Hakutulokset

  1. V

    Apuja kiitos!

    Pyytäisin hyviä käytös, kärsivällisyys, rangaistus neuvoja!! Kuusivuotiaani on aina ollut vilkas. Kuitenkin hyväsydäminen eikä silleesti tahallisesti halua toiselle pahaa. Normaalin rajoissa vilkkauskin menee. NYT hänestä on alkanut näkyä suoraan sanottuna murrosikäisen piirteitä!! Vääntelee...
  2. V

    viinimarjamehu

    Kuinka kauan säilyy jääkaapissa itse tehty viinijmarja mehu?siis ihan marjat keitetty,pullotettu ja sokeria lisätty. Ei kummempaa..
  3. V

    Lasten vaate kutsut...

    Kertokaapa minulle mitä erilaisia lasten vaate kutsu juttuja on? kun on tämä L&B ja sit meandi ym..mitä kaikkia on? ja onko hiukan halvempia kun nämä edellä mainitut?mielestäni aika kallista kun 23e maksaa paita esim... =)
  4. V

    Mitä vaaditte 3-vuotiailta?

    Eli kysymys jo otsikossa. Mitä vaaditte 3 vuotiaalta lapseltanne? ja mitä kaikkea kolme vuotiaanne jo osaa? tai ei osaa? olisi mukava kuulla kokemuksia ja kuulla erilaisista lapsista.
  5. V

    Kalanmaksaöljykapselit??

    Ostin nappula kalanmaksaöljy kapseleita..onko kellään kokemusta? minulla 3 ja puoli vuotias poika. Paketissa lukee että 1-3 kapselia päivässä. Montakohan kannattaisi antaa?
  6. V

    SAA POISTAA!

    SAA POISTAA TÄMÄN.. :)
  7. V

    3-VUOTIAAT??

    Kerro minulle päivästäsi 3 vuotiaan kanssa. Kiltteydestä kiukkukohtauksiin asti. Perheen kesken kotona olemiseen ja vieraiden tullessa käyttäytymiseen :) olisi kiinnostavaa kuulla kuinka muille =)
  8. V

    MISTÄ??

    Kertokaapa minulle mistä löytäsin sellaiset "vanhanaikaiset" rattaat? tarkoitan sellaisia missä kasvot ovat menosuuntaan,isot pyörät ja pelkkä selkänoja ja mahan kohdalla suurinpirtein tanko... perhepäivähoitajat taitavat sellaisia käyttää mutta heillä on yleensä kahden istuttavat. Minä etsin...
  9. V

    pinoon kaikki 06 alueen äidit ja odottajat

    Elikkä täällä 3 vuotiaan äiti Vaasasta päin.. Onko muita? =)
  10. V

    Lasten nimiä

    Laittakaapa tänne lastenne nimiä, kiva kuulla millaisia nimiä sitä löytyy =)
  11. V

    MITÄ tämä on??

    Kertokaapa nyt minulle että onko ihan normaalia uhmaa? Meillä oli täällä kotona paljon vieraita kun pojalla oli 3 vuotis synttärit. Alku meni hienosti, poika oli kuin aurinko ja otti lahjoja vastaan hienosti. Kiitti,halaili ja hymyili. No tunnin verran oli kulunut,paketit oli avattu ja kakut...
  12. V

    Kyläily lapsen kanssa

    Kertokaapa minulle millaista teillä on kyläillä 2-3 vuotiaan lapsen kanssa? Onko erilainen kuin kotona? Erilainen eri kyläpaikoissa? tai millainen on kun omaan kotiin tulee joku kylään?itsellä 2v11kk poika.

Yhteistyössä