Hakutulokset

  1. T

    YH:t/Lähivanhemmat! kokoonnutaan tähän pinoon :)

    Haniböö Ymmärrän aika hyvin miltä susta tuntuu. Itse erosin exästäni syksyllä ja vähän sen jälkeen huomasin odottavani lasta. Nyt olen jo tammikuussa muuttanut n.500 km päähän exästä omieni luo, mutta edelleen ikävöin ja haikailen entistä parisuhdetta. Just sama on käyny monesti mielessä ku...
  2. T

    Helsingistä yksin odottavia äitejä?

    Olen nuori tuleva yh-äiti pääkaupunkiseudulta, ja ehkä iänkin takia kaveripiirissä ei kukaan muu odota vauvaa tai ole jo äiti. Olisi hienoa jos sellaisia ihmisiä löytyis joilla ois vähän samantapainen tilanne. Yksinäisyys kolahtaa meinaan aika usein ja aika kovasti kun erosta on noin puoli...
  3. T

    YH:t/Lähivanhemmat! kokoonnutaan tähän pinoon :)

    Voi kun itselläki ois ero menny noin sujuvan tuntuisesti. Syksyllä erosin avomiehestäni jonka kanssa 4 vuotta ehdittiin yhdessä olla, ja vaikka olen muuttanut helsinkiin ja asiat periaatteessa hyvin, niin en vain pääse ikävästä yli. Menee ilo raskaudestakin kun vain exää mietin. Periaatteessa...
  4. T

    isyydestä

    Me on exän kanssa ajateltu, että ei annettas sen biologian olla esteenä ja hän rupee isäksi oli testin tulos mikä vaan. Seurusteltiin 4 vuotta ja eron jälkeen tulin raskaaksi. Nyt on periaatteessa siis 2 vaihtoehtoa isäksi, mutta exä on kyllä todennäköisempi. Tämä toinen ehdokas on niin...
  5. T

    Tulevat yksinhuoltajat...

    Olis tosi kiva kuulla tarkemmin kun itsellä on edessä se isäselvityssäätö.. ja sekään ei kyllä mahdollisesti mene ihan perinteisen kaavan mukaan. Olis kiva keskustella siitä ihmisen kanssa jolla saattaa olla samantapainen tilanne. Pistäppä viestiä. :)
  6. T

    Tulevat yksinhuoltajat...

    Olen alkanut sopeutua siihen että ihan yksikseni tästä selvitään.. Toki koko perhe ja ystävät apuna. :) Nyt pääsen muuttamaan ja rakentamaan omaa kotia minulle ja tulokkaalle, ja täytyy sanoa että tuntuu aika hyvältä. Helpompikin kun ei tarvitse keskittyä turhanpäiväiseen säätämiseen enää tai...
  7. T

    ketään muuta joka ois epävarma lapsen isästä?

    Nuorihan minä, mutta olis kyllä ihan kiva tietää miten tollanen kultanen keskitie tässä asiassa toimii. Jos seurustelusuhteen päättymisen jälkeen on ollut 1 mies.. niin mitä tietä olen nyt sitten kulkemassa? Ja kuinka pääsen takaisin sille keskitielle? Olen aika avoin mielipiteisiin, mutta jos...
  8. T

    ketään muuta joka ois epävarma lapsen isästä?

    Pitää sit vaa kulkea pää pystyssä ja toimia raivaajana tässä asiassa, et suomalaiset moraalinvartijat tajuais et sellasetki naiset jotka ei säästä itteään avioliittoon, on ihan oikeesti kunnon ihmisiä... ei huoria.. Olen sitten syntinen horo kun olen kahden miehen kanssa ollut... Mutta ainakin...
  9. T

    ketään muuta joka ois epävarma lapsen isästä?

    Mistähän ne suomalaiset miehet sit tunnetaan jotka pitää oikein mekkalaa naisistaan ja on siitä vieläpä ylpeitä. Helpolla tulee naisista edelleen halpa vaikutelma ja miehet on vaan kunnon orhia ku on monta naista hoideltu. Eipä tässäkään asiassa varmaan koskaan saavuteta tasa-arvoa.. naiset on...
  10. T

    ketään muuta joka ois epävarma lapsen isästä?

    Ois kiva kuulla et enkai oo ainoo suomessa jolla on 2 vaihtoehtoa isäks? Mulla meni 4 vuoden suhde poikki jonka jälkeen tuli sähellettyä oikein urakalla, ja kuitenkaan ei sit päästy exän kanssa toisistamme eroon.. sitten ilmeni et oon raskaana ja melko pitkään koitin uskotella et exä on varmasti...
  11. T

    Olenko ainoa joka viihtyy yh:na?

    Onpa ihana kuulla tommosia positiivisia mielipiteitä yksinhuoltajuudesta.. itselläni raskaus alussa ja kovasti koitan itseäni psyykata yksinhuoltajaks.. tuntuu että miten selviää ku ei oo opiskelut lopussa eikä miestä eikä mitään, mutta kai sitä aina jotenkin selviää ja jos se ei todella ihan...
  12. T

    Raskaus ja ero

    Joo tottahan se on että ei pidä nyt ajatella sitä mitä muut ajattelee ja pitää koittaa pysyä positiivisena.. Se että kerroin exälleni on osoittautunut tosi hyväksi asiaksi, koska nyt syyllisyys ei enää ahdista ja ensi suuttumisen jälkeen exäni on alkanut taas suhtautua minuunkin paremmin. Kyllä...
  13. T

    Raskaus ja ero

    Itse olen seurustellut 4 vuotta exäni kanssa.. viime syksynä en enää jaksanut rikottuja lupauksia, ryyppyreissuja ja elämää johon en voinut luottaa.. otin eron miehestä mutta fyysisesti emme päässeet toisistamme eroon. itsekkään en lakannut rakastamasta.. en vain enää jaksanut. Olimme todella...
  14. T

    Yksin odottavat!

    Oon 20-vuotias yksin lasta odottava tuleva äiti. Yksin odottaminen on raskaampaa ku uskoin, ja olis todella mukava vaihtaa kuulumsia muiden samantapaisessa tilanteessa olevien kanssa. ex-avokki yritti edes jollain lailla olla mukana kunnes selvis että eron jälkeen oli yks säätö, jonka takia...
  15. T

    tieto olisi todella avuksi!

    Olen tullut raskaaksi sen jälkeen kun erosin avomiehestäni. minulla oli eron jälkeen yksi säätö joka aiheuttaa nyt suurta epävarmuutta. Exäni on jo sopeutunut olemaan isä syntyvälle lapselle ja mahdollisuus että hän onkin isä, on todella suuri. Hän ei kuitenkaan tiedä siitä yhdestä säädöstä ja...

Yhteistyössä