ajattelitko että niitä on kyl kaks, metsään meni..

Eli siinä siis kysymys. Ajattelitko joidenkin oireiden perusteella et täytyy olla vähintään kaksi, ellei enemmän siskiöitä? =) =)

Ja sitten koko veikkaus menne metsään :ashamed: Vai oliko juuri toisinpäin, et voinut kuvitellakaan et olis kaks ja sit tuli ihan yllärinä...
Näitä kysellään aina silloin tällöin täällä ja mun mielestä on kiehtovaa miettiä aina ennen ultraa et mitäs jos siel ois kaks. Mut en tiedä olisko se sit vielä kiehtova ajatus kun se sanottas oikeesti! :LOL: varmaankin olis, kun sais sulatella ensin ..

Mut kertoilkaa miks mielessä oli et kaks, oksetti, väsytti, maha kasvoi..?

Ehkä mua aihe kiinnostaa luonnostaan kun mulla on kahdet epäidenttiset kaksos siarukset, veljet 22v ja sisko ja veli 13v. Toi hiipii aina ajatuksiin kun meno ultraan lähestyy. :whistle:
 
Ajatus kahdesta sikiöstä ei käynyt mielessäkään, kun menin alkuraskauden ultraan viikolla 6+. Mutta kaksi sykettä löytyi.

Olen toistaiseksi voinut tosi hyvin, mitä nyt olen ollut väsynyt. Ei oksentelua lainkaan, vaikka yksösraskaudessa voin pahoin. Ehkä ainoa jännä erikoinen "enne" kaksosraskaudesta oli se, kun rinnat kipeytyi HETI 5-6 päivää hedelmöittymisen jälkeen eli kiinnittymisen aikaan. Eli merkit raskaudesta oli tosi selvät!

HooWee 11+2
 
itsellä lääkäri sanoi ekassa neuvolassa että kohtu kasvanut kuin olisi 2 sikiötä mutta löysimme vain yhdet sykkeet rv 10.
ultrassa oli vaan yksi sikiö.synnytyksessä sitten istukassa oli merkkejä kakkosesta...eli mulla on saattanut olla ekassa raskaudessa 2 vauvelia.aika jännää :) raskausoireet oli voimakkaammat heti alussa kun tässä nykyisessä raskaudessa joka on nyt rv36.


kaveri arvasi toisessa raskaudessa että nyt on jotain erilailla kun oli niin huono olo koko ajan jo heti alussa.ja identtisethän siellä sitten oli =)
 
Epäloogista, tiedän, mutta tässä tokassa raskaudessa voin alussa sekä henkisesti että fyysisesti niin pahoin ja olin NIIN uupunut, että kuvittelin vatsassani olevan vähintäinkin kaksoset... :LOL: Ei kuitenkaan ollut. Ensimmäinen raskaus oli kaikin tavoin helpompi.
 
vastaanpa itsekkin.. Eli uskon veikkauksen menevän metsään. Onhan se kuitenkin niin paljon harvinaisempaa et niitä olis kaks. Mut nyt tässä raskaudessa 10+3, kaikki on niin toisin kuin ennen. Pahoinvointia aamusta iltaan, illat pahimpia. öisin valvottaa ja pissattaa jatkuvasti. ei hiivaa joka mulla usein olis jo kovaa kyytiä tullut, mut sit närästystä ja vatsan nipistelyä ja sellaista pientä kipua..
ja hedelmöittymisen aikaan tunsin kuinka molemmat munatorvet oli kipeät yöllä, siis heräsin siihen kipuun ja ajattelin et oon varmaan ny sit raskaana =) ja niinhän se testi oli heti vahva =) mut katsellaan mitä ultra parin vkon päästä näyttää. ihan kiva jos yks terve olis =)
 

Yhteistyössä