Hakutulokset

  1. K

    ~KesäMassut 2007~

    Yahoossa on oma lista sellaisille joilla on LA kesäkuussa 2007, tervetuloa keskustelemaan: http://groups.yahoo.com/group/kesakuunkullanmurut2007/
  2. K

    IVF/ICSI plussat, tuliko vauva

    Niin meillä neljännellä pakastesiirrolla tärppäs,sillon laitettiin kaks mut saatiin yks kullanmuru :heart:
  3. K

    IVF/ICSI plussat, tuliko vauva

    IVF neljännellä kerralla onnistui.Meillä reipas 9 kk tyttö.Odotus kannatti =)
  4. K

    Seinäjoki ja lähiympäristö!!!

    hei! olisin kans kiinnostunut tapaamisesta. koskas missä?taitaa mennä ainakin maaliskuun puolelle? :attn:
  5. K

    SEINÄJOKI, herätys!!!

    En tiiä onko seinäjoelle ollu suunnitteilla uutta tapaamista, kun en ole sit aikoihin tänne palstailemaan "kerinnyt", mutta olisko nyt viimeistään aika saada tapaaminen kun se pikkujoulukin jäi väliin? Olisko ketään innostuneita? =) :attn:
  6. K

    KILOPINO vk.48

    hei! liityn kanssa tänne kilopinoon! on tullu aivan pakkomielle tän painonsa, ja yleensä ulkonäkönsä ja muotonsa takia! olis niin taivaallisen ihanaa pukea päällensä pienempiä vaatteita, jotka olis sellasia sopivan sexyjä!! saati että kehtais mennä ens kesänä hyvällä mielellä pikinit päällä...
  7. K

    Seinäjoelle pikkujoulu

    Juu, uutta päivää pikkujoululle? olisko ehdotuksia? oisko tän kuun 19 tai 20 päivä liian äkkiä, mikäli paikan sais hommattua?taitaapi tulla liian lyhyellä varoitus ajalla! entäs sit 3.12? sit meneekin jo niin likelle joulua, että pitääkö jättää pikkujoulut, ja viettää sellaset uuden vuoden...
  8. K

    2+ RISTEILY!

    noista ikärajoista laivalla! kyllä siljalle ainakin pääsee avioparina vaikka ikää olisi 18 vuotta kummallakin, ja muuten vaadittaisiin 24 vuoden ikää. (viikonloppu lähdöillähän on korkeampi tuo ikäraja vaatimus.) en sit tiiä vikingin säännöistä. hulluahan se nyt olis jos aviopari ois lähdös...
  9. K

    onko kenelläkään kierukka pettänyt?

    elikäs, galluppia! onko kenelläkään palstailijoista kierukasta huolimatta alkanut raskaus, tai kenties jollakin tutullanne? entäs muilla ehkäsy keinoilla?
  10. K

    2002 syntyneiden pino

    Meille syntyi tyttö 29.01.2002 klo:17.00 painoa oli 3230g ja pituutta 50cm. =) =) =)
  11. K

    kissaihmiset!

    meidän taloon saapui tänään pieni tuuheakarvainen kissanpoika. poikamme antoi sille nimeksi romeo. kyllä kissa saa kyytiä kun talossa on lisäksi 4 lasta. voi parkaa! mut söpö se on. =)
  12. K

    likempänä jo 30 ku 20, mutta täällä kuitenki

    täältä löytyy myös rouva vuosimallia 1977. :wave: :attn:
  13. K

    Seinäjoelle pikkujoulu

    AJATTELIN TÄÄLLÄ ILMOITELLA, KUN ASIANOMAINEN ITSE PYYSI ETTÄ TÄÄLLÄ KERRON! JÄRJESTELEN JADELINEN KANSSA NUITA PIKKUJOULUJA, MUTTA JÄRJESTELYT ON NYT VÄHÄN AIKAA KATKOLLA KOSKA JADELINE JOUTUI SAIRAALAAN ERISTYKSIIN, KOSKA HÄNEN PIENELLÄ POJALLA TODETTIIN MYÖS HINKUYSKÄ. JADELINEHAN ITSE KERTOI...
  14. K

    Seinäjoelle pikkujoulu

    NIIN...ja ilman muuta tämä on pelkästään ÄITIEN pikkujoulu! ;) nuo suolaiset piirakat kuullostaa muuten hyvälle, kun kuitenkin rupee niin hiukoo, kun on maistellu miestä väkevämpää! ja jälkkäriksi tietenkin makiaa!
  15. K

    Seinäjoelle pikkujoulu

    eikö tuo päivä oo nyt sit melkein niin kun sovittu? elikkä 11.12.2004 kellon aika vois olla jotain 18.00 suur piirtein, vai? vielä kun saadaan varmistettua tuo paikka. nuo ruoka listat kuullosti kyl hyvälle! :p :xmas:
  16. K

    Seinäjoelle pikkujoulu

    kattellaan noita syömis juttuja lähempänä, kun tuo paikka varmistuu!!! mut varmaan on syytä vähän sopia että mitä kukin tuo. että sielä ei oo sit 30 sipsipussia pöydällä, ja sen jälkeen kaikilla pirunmoinen jano. mut niinhän se pitää ollakin? siis se jano? :xmas:
  17. K

    Seinäjoelle pikkujoulu

    luulenpa että jostain meille tilat löytyy, mikäli tuo päivä(11.12) useimmille sopii. Monet meinaan ovat pikkujoulunsa pitäneet jo tuossa vaiheessa. mutta kyselemällähän sen saa selville. :xmas:
  18. K

    Muita joiden mies aina töissä ja silti rahaton?

    MOI! tilanteesi kuullostaa niin ...tutulta! meillä 4 lasta, ja minä paljon yksin kotona. kaikesta huolimatta rahatilanne ei ikään ole mikään kukoistava. toisaalta "mukava" kuulla että joku muukin on samassa jamassa kuin minä! :headwall: :'( \|O
  19. K

    Mihinkä haluat mennä?

    HEI! ei meikäläisen matkustelu listalta näitä loma kohteita löydy. ei oo kun sundsvall, uumaja, joissa oon käyny maissa, ja lisäksi oon käyny piipahtamassa tukholman ja kappelskärin satamissa. :headwall: B) :headwall: B) ps: italia olis kiva paikka tai joku upea piitsi, jolla olis valkoista...
  20. K

    Seinäjoelle pikkujoulu

    Oon kattellut näitä ilmoittamianne sopivia päivämääriä, ja olen tullut tulokseen että tuo 11.12 olis sellainen joka kävis tosi monelle. että oisko se päivä sit se??? paikka ja kellon aika varmistellaan sit myöhemmin. käviskö tälläinen järjestely? jadeline soitellaan asiasta paremmin.

Yhteistyössä