Hakutulokset

  1. H

    Essi- ootko paikalla?

    Niistä hotelleista pyysit lähettään yv:tä mut en saa lähetettyä jostain syystä.
  2. H

    Ketään menossa lapsimessuille la tai su?

    Olis kaks lippua, ped expo jotka käy myös lapsimessuille. Me itse ollaan menossa perjantaina eli menee nuo liput hukkaan meidän osalta. Vantaalta nouto ja 10?kpl.
  3. H

    Jotain kivaa tapahtu tänää!

    Mulle soitettiin ja pyydettiin työhaastatteluun. Oon aikonu kotona olla syksyyn asti, mut hakenu silti täs töitä jos on ollu kiinnostavia paikkoja. JA NYT pyydettiin jo haastatteluun! Oon nii täpinöissään, siitä kohta 4v ku viimeks ollu töissä! :D
  4. H

    Aukeaako teillä kaikki avaukset?

    Just ne kiinnostavimmat keskustelut ei suostu aukeamaan mulle! Muuten toimii ihan normaalisti! :kieh:
  5. H

    Mikä oli esiintyjä/kappale huumassa lauantaina?

    Hetken ehdin kuunnella, oli niin menevän kuulonen veisu et haluaisin kuulla uudestaan.
  6. H

    Saako tähänaikaan vuodesta erivärisiä ruusuja?

    Mietin ku anopin synttärit ens kuussa et jos vietäis sille kaks sinistä ja kaks punasta ruusua, meiltä jokaiselta yks. Isomman, sisarusten yhteisen lahjan lisäksi siis.
  7. H

    Te joilla hormonikierukka?

    Onko teillä kerran kuussa menkkojen aikaan todellinen tututus-masennus viikko? Mä nyt huomannu et näköjään tulee jokakuukausi ns menkat. Ahmin ja möykkään tääl kotona! :kieh:
  8. H

    vaihdoinpa nikkiä!

    :D
  9. H

    Voiko pieni lapsi saada puudutuksen ennen verikoetta?

    Siis jos hetkeksi laittas esim sitä puuduttavaa rasvaa käteen. Perjantaina tytöltä otetaan verikoe ja kauhulla odotan sitä. Esikoisen kanssa huonoja kokemuksia ku jouduttiin monesti pistään et sai jotain.
  10. H

    Junalla paljon matkustavat(kaukojunilla)

    Onko ihan mahdoton homma tulla oulusta turkuun kahden pienen lapsen kans? Oliko yöjuna paras vaihtoehto? Maksaako lapsilta jotain jos ottaa esim 2hengen hytin ja lapset 3v ja 1,5v. Mitenhän onnistuu yksin kaikkien kamojen kans...?
  11. H

    Tietääkö joku millon alkaa AMK:n yhteishaku?

    :attn:
  12. H

    Millasia kalentereita ootte ostanu 3v:lle?

    Vai ostatteko ollenkaa noin pienelle, meil vielä harkinnassa.
  13. H

    Mistä kauneimmat jouluverhot?

    Siis esim netistä tilattuna. Tarvisin kahdet paneliverhot ja yhden kapan. Mistä olette tilanneet nättejä ja edullisia verhoja?
  14. H

    Taapero2 oletko vielä paikalla?

    Yv. :attn:
  15. H

    Voisko joku nostaa sen eilisen ketjun...

    ...jossa puhuttiin siitä et pitääkö lapsen tarjota muillekki karkkia jos itse syö ja lelujen jakamisesta. Mä en löytäny sitä mistää enää.
  16. H

    Potkikaa mut siivomaan tästä!

    |O Taas jämähdin tähän palstalle eikä toi imuri itsestään toimi! :whistle:
  17. H

    Mitä teen ton pojan kans! En jaksa enää...

    Siis ihan hirvee ollu taas tänää(3v kohta). Ei usko yhtään mitään, sille turha sanoa mitään ku ei usko eikä kuuntele. Kiusaa pikkusiskoa koko ajan (tyttö 1V3KK), ollu aina älyttömän mustis. Aamulla yritettiin yhdessä siivota lasten huonetta, hetken autto ja sit alko vaan tahalleen sotkeen ku mä...
  18. H

    Mitä teen luumuista?

    Naapuri toi sangollisen just ja sano et ne ei säily kovin pitkään!
  19. H

    Arvatkaa mitä ihan sairaan hyvää tein äsken?

    Enpä ole aikoihin syöny mitään noin hyvää! :p
  20. H

    Kertokaa mitä teen meidän tytön kakka homman kans!

    Tytöllä(1v3kk) ollu vauvasta asti kakkaaminen todella hankalaa, itkun kans tulee ja on tosi koveen, pyllyaukko repeää aina ja tulee verta ku kakkaa. Luumua, päärynää, mallasuutetta, levolacia ym ym kokeiltu tuloksetta. Kutituja saa puurosta ja leivästä ja juo mielestäni paljon. Kaiken tämän...

Yhteistyössä