Hakutulokset

  1. V

    Eikö se ole aika ihanteellista saada ensimmäinen lapsi 21-vuotiaana opiskelijana?

    Mä en ainakaan iltaisin lue tai tee tehtäviä. Illat on lapsia varten, päivät koulua
  2. V

    Eikö se ole aika ihanteellista saada ensimmäinen lapsi 21-vuotiaana opiskelijana?

    Mä olin 19v ku sain ekan lapsen. Vuoden olin kotona ja pääsin yliopistoon. Opiskelin pari vuotta ja toinen lapsi syntyi ja kohta oon valmis maisteri. Tällä alalla opiskelu kestää keskimäärin 5,5 ja mä tuun valmistumaan viidessä vuodessa. Eli ihan se on itsestä kiinni, mihin tahtiin opiskelee...
  3. V

    Emmaljunga scoottereiden tyyppivika

    Ei vaikuta käyttöön :)
  4. V

    Pojalle nimi!

    Entäs N-kirjaimella alkava nimi? olisi ainakin lähellä M-kirjainta
  5. V

    Voi kun olisi ihanaa kun tulisi joulu :)

    Oi, mie ootan kans!! Tai no eka sais tulla kunnon syksy ja heti sen jälkeen joulu :heart:
  6. V

    No mites tää päivä on sujunu kuumuuden keskellä?

    Meillä oli lapset yökylässä mummolassa. Mie luin parvekkeella tenttiin koko päivän. Jos ei tentti mee läpi niin ompahan ainaki kunnon rusketus :D Sitte ku lapset kotiutu niin ulkoiltiin ja käytiin jätskillä :)
  7. V

    Kadun jo valmiiksi että jaan tän teille mutta..voi naapuriparkaa

    Voi ei :D :laugh: no ei oo ainakaan naapurilla kovin tylsää :D
  8. V

    Paras pitsa ja mistä?

    Kotipizza ja Meidän kebabin pitsat :p
  9. V

    Huomenta maanantai aamuun !!

    Huomenta! Olipa vaikea herätä :o Kaheksaksi pitäs vääntyä harjotteluun, onneksi enää 10 päivää jäljellä! Ja ihana ilma tulossa :)
  10. V

    Huomenta

    ootko ennen käynyt tuolla kalevalaisella jäsenkorjaajalla? Mietin vaan ku yks tuttu on nyt sillä kurssilla :)
  11. V

    Huomenta

    Huomenta! Pialle hyvää hääpäivää! :flower: Täällä kans aurinkoinen ilma, ois niin ihana ulkoilla, mutta ei kai se auta ku lähteä harjoitteluun :/
  12. V

    Miten facebookissa saa tehtyä sydämen?

    ei tuu heti, viestin lähettämisen jälkeen vasta
  13. V

    Ottaaks kukaan tänään?

    No niin on. Tulee ihan mieleen se karpalo frozen, jota ei enää valmisteta :)
  14. V

    Miten facebookissa saa tehtyä sydämen?

    Facebookissa ei tarvi muuta kuin <3
  15. V

    Ottaaks kukaan tänään?

    Just koemaistan tuota karpalolonkkua :D lauantaina sitte enemmän
  16. V

    Te jotka ette tykkää Pamperseista...

    Papersit on ollu mejän molemmille lapsille jotenkin väärän mallisia. Liberot meilläkin käytössä
  17. V

    g: mitä tilaatte grilliltä

    Ok, eli sama asia. Kiitos tästä tärkeästä tiedosta :D
  18. V

    g: mitä tilaatte grilliltä

    No kertokaapa tyhmälle, mitä on makkaraperunat? Siis sama asia ku makkaraherkku vai?
  19. V

    g: mitä tilaatte grilliltä

    Riippuu grillistä, mutta kebab ranskalaisilla, ilman tomaattia

Yhteistyössä