Hakutulokset

  1. P

    Toinein lapsi haaveissa, mutta mies ei halua

    Mitenköhän pitäis toimia kun mies ei halua toista lasta vaikka alunperin kahdesta tai kolmesta lapsesta on puhuttu. On kuulemma niin rankkaa nyt ja menis viimesetkin rahat ja vapaa-aika jos toinen lapsi tulis taloon...Masentaa! :(
  2. P

    Jos mulle tulis kaksospojat niin antaisin niille nimeksi..

    Sampo ja Elisa :heart:
  3. P

    Valoimpulssihoito ihokarvoille

    Onko kukaan kokeillut, millasia kokemuksia on?
  4. P

    Jännitysniska...

    Napeliitti: Mulla on lihakset nykineet nyt noin vuoden ajan, alkoivat oireilla pian synnytyksen jälkeen. Lääkärit (myös neurologi) eivät ole olleet moksiskaan. Nykinöitä esiintyy ympäri kroppaa; välillä nykäsee jostakin kerran pari, joskus 20 kertaa ja joskus pulputtaa ihan yhtäjaksosesti...
  5. P

    Jännitysniska...

    Moi! PÖPÖ:Mulla on ihan mennyt ohi se, että sulla on kans tuota tärinää. Miltä se tarkalleen tuntuu? TÄTIHUOLI:Helpottavaa kuulla, että sulla on ollut myös sisäistä tärinää ja se on kestänyt jo noinkin kauan ja olet vielä elossa...mulla tuohon tärinään on liittynyt valtava ahdistus...
  6. P

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Lueskelin vanhoja vauva -lehtiä ja osu silmään juttu univajeesta. Siinä joku asiantuntija totesi, että nivelsärky johtuu siitä, että vähän nukkuvien elimistössä tapahtuu tulehdusreaktio. Juuri mm. nilkat, kyynärnivelet ja polvet ovat tälle hyvin herkkiä. Harva vauvan äiti nukkuu kai tarpeeksi...
  7. P

    Fosfolipidivasta-aine

    Kiitos vastauksista. Toi LED taitaa olla yleisin sairaus kun fosfolipidivasta-aineet ovat positiivisia, tosin itse LED ei taida olla kovinkaan tunnettu. Itselläni vasta-aineet positiivisia, mutta vielä ei tiedetä onko siihen jokin syy eli odotellaan...
  8. P

    Nivelkipu raskauden jälkeen?

    Moi! Mulla oli ainakin puoli vuotta synnytyksen jälkeen vastaavanlaista nivelkipua juuri ranteissa ja nilkoissa/jalkaterissä. Oli tosiaan olo kuin vanhuksella kun yöllä ja aamulla nousi sängystä. Nyt synnytyksestä on reilu vuosi enkä enää oireile. En tiedä mistä tällainen kipu johtuu, mutta...
  9. P

    Fibromyalgikkoja?

    Moi! Eikös fibromyalgia todeta joitakin kipupisteitä painelemalla, vai miten? Missähän nää kipupisteet mahtaa sijaita, voiskohan itse kokeilla?
  10. P

    Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

    Moi Leppäkerttunen! Ajattelinkin, että olit sekottanut meidät,sitä sattuu!:) Mullakin on poltto/repäsykipuja lihaksissa aika usein. Niitä on tosin ollut jo 15 vuotta, joten enpä ole niistä enää moksiskaan. Jaloissa vaan pulputtaa, onkohan tää loppuiän vaiva vaan pääsisköhän tästä...
  11. P

    Fosfolipidivasta-aine

    Moi! Kuinka sulla se LED todettiin eli miten se diagnosoidaan? Millasia oireita sulla on?
  12. P

    Fosfolipidivasta-aine

    Hei! Onko kenelläkään todettu fosfolipidivasta-aineita verestä? Mitä oireita/sairauksia?
  13. P

    Jännitysniska...

    Miliva: Mun jalkojen alla notkahtaa maa aina kun poistun liukuportaista, jostain jumppalaitteelta ym. Mä oon aina pitänyt sitä ihan normaalina, mistä sitten johtuukin:)
  14. P

    Jännitysniska...

    Onko teillä jännitysniskasta kärsivillä ollut sellasta tärisevää tuntemusta kropassa? Mulla on tärissyt sillain matalataajuisesti jossain syvällä sisimmässä jo usean kuukauden ajan. Tärinä ei näy ulospäin eikä tee kipeetä mitenkään, mutta vaivaa todella paljon varsinkin iltasin ja öisin...
  15. P

    Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

    Leppäkerttunen: Ihanan positiivinen viesti eli kiitos kannustuksesta myönteisempään ajatteluun:) Olen yrittänyt nyt ajatella positiivisemmin, tai oikeestaan olla ajattelematta, mutta vaikeeta tää on kun luonne on mitä on.Yritetään kuitenkin kovasti. Tottahan se on, että pitäis vaan elää ja...
  16. P

    Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

    Leppäkerttunen: On kyllä kuin omia ajatuksia lukisin kun luin kirjoitustasi. Muakin ahistaa kun ajattelen, että kaikki on nyt niin hyvin ja kohta kuolen. Onneks oot saanut mielenlujuudella paniikin kuriin, paniikki tosiaan vaan lisää oireita. Itse aloitin juuri syömään masennuslääkettä ja...
  17. P

    Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

    Leppäkerttunen: Luin sun tarinan tuolta jännitysniskaosiosta. Kuulostaa erittäin tutulta sun tuntemukset, varsinkin tuo psyykkinen puoli. Se pelko jostain vakavasta taudista on melkein saanut mut hulluksi. Vaikka muakin tutkittu niin silti kalvaa kokoajan miletä, että jos se kumminkin on joku...
  18. P

    Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

    Tutkittu on minuakin, mutta mitään varsinaista syytä ei ole todettu. Neurologi totesi, että joillakin sellasta vaan esiintyy eikä sille mitään voi. Joitakin rauhottavia lääkeitä olen kokeillut, mutta eivät ole auttaneet tähän vaivaan. Mullakin tunne, että olen jotenkin jäässä, varsinkin öisin...
  19. P

    Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

    Syysruska: Millä tavalla sulla esiintyy niitä nykimisiä ja kuinka usein? Onko sullakin sellasta pulputuksen tunnetta vai vaan yksittäisiä nykäsyjä? Onko sulla muita oireita, kuten esim. jännitysniskaa, masennusta? Silloin kun mun nykimiset alkoi olin ihan ok kunnossa henkisesti. Menin sitten...
  20. P

    Lihaksissa nykii ,värisee, tärisee, pulputtaa

    Itsekin olen miettinyt, että mahtaako olla psykosomaattiista, mutta olinpa sitten ahdistunut tai en niin yhtä paljon niitä esiintyy. Minulla on ollut oireita myös noin vuoden verran ja lääkärissäkin olen juossut monta kertaa. Tutkittu on ja lääkärit vakuuttelee, etti se ole mitään vakavaa, mutta...

Yhteistyössä