Hakutulokset

  1. U

    Onko kenenkään miehelle...

    Kiitos! Kyllä se sitä sit on. Eikun apteekkiin...
  2. U

    Onko kenenkään miehelle...

    tarttunut hiiva? Ja miten on oireillut? Kun ton ukon hepinpää ihan punanen, mutta ei kutise...Itellä oli pari päivää sit kutinaa, mutta mennyt ohi. Tarvisko silti hoitaa jos vaikka onkin hiiva vai lähteekö itellään pois?
  3. U

    Yksin äidiksi?

    Meidän äitien ongelma on se että kun kerran vuodessa pääsee johonkin ulos niin ajattelee että juuri tuona iltana kuittaa koko vuoden hellyyden ja seksin tarpeen. Sitten ei löydy ketään tai vielä pahempaa, löytyy joku joka vain käyttää hyväkseen. Sitten olo on vielä kurjempi. En kelvannut tai...
  4. U

    Isä haluaa tavata lapsen!

    eipä tuohon voi muuta sanoa kuin että koita olla lataamatta kovia odotuksia tilanteeseen. teille aikuisille se on varmasti jännittävää/hermostuttavaa mutta lapsihan ei tällaisiä latauksia ymmärrä. hän osaa vain tulkita sinun olemuksestasi onko tämä hyvä vai huono asia. näytä että sinä haluat...
  5. U

    Apua kokeneemmat

    \ Kiitos! Koitan tsempata. Itelleni lupaisin ettei tässä oo mikään kiire ku noita kiloja on kuitenkin reippaanlaisesti liikaa.
  6. U

    Apua kokeneemmat

    Oon pudottanu noin 10 kg vuoden alusta ihan vaan ruokailua tarkistamalla ja liikuntaa lisäämällä. Nyt parin viikon ajan painonpudotus on pysähtynyt. Yhtään ei oo tullu takas mut eipä oo lähtenytkään. Oon ihan masentunut. Mitä nyt pitäis tehdä? Lisätä liikuntaa? Koventaa? Vähentää ruokaa? Auttakaa!
  7. U

    -peukku-

    \ Ujona ihmisenä tulkitsen että en kelpaa peukun porukkaan eli vetäydyn taka-alalle ja annan peukulle mahdollisuuden mennä. näin siis käyttäydyn minä,joka olen hyvin ujo. =)
  8. U

    -peukku-

    Jos tälläinen ujo ihminen suunnittelee lähtevänsä mukaan tapaamiseen ja sitten lukee tuollaisen kommentin kuin peukun oli,ei ujo uskallakaan. Tuleen sellainen olo,että ei siellä minua kaivata,kun ei haluta uusiin ihmisiin tutustua.
  9. U

    Onko täälä ketään jonka lapsella on ADHD?

    Niin ja taas tuli mieleen lisää näitä omituisuuksia, eli hän on äärettömän pikkutarkka, tänäänkin kun oltiin uloslähdössä hän meni aivan shokkiin kun laitoin kenkien tarrat vähän vinoon enkä niitä heti korjannut, sama on monessa muussakin asiassa, napit pitää olla takista aina ylös asti...
  10. U

    Onko täälä ketään jonka lapsella on ADHD?

    kiitos vastauksista :flower: Meillä on parinviikon päästä 3,5vuotis neuvola ja oytan kyllä asian siellä puheeksi, itse olen aina vaan ajatellut lapseni olevan vähän hankala ja persoonallinen, ja vasta nyt kun muut ovat hänen käyttäytymiseen puuttuneet niin rupesin miettimään josko tässä olisi...
  11. U

    Onko täälä ketään jonka lapsella on ADHD?

    Poikani on aina ollut niin sanotusti hankala. ngelmia on ollut aina mutta nyt tuntuu että hänellä on niin kummia pakkomielteitä , rituaaleja, jonka lisäksi hän on erittäin vilkas ja kova ääninen. Hän ei riisumaan vaatteitaan vaan haluaisi pitää samaa paitaa, housuja, sukkia yms. kokoajan. Aina...
  12. U

    varkaudesta uusia ystäviä

    no minkälaista ystävää haet, tarkoitan ikähaitarin ja statuksen suhteen? =)
  13. U

    Liimattu äitiin

    Mukava kuulla, että on muitakin! Neuvolassa on tädit vaihtuneet niin kovaan tahtiin, etten itsekään tiedä kuka hoitaa 5-vuotistarkastuksen. Ympäristön paineet olla sulavasanainen ja "aikuismainen" ovat kyllä voimakkaat ja tuntuvat vain kasvavan. Tyttö itse oli kovin hämmästynyt, kun joku piti...
  14. U

    Liimattu äitiin

    Hei! Meillä on kohta 5-vuotias herkkä ja ujo tyttö, joka takertuu minuun kiinni esim. tarhaan vietäessä. Ei kyllä itke, ja viihtyy muiden lasten kanssa, kutsuisi synttäreillekin koko ryhmän. Ongelma on, että haluaisin tytön jo reipastuvan, mikään kannustus tai rohkaisu tai lahjonta ei tunnu...
  15. U

    geissakuulat!

    Mieheni on ostanut minulle kahdet erilaiset kuulat. Isommat narulliset halkaisija n. 3,5 cm on ihan hyvät aloittelijalle, vaikka olen käyttänyt niitä jo pari vuotta. Pienet irralliset ovat "tehojumppaa" tarkoitetut, ja niitä pidän muutaman kerran viikossa. Isompia voi pitää vaikka muutaman...
  16. U

    naisen kanssa

    Onko kukaan ollut tai unelmoinut olevansa toisen naisen kanssa sängyssä? Ite oon unelmoinut mut en varmaan ikinä toteuttaisi.. :p . Minkälaisia unelmia tai mitä ootte tehnyt?
  17. U

    Maailmassa ei tilaa hiljaisille

    On se hiljaisen ihmisen skaala varmaan vaihteleva. On tosi hiljaisesta vähemmän hiljaiseen. Niin ja kuka sen sitten määrittelee, kuka on hiljainen ja kuka ei. Se riippuu niin tilanteestakin ja muista ihmisistä. Ei musta voi sanoa, että hiljainen on sellainen joka ei puhu mitään. Varmasti...
  18. U

    Maailmassa ei tilaa hiljaisille

    Mun ajatukset kumpusi tilanteesta työpaikalla hiljattain. Työkaverit alkoivat puhumaan yhdestä työharjoittelijasta, joka ei ollut paikalla. Kaikkea, että on niin hiljainen ja eipä taida hänestä olla näihin hommiin. Itse olen ollut näissä hommissa nyt vuoden. Itselläni oli samoja kokemuksia...
  19. U

    Maailmassa ei tilaa hiljaisille

    Joskus tuntuu, että tämä maailma ei ole hiljaisia varten...tai jos onkin, olemme niitä, joiden täytyy aina tosissaan todistaa taitonsa muiden edessä ennenkö uskotaan, että on tuostakin johonkin. Tuntuu, että ajatellaan hiljaisuuden olevan huono ominaisuus. Mutta onko se? Kyllä hiljainenkin...

Yhteistyössä