Hakutulokset

  1. S

    Hauskaa miten suuri osa (yllättävän suuri) suomalaisista

    KANSAEDUSTAJAT MEDIAN VALTAISAN PAINOSTUSOPERAATION KOHTEENA — AnteroLaukkanen
  2. S

    Hauskaa miten suuri osa (yllättävän suuri) suomalaisista

    on nyt huolissaan "tasa-arvosta" ja "ihmisoikeuksista". Sama porukka joka 15 v sitten viis veisasi kyseisistä asioista :) NYt kun on trendikästä suvaita ja nuoleskella homoja niin johan ollaan ajamassa ihmisoikeuksia :) Olen seurannut ihan kummissani tätä vyörytystä. Riittäisi vähempikin...
  3. S

    Oletko tehnyt abortin?

    En. Onko se murha? Ei. "Abortin jälkeen en voinut enää asua kotonani" ”Abortin jälkeen en voinut enää asua kotonani” | Yle Uutiset | yle.fi "Tein abortin työmatkalla, illalla olin jo viettämässä iltaa" ”Tein abortin työmatkalla – illalla olin jo viettämässä iltaa ystävien kanssa” | Yle...
  4. S

    Mikä ratkaisuksi työttömyyteen?

    Joillekin työkokeilut ja vuokrafirmat voivat olla ainoa mahdollisuus työllistyä. Kuin myös palkattomat työharjoittelutkin.
  5. S

    Porilaiset

    Voin toki myös lähettää 5 euron setelin kirjekuoressa. luulisi sillä kattavan kulut. :flower:
  6. S

    Porilaiset

    Moro. Olisiko mitenkään mahdollista, että joku Porilainen voisi lähettää mulle pari Pori-aiheista postikorttia? Rakastan ja kerään postikortteja, varsinkin kaupunki-aiheisia, ja kortteja kirkoista. Voin antaa osoitteeni yksityisviestinä. Vastikkeeksi en voi antaa mitään, tai no vaikka pari...
  7. S

    Miksi meillä on niin paljon mielenterveys ongelmia Suomessa?

    Nyt puhe pulppuaa alkoholiongelmasta - kiitos Wali Hashin | Yle Uutiset | yle.fi Tämä aihe ja ketju on aivan liian tärkeä haudattavaksi. Eli Nosto. Alkoholin käytöstä Suomessa ulkomaalaisen silmin, sekä nuorten itsemurhista Pikkukaupungin itsemurhakierre yritetään katkaista | Yle Uutiset...
  8. S

    Mitä puoluetta kannatat ja miksi? =)

    Monissa maissa taistellaan, että saataisiin äänestää. Täällä se on itsestäänselvyys, ja monet ei äänestä. Aivan hullua!
  9. S

    Mitä puoluetta kannatat ja miksi? =)

    jos todella ei niiden lukuisten ehdokkaiden joukosta löydä yhtään KETÄÄN niin täytyy olla itsessä vika, ja suorastaan tyhmä.
  10. S

    Mammat: voisitteko kuvitella menevänne avioon toisen naisen kanssa?

    mäkään en ole lesbo, vaan bi :) mutta ukon kanssa asustellaan :D
  11. S

    Mammat: voisitteko kuvitella menevänne avioon toisen naisen kanssa?

    Jos ei, niin miksei?? Itse voisin, aika näyttää :heart: :heart: Naisen sylissä on ihanaa :flower:
  12. S

    Kruunupyyn kirkko, häät?

    mutta eikö tuo Anttolan kirkko nimenomaan OLE Mikkelissä????????
  13. S

    Kruunupyyn kirkko, häät?

    Hävetkää
  14. S

    Kruunupyyn kirkko, häät?

    Suomi on upeita kirkkoja tulvillaan Etusivu - Tiekirkot.fi Kunpa olisi varaa kiertää Suomi laidasta laitaan ja käydä tutustumassa lukuisiin kirkkoihin :D
  15. S

    Ketä kaipaatte palstalle?

    clivia. En oikein itsekään tiedä miksi. En ollut tekemisissä enkä kaveri haänen kanssaan. Siitä on tosi kauan. Sitä kaipaan, jolla oli rukousketjuja täällä. En muista nikkiä.
  16. S

    Kruunupyyn kirkko, häät?

    En ole nähnyt. En ole käynyt 20 vuoteen Mikkelissä :D haluaisin kyllä vierailla. Kaunis kesäkaupunki.
  17. S

    Kruunupyyn kirkko, häät?

    Anttolan kirkossa Mikkelissä ei ole yksiäkään häitä tänä kesänä! Nämä kirkot eivät kelpaa | Yle Uutiset | yle.fi Ihme juttu, tosi kaunis kirkko.
  18. S

    Kruunupyyn kirkko, häät?

    Moikka! Mitä olette mieltä Kruunupyyn kirkosta? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/Kronoby_church.jpg Voisitteko kuvitella mennä esim. avioon siellä? Itse en ole menossa :D mutta olen kirkkofani ja kirkkobongailija :flower: Suomessa on paljon kauniita, idyllisiä kirkkoja...
  19. S

    En ymmärrä ihmisiä jotka jaksaa asua Helsingissä.

    Ja kaikki maahanmuuttajat pakkautuu tänne.
  20. S

    Voi tätä moraalitonta maailmanmenoa :(

    Että toinen ukko kotona, ja toisen kanssa paneskelua Haluaisin polyamorisen suhteen. - Rippituoli - Suomi24 Olisi pitänyt arvata, että kohta vaaditaan solmia avioliitto vaikka kuinka monen kanssa jne.

Yhteistyössä