Hakutulokset

  1. Y

    Te joilla crosstrainer käytössä

    Minä hommasin crossarin noin 2kk sitten. Aloittelin ihan alusta tätä hommaa eli 5min kerrallaan eka viikko joka pvä. sit seuraaavalla jo 15 min joka toinen pvä vastus kuutosella. kolmannella 20 min vastus kuutosella sit sen jälkeen puoli tuntia 3-4 kertaa viikkoon vastus kuutosella. ja kyllä...
  2. Y

    Heikius valmistalot

    Hei! Onko kenellään kokemuksia kyseisen firman valmistaloista? Hintaa, laatua, onko valinnanmahdollisuuksia pintamateriaalien suhteen? Kaikki hyvät ja huonot puolet esille rohkeesti.. Olen yrittänyt etsiä netistä talon omistajien mielipiteitä, mut ei niitä tahdo löytyä. Onko vielä niin...
  3. Y

    Onko kellään vauvan kantamisesta mennyt "kramppiin" toisen puolen kyljen/selän lihakset?

    Tuttua on. mulla myös vasentapuolta kylmää, tai tunne et jokin kylmä olis tos kyljen ja rintakehän päällä. Tuntemisia myös oikealle puolella, mut pääasiassa vasemmalla. Meillä reilun vuoden ikäinen poika , painaa n11 kg. Ja on ollut aika itkunen korvatulehduslapsi. Joten kannettu on ja touhuttu...
  4. Y

    ajattelitko että niitä on kyl kaks, metsään meni..

    vastaanpa itsekkin.. Eli uskon veikkauksen menevän metsään. Onhan se kuitenkin niin paljon harvinaisempaa et niitä olis kaks. Mut nyt tässä raskaudessa 10+3, kaikki on niin toisin kuin ennen. Pahoinvointia aamusta iltaan, illat pahimpia. öisin valvottaa ja pissattaa jatkuvasti. ei hiivaa joka...
  5. Y

    ajattelitko että niitä on kyl kaks, metsään meni..

    Eli siinä siis kysymys. Ajattelitko joidenkin oireiden perusteella et täytyy olla vähintään kaksi, ellei enemmän siskiöitä? =) =) Ja sitten koko veikkaus menne metsään :ashamed: Vai oliko juuri toisinpäin, et voinut kuvitellakaan et olis kaks ja sit tuli ihan yllärinä... Näitä kysellään...
  6. Y

    kasosraskaus ja kiinnittymiskivut

    kiitos taas vastauksista. Eilen oli eka neuvola, ja ei se ainakaan yhtään valaissu mua asian suhteen. Enkä sit halunnut ottaa asiaa puheeksikaan vielä ainakaan. kaikki oli ihan ok. kai.. alan itse uskomaan vaan et tää raskaus on mulla jostain kumman syystä nyt niin erinlainen kuin 4...
  7. Y

    kasosraskaus ja kiinnittymiskivut

    nostelen vähän. kiitos sinulle kotikurppa vastauksestasi.tiedän et näitä kyselijöitä varmaan riittää täällä ja utelijoita kaksosraskaudesta, mut itsellä niin epätietoinen olo asian suhteen, et siksi ajattelin kysellä.. joskus kun olen kuullut et kohdun jo alkaessa kasvaa, kipuja useimmiten...
  8. Y

    kasosraskaus ja kiinnittymiskivut

    Arvoisat kaksostenodottajat ja kaksosten äidit! Jos jaksaisitte muistella odotusaikaanne taaksepäin ja miettiä ihan alkumetrejä.. Tunsitteko hedelmöittymisen aikaan kiinnittymiskipuja tai miksi niitä nyt sit kutsutaankin? toisella puolella, molemmilla puolilla? Olen tiedonnälkäinen näin...

Yhteistyössä