Seinäjoelle pikkujoulu


No jos kerta ehdottaa saapi, niin alotetaan vaikka erilaisilla juustoilla, viinirypäleillä ja punaviinillä ja sen päälle sitten kunnon pihvi, vaikka härkää tai sitten kevyempi vaihtoehto vois olla ehkä pestolla täytetty broilerin rintafile. Siihen kyytipojaksi jotkut perunat, ihan saat itse päättää onko ne sitten pariisinperunat vaiko lohkoperunat, eihän me siis mitään kranttuja olla. :whistle: Ja kivana lisukkeena niille vaikka paahdettuja hedelmiä ja vuohenjuustoa. Jälkkärinä joku makea likööri vois tehdä terää. :p :)

*eikös niitä toiveita saanut esittää?* :saint:

[/quote]

:x
 
lemmu

No jos kerta ehdottaa saapi, niin alotetaan vaikka erilaisilla juustoilla, viinirypäleillä ja punaviinillä ja sen päälle sitten kunnon pihvi, vaikka härkää tai sitten kevyempi vaihtoehto vois olla ehkä pestolla täytetty broilerin rintafile. Siihen kyytipojaksi jotkut perunat, ihan saat itse päättää onko ne sitten pariisinperunat vaiko lohkoperunat, eihän me siis mitään kranttuja olla. :whistle: Ja kivana lisukkeena niille vaikka paahdettuja hedelmiä ja vuohenjuustoa. Jälkkärinä joku makea likööri vois tehdä terää. :p :)

*eikös niitä toiveita saanut esittää?* :saint:


Tää oli kyllä hyvä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 09:10 semma kirjoitti:
Vähäkö mä oon täällä kade ,kun luen teidän juttuja :eek:
Mä en uskalla oikein hehkuttaa koko iltaa, ettei tuu kova pettymys sit jos en pääsekkään :'(
Voi että :( Toivotaan nyt kovasti, että pääsisit säkin tulemaan! Pidetään peukkuja!!! :wave: Ikävästi meinaa työ häritä harrastuksia! :eek:
 
Beshi
*tää lähtee vuohen mettästykseen toivottavasti löydän kutun että saa maitoa josta voi tehdä juustoa :D :D *
Ei kun ihan tosissaankin..jotakin suolaista piirakkaa vois väsätä, mutta määrästä ei hajuakaan piisaisko pellillinen...pari??? Liha-kala-katkarapu-sieni????? Tota noin........ :p :whistle: :whistle: :whistle: Edelleen saapi ehdottaa =) :wave:
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:26 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:03 Beshi kirjoitti:
Mä voisin väsätä jotakin suolaista piirakkaa tai muuta semmoista taikka makiaa ihan kuinka vaan*otan toiveita vastaan ;) *
No jos kerta ehdottaa saapi, niin alotetaan vaikka erilaisilla juustoilla, viinirypäleillä ja punaviinillä ja sen päälle sitten kunnon pihvi, vaikka härkää tai sitten kevyempi vaihtoehto vois olla ehkä pestolla täytetty broilerin rintafile. Siihen kyytipojaksi jotkut perunat, ihan saat itse päättää onko ne sitten pariisinperunat vaiko lohkoperunat, eihän me siis mitään kranttuja olla. :whistle: Ja kivana lisukkeena niille vaikka paahdettuja hedelmiä ja vuohenjuustoa. Jälkkärinä joku makea likööri vois tehdä terää. :p :)

