MITÄ tämä on??

Kertokaapa nyt minulle että onko ihan normaalia uhmaa?
Meillä oli täällä kotona paljon vieraita kun pojalla oli 3 vuotis synttärit. Alku meni hienosti, poika oli kuin aurinko ja otti lahjoja vastaan hienosti. Kiitti,halaili ja hymyili. No tunnin verran oli kulunut,paketit oli avattu ja kakut syöty ym.. Vieraat juttelivat keskenään ja välillä tietysti päivänsankarille.Tämä poika sitten "huusi" aina kun joku yritti hänelle jotain sanoa että ei ei ei ei ym..ja et ota sitä ja älä koske ja ole hiljaa..ym..yhtäkkiä naantalin aurongosta tuli "komenteleva" tyranni :kieh: Ei suostunut antamaan halausta enää ja hyvä kun puhui enää muille. Leikki kyllä ja välillä omasta huoneesta huusi että: mä oon nyt taas ilonen,en enää vihainen =) ,no hetki sitten meni hyvin ja taas sama juttu. Mikään ei ollut hyvä ja kukaan ei ollut oikeassa, hän vain..
Eli kertokaapa nyt minulle onko ihan normaalia uhmaa vai mikä?? on meidän poika uhmaillut, joskus töninyt, ollut omista leluista tarkka,komennellut,ei ole halunnut syödä ym normaaleja tälläisia uhmajuttuja mutta on paljon rauhoittunut viime aikoina. Mutta että tälläista nyt? muilla kokemuksia? =) =)
 

Yhteistyössä