Hakutulokset

  1. T

    Helsingistä yksin odottavia äitejä?

    Olen nuori tuleva yh-äiti pääkaupunkiseudulta, ja ehkä iänkin takia kaveripiirissä ei kukaan muu odota vauvaa tai ole jo äiti. Olisi hienoa jos sellaisia ihmisiä löytyis joilla ois vähän samantapainen tilanne. Yksinäisyys kolahtaa meinaan aika usein ja aika kovasti kun erosta on noin puoli...
  2. T

    ketään muuta joka ois epävarma lapsen isästä?

    Ois kiva kuulla et enkai oo ainoo suomessa jolla on 2 vaihtoehtoa isäks? Mulla meni 4 vuoden suhde poikki jonka jälkeen tuli sähellettyä oikein urakalla, ja kuitenkaan ei sit päästy exän kanssa toisistamme eroon.. sitten ilmeni et oon raskaana ja melko pitkään koitin uskotella et exä on varmasti...
  3. T

    Yksin odottavat!

    Oon 20-vuotias yksin lasta odottava tuleva äiti. Yksin odottaminen on raskaampaa ku uskoin, ja olis todella mukava vaihtaa kuulumsia muiden samantapaisessa tilanteessa olevien kanssa. ex-avokki yritti edes jollain lailla olla mukana kunnes selvis että eron jälkeen oli yks säätö, jonka takia...
  4. T

    tieto olisi todella avuksi!

    Olen tullut raskaaksi sen jälkeen kun erosin avomiehestäni. minulla oli eron jälkeen yksi säätö joka aiheuttaa nyt suurta epävarmuutta. Exäni on jo sopeutunut olemaan isä syntyvälle lapselle ja mahdollisuus että hän onkin isä, on todella suuri. Hän ei kuitenkaan tiedä siitä yhdestä säädöstä ja...

Yhteistyössä