*eikös niitä toiveita saanut esittää?* :saint:
Justiinsa :D tuolla sait aikaan sen että mulle tuli justiinsa näläkä :p \|O :whistle: Mutta likööriin ja viiniin en kyllä koske ;) *puistattaa oikein* kunnon viskiä sen olla pitää :D :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 09:20 Beshi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:26 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:03 Beshi kirjoitti:
Mä voisin väsätä jotakin suolaista piirakkaa tai muuta semmoista taikka makiaa ihan kuinka vaan*otan toiveita vastaan ;) *
No jos kerta ehdottaa saapi, niin alotetaan vaikka erilaisilla juustoilla, viinirypäleillä ja punaviinillä ja sen päälle sitten kunnon pihvi, vaikka härkää tai sitten kevyempi vaihtoehto vois olla ehkä pestolla täytetty broilerin rintafile. Siihen kyytipojaksi jotkut perunat, ihan saat itse päättää onko ne sitten pariisinperunat vaiko lohkoperunat, eihän me siis mitään kranttuja olla. :whistle: Ja kivana lisukkeena niille vaikka paahdettuja hedelmiä ja vuohenjuustoa. Jälkkärinä joku makea likööri vois tehdä terää. :p :)

*eikös niitä toiveita saanut esittää?* :saint:
Justiinsa :D tuolla sait aikaan sen että mulle tuli justiinsa näläkä :p \|O :whistle: Mutta likööriin ja viiniin en kyllä koske ;) *puistattaa oikein* kunnon viskiä sen olla pitää :D :D :D
MUTTA YHDET VAAN! PUSI PUSI :D
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 09:53 Hanksu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 09:20 Beshi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:26 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:03 Beshi kirjoitti:
Mä voisin väsätä jotakin suolaista piirakkaa tai muuta semmoista taikka makiaa ihan kuinka vaan*otan toiveita vastaan ;) *
No jos kerta ehdottaa saapi, niin alotetaan vaikka erilaisilla juustoilla, viinirypäleillä ja punaviinillä ja sen päälle sitten kunnon pihvi, vaikka härkää tai sitten kevyempi vaihtoehto vois olla ehkä pestolla täytetty broilerin rintafile. Siihen kyytipojaksi jotkut perunat, ihan saat itse päättää onko ne sitten pariisinperunat vaiko lohkoperunat, eihän me siis mitään kranttuja olla. :whistle: Ja kivana lisukkeena niille vaikka paahdettuja hedelmiä ja vuohenjuustoa. Jälkkärinä joku makea likööri vois tehdä terää. :p :)

*eikös niitä toiveita saanut esittää?* :saint:
Justiinsa :D tuolla sait aikaan sen että mulle tuli justiinsa näläkä :p \|O :whistle: Mutta likööriin ja viiniin en kyllä koske ;) *puistattaa oikein* kunnon viskiä sen olla pitää :D :D :D
MUTTA YHDET VAAN! PUSI PUSI :D
Ehdottomasti vain yhdet :D :D !!(Tilaa salaa kaksi :whistle: )
 
11.12 sopisi mullekin. Olisiko tämä taas vain aikuisten tapaaminen vai otetaanko pikkuset mukaan? *tietää että puoliso töissä ainakin klo 16 asti ja ajelee Vaasan suunnalta sitten vielä tunnin sinnepäin* :xmas:
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 10:06 ViaValeria kirjoitti:
11.12 sopisi mullekin. Olisiko tämä taas vain aikuisten tapaaminen vai otetaanko pikkuset mukaan? *tietää että puoliso töissä ainakin klo 16 asti ja ajelee Vaasan suunnalta sitten vielä tunnin sinnepäin* :xmas:
Mä luuulisin jotta nämä olis ihan vaan äitien pikkujoulut? Mä ainakin jätän jäläkikasvun kotia koppahan maata =) Ja jos alkootetaas vasta viiden kuuden pintahan niin säkin kerkiääsit ajella paikan päälle. Runsahan tunnin melekeen saat varata ajomatkahan. =) :xmas:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 11:28 Beshi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 10:06 ViaValeria kirjoitti:
11.12 sopisi mullekin. Olisiko tämä taas vain aikuisten tapaaminen vai otetaanko pikkuset mukaan? *tietää että puoliso töissä ainakin klo 16 asti ja ajelee Vaasan suunnalta sitten vielä tunnin sinnepäin* :xmas:
Mä luuulisin jotta nämä olis ihan vaan äitien pikkujoulut? Mä ainakin jätän jäläkikasvun kotia koppahan maata =) Ja jos alkootetaas vasta viiden kuuden pintahan niin säkin kerkiääsit ajella paikan päälle. Runsahan tunnin melekeen saat varata ajomatkahan. =) :xmas:
Juu eiköhän nämä ihan vain äitien kekkerit ole, tai miksei isienkin :whistle: Voihan sitä mennä sitten vielä jonnekkin jatkoillekkin, jos innostusta löytyy :)
 
