Hakutulokset

  1. teeri

    onko muita...?

    ....jota ärsyttää purkan/ruuan jauhamisen suussa suu auki? aamulla eilen ku menin bussilla töihin nii sinne tuli bussilastillinen teinipimuja ja jokainen niistä jauhas sitä purkkaa niin että minä näin suoraan niitten kurkkutorveen,yöks... työpaikan ruokatilassa jokatoinen vähintään jauhas...
  2. teeri

    onko teijän päiväkodeissa jo täi aika?

    monesta pk:sta löytyny täitä jo täällä lohjalla,onneks meijän pk:ssa ei viellä oo....mut kai ne levii aika äkkii? :/
  3. teeri

    päästäkää mut jo nukkumaan.....

    täällä tulee kokoajan kiinostavii uusii alotuksii etten mä pääse lähtee nukkumaan... kokoajan aattelen et mä avaan vaan ton yhen ,ja yhen,ja yhen yhen yhen yhen... tässä availlu jo parin tunnin aikana sitä viimestä yhtä :D onko muilla samoija ongelmia? rasittava koukkukierre... :/
  4. teeri

    mihin mä pääsisin karkuun....(paniikki)

    .... tuota kaikkea ylipursuavaa fucking isoveli bb hässäkkää.............. iiiiiiikkkkks piilottakaa mut äkkii,se on hyökänny kaksplussallekkin....... |O
  5. teeri

    tulipa naisellinen olo(turhis) =D

    lakkasin just varpaankynnet :D
  6. teeri

    miten nopeasti..?ja nousi illalla 39,9 ja ei muut ku kiireellä päivystykseen:( kuopus on taasen terve!

    ...voi olettaa että 1v lapsella laskee kuume,annoin pamol F tunti sitten ja nyt ei oo viellä tapahtunu mitään. kuume täysin ennallaan 38,7 astetta. :/ dodii,päivystyksestä lähettivät meidät sit kotiin puol1 yöllä ja sanoivat vaan ettei mitään löytyny.... lääkäri mittas kuumeen ennen...
  7. teeri

    ja taas,haalaritappelu

    miksi taas |O pitääkö siitä kinata mitä kukin käyttää? |O käyttäköön kaikki omilleen muksuilleen mitä haluaa,ilman että palstan nirppikset tai köyhät hyppää kimppuun.
  8. teeri

    harmittaa =(

    kuopuksella on kova korvatulehdus kierre,korvat täysin tukossa turvotuksesta ja vaikusta....lähin kesken työpäivää käyttämässä poikaa lääkärissä.2 päivää tuli saikkuu.oltiin just viimeviikollakin saikulla 3 päivää korvien takii. soitin töihin ja työnantaja valitti ja motkotti mulle etten vois...
  9. teeri

    ensimmäistä kertaa epäilen äitiyttäni ....

    mitä teen väärin kun kuopus kokoajan sairastelee? taustaa viimekertasesta suoliongelmasta: onni oli 11kk ja kakkasi runsaasti verta,saman verran tuli pyllystä verta kun aikuisen naisen kuukautiset.sillon ohutsuoli oli mennyt tukkoon syystä että suoli oli mennyt limittäin itsensä...
  10. teeri

    MINULLA ON POIKA

    sori oli ihan pakko :whistle: oikeestihan mulla onkin 2poikaa.
  11. teeri

    paha olla,en halua enään ikinä nukkumaan...

    mulla tuo kuopus on semmoinen tohelo... :( jatkuvasti lyö itsensä johonkin ,myös tarkan valvonnan alla. 3viikkoo sitten poika löi päänä aika rajusti,taju meni...lievä aivotärähdys vain kumminkin. mulla on kova huoli jatkuvasti että mitä seuraavaksi? huomaan nykyään vahtivan kuopusta...
  12. teeri

    käytiin jorvissa torstaina

    että voi meillä tapahtua ja sattua.... hain pojat päiväkodista torstaina iltapäivällä ja tultiin kotio laittaa ruokaa... meillä tuo onni yrittää kovasti oppia kävelyä.nousi parka mun jalkaa pitkin ja kaatuikin sitten sattumalta suorilta jaloita takaraivolleen lattialle. huutoa ei...
  13. teeri

    näin jussin kunniaksi...

    liittykää mun upouuteen kerhoon. MAMIT :wave: :attn: :wave:
  14. teeri

    siivous urakka edessä...

    meillä on asunnon näyttö maanantaina ja siivottavaa on paljon :( nyt oon onneks saanu kirjotettuu ylös lapulle mitä kaikkee pitää tehä viellä ennen maanantaita,ettei vaa unohu mitään.... onko teillä viellä viime hetken vinkkejä mitä pitäs ottaa huomioon siisteydessä,mihin ostajat helposti...
  15. teeri

    juhlat on juhlittu.

    eli mein kuopus täytti maanantaina 1vuotta ja ehdoton lempilahja oli lasten teltta....siellä ne pojat istuu aamusta iltaan... neuvolan 1vuotis mitat olivat 13kg 590g pituutta oli 80,5cm.
  16. teeri

    häh..

    mulle tuli sähköpostiin viesti että mun sähköpostiosoite on voittanut 920.000e. tiiän että se on täyttä humpuukkii,mutta omituista kyllä siinä oli yhteystiedot. joku peter "gabin?" tai jotain ja sillä oli sähköposti gmailissa.... onks muille tullu tämmöstä? oli siinä puhelin...
  17. teeri

    häh..

    mulle tuli sähköpostiin viesti että mun sähköpostiosoite on voittanut 920.000e. tiiän että se on täyttä humpuukkii,mutta omituista kyllä siinä oli yhteystiedot. joku peter "gabin?" tai jotain ja sillä oli sähköposti gmailissa.... onks muille tullu tämmöstä? oli siinä puhelin...
  18. teeri

    häh..

    mulle tuli sähköpostiin viesti että mun sähköpostiosoite on voittanut 920.000e. tiiän että se on täyttä humpuukkii,mutta omituista kyllä siinä oli yhteystiedot. joku peter "gabin?" tai jotain ja sillä oli sähköposti gmailissa.... onks muille tullu tämmöstä? oli siinä puhelin...
  19. teeri

    MINÄ ITSE

    tässä tämä pikkuherraseni on saanut pakkomielteen syödä itse.... meni sitä ruokaa onnex suuhunkin eikä vain pitkin pöytää lattioita ja mahan päälle :D
  20. teeri

    harmaana ollut V

    laitoin sulle hintatiedot vaatteista tonne kirpparille siihen mun myyntiketjuun. lisäsin vaatteita sinne taas nyt aamulla ja en tiedä jos haluat jotain myös niistä.

Yhteistyössä