Hakutulokset

  1. kleo

    Montako vaippaa on liberon isossa paketissa koko xl+?

    Auttakaa ongelmassa. Montako vaippaa on liberon xl+ isossa housuvaippapaketissa ja montako on pampersin isossa housuvaippapaketissa koko 5?
  2. kleo

    ostaisin kissalle leluja

    Jos löytyy ylimääräisiä leluja kissoille, niin voisin ostaa niitä. Kiinostaisi esim. pallo, jonka sisälle voi laittaa herkkuja ja kissa joutuu itse noukkimaan sen sieltä. Tarjoa kaikenlaista, maksan kyllä postikulut. :)
  3. kleo

    scootereiden omistajat, tehdäänkö vaihto!

    Heippa! mulla olisi tän vuoden maaliskussa ostetut scooterit, väri sport pasific, eli tummansininen ja vaaleansininen. Jalkapeittokin löytyy. Haluisin vaihtaa kyseisen värin johonkin muuhun, eniten kiinnostaa toi flash tai strike jalkapeitolla. Olisiko ajatuksesta innostuneita? Mun rattaat ovat...
  4. kleo

    lämpöpussista, talvea ajatellen

    Tietääkö kukaan onko sellaista lämpöpussia jossa olisi vetoketjut molemmin puolin, eikä vain keskellä? mikä merkki ja mistä saa?
  5. kleo

    scooterit ja lämpöpussi(meneekö niihin?)

    Heippa! Meneekö emmaljungan scootereihin joku paksumpi lämpöpussi ei se ohkanen duopussi? Se on aika pieni toi väli siinä istuimen ja turvakaaren välissä. Osaako kukaan sanoa? Ja jos menee, niin minkä merkkinen?
  6. kleo

    talvihaalarista

    Heippa! Sellainen kysymys, että meinaatteko käyttää 1,5v lapsillanne babymallista talvihaalaria vai meneekö tavallinen. mä kokeilin pojalleni ns. tavallista haalaria ja vetoketju jäi ikävästi painamaan leukaa. Toinen kysymys: Miten tota profiilia saa muutettua, kun mulla se ei onnistu...
  7. kleo

    miten saada lyöminen loppumaan!!!

    Heippa kaikki! Nyt tarvitaan taas neuvoja hyviä! mun 1,v poika lyö jatkuvasti siskoaan ja muita, nii leluilla kun muuten vaan. Miten mä saan sen ikäiselle perille, että lyödä ei saa. Puheet eivät tehoa ja yleensä on tilanne jo ohi kun sisko tulee huutaen, et matias löi taas!! Onko teillä...
  8. kleo

    yksinhuoltajan uusi mies

    Heippa! Kaipaisin neuvoja teiltä, miten kertoa lapsille uudesta miehestä? Mun ja eksän erosta on reilu puolisen vuotta(hän mutti tammikussaa toisen luo) ja nyt olen löytänyt itselleni ihanan miehen, mutta en tiedä miten asian hoidan vanhemman lapsen(5v) kanssa. Ollaan oltu yhdessä puistoissa ja...
  9. kleo

    ABC pramy rattaat

    Onko kellään kokemusta kyseisistä abc-merkkisistä yhdistelmä rattaista? Meinaan ostaa sellaiset, mut ei ole kokemusta niistä. Onko niissä jotain ongelmia, josta pitäis tietää? kiitos jo etukäteen vastauksista! =)

Yhteistyössä