harmittaa =(

kuopuksella on kova korvatulehdus kierre,korvat täysin tukossa turvotuksesta ja vaikusta....lähin kesken työpäivää käyttämässä poikaa lääkärissä.2 päivää tuli saikkuu.oltiin just viimeviikollakin saikulla 3 päivää korvien takii.

soitin töihin ja työnantaja valitti ja motkotti mulle etten vois olla kokoajan pois töistä.tiiä et se harmittaa myös mun pomoa mutta enkai mä voi tilaanteelle tehä mitään...tuli tosi paha fiilis,tykkään työstäni mutta rakastan poikaani ni kai mä jään tietenkin kotiin kipeen lapsen kans....

ikävää kun tulee heti haukut ku jää lapsen kanssa kotiin... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Ikävä tilanne kyllä..voi että.. Mut kyllä työnantajan pitäis ymmärtää et ei kipeää lasta voi yksin kotiin jättää!
niinpä 1vuotiasta.....yritti ehdottaa mulle et jos palkkaisin jonku hoitajan meille kotiin siksi aikaa tai jos meillä joku sukulainen auttais.....töihin olis niinku vähän pakko mennä.

ilmoitin että en muuten mene,mulla on kaikki oikeus jäädä kotiin lapsen kanssa...tosi paha fiilis tuli kumminkin...
 
mies ei jää kotiin vaativan työn takia :(
poika sai korviin jotain ihan sika tehokasta antibioottii,3pvä kuuri.jos ei auta ni päästään korvalääkärille.
tän päiväinen lääkäri ei edes nähnyt korvaan sisälle olleenkaan,oltais päästy ekaks korvahuuhteluun mutta se lääkäri ei voinu olla sata varma siitä että onko tärykalvo ehjä.

niisä korvissa kuulemma on nyt tosi kova bakteeri kanta ettei sitä kannata mennä levittämään päiväkotiin...
 

Yhteistyössä