua, maata, liikkua (toisinaan en voi kirjottaa esim. koneella) ja en varmaan edes synnyttää jos kipu ei lopu...
  7. Tugjyt

    Vauvasta taaperoksi!!

    Eli kohtapa meitin neiti tulee taaperoksi, niin se aika humahti.. Viime vuonna tähän aikaan istuin autossa matkalla sairaalaan hemmetinmoisen supistuksen kanssa.... Sama saakutan supistus jatkui siitä kun ovesta ulos lähdimme, sairaalalle asti,matkaa n.10min kun ei ollut yöllä ruuhkaa. On se...

Yhteistyössä