Hakutulokset

  1. U

    Äitienpäivänä kertoa raskaudesta!

    Moi kaikki odottajat! Olis sitten tulevana sunnuntaina äitienpäivä. Oon ajatellut silloin kertoa kolmannesta tulevasta lapsesta vanhemmillemme =) , mut nyt en tiiä kuinka kertoa!!! :( Antakaa vinkkejä miten tai millä kertoisin, kortilla jossa runo/ultrakuva? vai olisko jollakin...
  2. U

    Minkä ikäisenä pyörän kyytiin?

    Meillä tyttö nyt puoli vuotta, eikä istu vielä itse. kysyin neuvolassa et koska voin viedä tyttöä pyörällä, niin siellä sanottiin että kyllä nyt voi jo viedä lyhyitä matkoja. ei kai täs muuta kun kokeilemaan... =)
  3. U

    muita 5 kk lapsen vanhempia?

    Mitä teidän vauvat syö päivän aikana?
  4. U

    kellään oravais taloa?

    Meilä siis hakusessa oma talo ja ollaan katseltu oravaistalon Liisa taloa yläkerralla. Onko ketään joka olis sellaisen osatanut?? :) Tai onko kellään minkäänlaisia kokemuksia kyseisestä talotehtaasta?
  5. U

    Sähkölämmitys rivitalossa!!!!

    Meillä olis hyvä ja ihanalla paikkaa tiedossa rivitaloasunto mut siinä on sähkölämmitys. Eli paljnko arvelisitte sähköä kuluvan kk:ssa asunto 70 neliöä. :/
  6. U

    Vuokralle vai omaan?

    Meillä on siis tälläinen tilanne. Mulla vakituinen paikka ja mies vielä opiskelee valmistuu syksyllä 2007. Me asutaan tällä hetkellä miehen vanhempien talossa jossa meillä on kaikki omaa, keittiö sun muut. Nyt ollaan mietitty et mitä tehään mentäiskö vuokralle johonkin vai ostettaisko rivari...
  7. U

    Seinäjoen seudulta ketään??

    olis mukava saada uusia ystäviä, kun vanhat ovat lähteneet opiskelemaan. mulla ikää 21 ja miehellä 23 poikamme puolitoista vuotias ;)

Yhteistyössä