semma


Voi että :( Toivotaan nyt kovasti, että pääsisit säkin tulemaan! Pidetään peukkuja!!! :wave: Ikävästi meinaa työ häritä harrastuksia! :eek:
[/quote]


Nyt kyl häiritsee tosissaan nuo työt harrastusta.Tänään soitettiin toisesta työpaikasta minkä aloitan maanantaina,ja tuon toisen paikan lauantaina :D :D perun siis puheeni lauantain kyselystä, et missä olet töissä ;) Nyt niitä on jo 2 :D B) Mut never know ,never know.. Maybe mä pääsen siltikin mukaan ,varsinkin jos uskallan sörkkiä työvuorolistoja :saint:
 
eikö tuo päivä oo nyt sit melkein niin kun sovittu? elikkä 11.12.2004 kellon aika vois olla jotain 18.00 suur piirtein, vai? vielä kun saadaan varmistettua tuo paikka. nuo ruoka listat kuullosti kyl hyvälle! :p :xmas:
 
NIIN...ja ilman muuta tämä on pelkästään ÄITIEN pikkujoulu! ;) nuo suolaiset piirakat kuullostaa muuten hyvälle, kun kuitenkin rupee niin hiukoo, kun on maistellu miestä väkevämpää! ja jälkkäriksi tietenkin makiaa!
 
opiskäippäharmaana
mä en sitte beshi syö sitä kievin kanaa mitä streetillä oli,se oli sairaan kuivaa!et älä turhaan sitte sitä väännä. tai jos sitä suunnittelit niin ilmota etukäteen et tiedön varata juotavaa tarpeeks.. =)

ja MAIKKI muuten: marsua EI saa viedä saunaan!!tarkistin pikkuveljen eläinkirjasta.. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 21:39 opiskäippäharmaana kirjoitti:
mä en sitte beshi syö sitä kievin kanaa mitä streetillä oli,se oli sairaan kuivaa!et älä turhaan sitte sitä väännä. tai jos sitä suunnittelit niin ilmota etukäteen et tiedön varata juotavaa tarpeeks.. =)

ja MAIKKI muuten: marsua EI saa viedä saunaan!!tarkistin pikkuveljen eläinkirjasta.. ;)
Onko sulle opiselijaäippä kukaan aikaisemmin sanonut, että sulla on samanlainen ääni ku Maija Vilkkumaalla? Et ole sitten laulajan uraa ajatellut..? :whistle: :D
 
semma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 22:08 opiskäippäharmaana kirjoitti:
eipä oo kukaan sanonu! täytyy pian joku hitti vissiin levyttää =)
Imetysbiisiä ei oo mun tietääkseni koskaan tehty, et alas kelaan sanoja :D :D *kun mun rintani täyttyi maidolla* :x :x Kjäh Käjh!!
 
Ahaa täällä on laitettu töpinäksi...ja ajankohta päätettynä..hieno homma...voi olla että pääsen kanssa ja voi olla että en... :/ Mieli tekis kyllä kovasti mukaan tulla...hmmm!!! :whistle: *ilmoittautuu silleen varauksella * :)
 
Mieheni ilmoitti että mistäs saadaan kuski kun hälläkin on samaan aikaan pikkujoulut.. vastasin yksinkertaasesti että "No sä olet selvinpäin ja kuskaat sitten mua!" Ei siinä MUN mielestä ollut mitään epäselvää *virn* :D
 

Yhteistyössä