Hakutulokset

  1. T

    Nyrkkeily vauvan kanssa

    Luin jostakin viime vuonna, että oli perinteisten äiti - vauva jumppien rinnalle jossakin alettu pitää kuntonyrkkeilyä jossa vauva voi olla mukana joko patjalla tai leikkimässä. ( Vauva ei siis nyrkkeile ;) ) Ideana oli se, että tämä jumppa oikeasti kohottaa kuntoa. Olen unohtanut paikan...
  2. T

    Vauvan vaatteiden kestävyys

    Ostin tässä Ruskovillan puuvillaiset pitkikset vauvalle ja sauma ratkesi heti alkuunsa. pieni pettymys sillä olen pitänyt Ruskovillaa laatumerkkinä. Ruskovillan silkkimyssy on kyllä kestänyt hyvin. Tutta vaatteissa jotkut kestävät, mutta osassa kanssa saumat lähtevät purkautumaan. Mikä on...
  3. T

    Helsingin liikunnalliset äidit

    Minulla on n. puolivuotias vauva. Harrastan lenkkeilyä ja muutenkin liikuntaa. Tässä kun pikkuhiljaa voi aloittaa rattaillakin liikkumaan pidempiä lenkkejä vauvan kanssa kaipaisin lenkki seuraa. Kahvila seuraa löhöilyn merkeissä en niinkään etsi, vaikka onhan uudet tuttavat aina tervetulleita...
  4. T

    Ristisriitaista tietoa

    Olen tässä kysellyt eri kätilöiltä ja lääkäreiltä syitä repeämisiin synnytyksissä ja yllättynyt ristiriitaisista tiedoista. Yksi sanoi, että repeämiin vaikuttaa eniten kudostyyppi, jota ei siis voi tietää etukäteen millainen on. Toinen korosti sitä, että sillä miten vauhdikkaasti vauva syntyy...

Yhteistyössä