naisen kanssa

Miituu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2004 klo 17:08 atgt kirjoitti:
Siis onko nykyään kaikki naiset biseksuaaleja vai eikö sitä oo vaan aiemmin tunnustettu!??
Mä en kyllä tajua

T: Miesimmeinen

Onko heteronainen illuusio? :(
Koen itseni ihan heteroksi koska en voisi rakastua toiseen naiseen. Mun mies on kyl kiinnostunut seurailemaan tyttöjen välisiä puuhia; soisi mieluusti kuulemma kokemuksen minullekin! Itse aristelen fantasian toteutusta enemmän kuin hän...
 
Kun oon suudellu naista niin kyl mun on tehny mieli sitä..hyväillä ja..Suutelin kerran yhtä lesboa tosi kiihkeesti mut en uskaltanu lähtee sen mukaa..en tiedä..ehkä nainen saattaisi olla parempikin rakastelija..

heh... T:tulevä äippä :LOL:
 
Tulee sitä välillä haaveiltua ja on tullut oltuakin mutta jotenkin se vaan menee niin että miestäni en kyllä millään jakaisi toisen naisen kanssa.
Tytöistä tykätään, mutta miestä rakastetaan.
Joskus kun mies on tykännyt katsella pientä pusuttelua niin se on semmoista saanut katsella mutta tietää että jakamaan en rupea.
En anna miestäni kenellekkään! \|O :D
 
atgt
Eli pelkoni näiden vastausten valossa oli aiheellinen! Naiset ovat kaikki pohjimmiltaan biseksuaaleja! :eek:


T: Miesimmeinen


Ps. Kaikkea sitä joutuukin oivaltamaan kun vanhemmaksi tulee...

 
No vaikka niin oiskin,niin mitäs kauheaa siinä ois? Sehän on kaunista kun kaksi tyttöä rakastelee ;). Kyllähän me naiset aina kumminkin miestä tarvitaan, naiset vaan on kiva "lisämauste" ;) . Erikseen on sitten ne lesbot kun eivät tykkää miehistä ollenkaa...kaikki tavallaan!
 
atgt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2004 klo 14:28 tytteli kirjoitti:
No vaikka niin oiskin,niin mitäs kauheaa siinä ois? Sehän on kaunista kun kaksi tyttöä rakastelee ;). Kyllähän me naiset aina kumminkin miestä tarvitaan, naiset vaan on kiva "lisämauste" ;) . Erikseen on sitten ne lesbot kun eivät tykkää miehistä ollenkaa...kaikki tavallaan!
No, oishan tää ny silti aika raju tieto. Mun mielestä ainaki. Emmä ois arvannu että lähes jokainen nainen haaveilee kokeilevansa toista naista.
Huhhuh. :/ Täytyy ihan istua alas...tai no, niinhän minä jo teenkin.
Lähden siis kävelylle.
 
mutterinpää
[quote title="31.12.2004 klo 14:01 atgt kirjoitti"]
Eli pelkoni näiden vastausten valossa oli aiheellinen! Naiset ovat kaikki pohjimmiltaan biseksuaaleja! :eek:


T: Miesimmeinen


Ps. Kaikkea sitä joutuukin oivaltamaan kun vanhemmaksi tulee...


[/quote]



No täällä on sitten yksi poikkeus. Naiset ei vois vähempää kiinnostaa siinä mielessä. Hyi olokoon koko ajatus. Mies on aina mies sentään.
 
Ei kaikki naiset oo
kiinnostuneiat toisista naisista. Mutta kukaan sitä vastustava tai edes ihminen, joka ei ole koskaan sitä edes ajatellut, ei viitsi moiseen kysymykseen edes vastata. Kyllä nää vastaukset on aika pieni murto-osa kaikista naisista. Ei näitten perusteella voi vetää johtopäätöstä, että KAIKKI naiset.
 
nainen
Kyllä olen tämän kokeillut!!!! Villissä nuoruudessani onneksi tuli kokeiltua......voi sitten mummona kiikkustuolissa muistella......heh. :p :p ;) naisen kanssa oli kivaa.........
 
-peukku-
Kuulepas sinä miesimmeinen, oletko tietoinen siitä, että arvioiden mukaan (Osmo Kontulan kirjasta luettua) jopa 85%:lla suomalaisista miehistä on jonkinasteisia homofantasioita? He joko näkevät unia tai salaa haaveilevat mm.peppujutuista (siis että joku tekisi sitä heille itselleen), saavat erektion fyysisissä kamppailuissa toisten miesten kanssa (vain osittain adrenaliinia!!) jne.. Usein he pelästyvät ajatuksiaan ja kieltävät koko asian puhumalla karskeja ja haukkumalla ja halventamalla homoseksuaaleja. Siis ovat todella homofobisia.

Mutta tyhmä on se, joka luulee, että 85% miehistä on homoja. Ehei, heillä on homofantasioita, ja nämä asiat on syytä erottaa toisistaan ;)

:flower:
 

Yhteistyössä