Hakutulokset

  1. N

    Lapsivesipunktio

    Olen pahoillani puolestanne, että joudutte tällaisen päätöksen tekemään. Kehitysvammaisten kuntoutus on mennyt ison harppauksen eteenpäin viimeisten 15-20 vuoden aikana ja se näkyy myöskin kehitysvammaisten ihmisten "tasossa". Suurin osa down-ihmisistä muuttaa omilleen aikuisena ja pystyy...
  2. N

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Tuolla joissain viesteissä olenkin käynyt sanasen sanomassa, mutta nyt saattaa olla asiaa tämänkin ketjun alle :p . Tässä päivänä eräänä heräsin huomaamaan, että mihinkäs ne menkat ovat oikein jääneet ja pikainen laskutoimitus todellakin osoitti näin käyneen. Vauvayritystä ei todellakaan ole...
  3. N

    Lapsivesipunktio

    Ajattelin, että en puutu tähän keskusteluun, mutta en vaan voi pitää näppejäni irti :p . Downin syndrooma ei ole sairaus, vaan oireyhtymä, johon saattaa liittyä sairauksia kuten sydänvika tai kilpirauhasen vajaatoiminta. Mua henkilökohtaisesti myös häiritsee puhe "aurinkolapsista", tulee...
  4. N

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Esikoisen (sain 33v) ja kakkosen (olin 36v) saamiseksi jouduttiin jonkin aikaa harjoittelemaan, sitten tulikin ylläripylläri :p kolmonen, kun olin 37v. Nämä kaksi nuorinta olen saanut 39 ja 41 vuotiaana, ekasta kierrosta on kumpikin tärpännyt ilman mitään apukeinoja. Omia kiertoon perustuvia...
  5. N

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Tsemppiä kaikille, jotta toiveenne toteutuisi. Mulla ikää 42 ja lapsia on viisi, nuorin muutaman kuukauden ikäinen. Ajattelin jo, että eiköhän tämä tässä ole, mutta niin vaan tuolla pääkopassa joku yrittää kuiskailla, että mitäs jos kuitenkin :D . Pieniä vaatteita olen pakannut laatikkoon, mutta...

Yhteistyössä