Hakutulokset

  1. E

    Myöhäinen raskaudenkeskeytys

    Tilanne on varmasti todella vaikea, mutta kerää rohkeutesi ja voimasi. Voitko muuttaa aluksi vaikka vanhemmillesi. Mies on sellaisen kuuloinen että kannattaa vaan lähteä, hän muuttuu koko ajan arvaamattomammaksi ja voi käydä todella väkivaltaiseksi. Kaikesta syyttää sinua ja eristää nyt jo...
  2. E

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    AI niin ne tiedot 9.7/35/Khks/4
  3. E

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Miten onkaan niin pelottavaa pissata tikkuun mutta tein sen vihdoin tänään ja jo ekoilla pisaroilla siihen pärähti kaksi viivaa.. Kyllä sen oikeastaan tiesinkin jo oireista. Alavatsa vihloo, on turvonnut, hajut tekee pahaa, pää särkee, yököttää ja väsyttää koko ajan :sick:
  4. E

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Onko kaikki siirtyneet Facebookin puolelle keskustelemaan? Ootteko kaikki saanut plussan testistä? Mä en ole vieläkään uskaltanut tehdä :ninja:
  5. E

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Mulla oli keskeytynyt keskenmeno viikkoja melkein 13. Me oltiin lähdössä viikonloppu reissuun ja aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta meni yhtäkkiä jalat alta ja järkyttävä hartia pistos oikealle puolelle. Kaikki kävi nopeasti, mies oli ulkona pakkaamassa autoa ja kun tuli sisälle pelästyi et...
  6. E

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Seurailen palstaa ja ilmottaudun mukaan kun uskallan tehdä testin. Viikko ollaan myöhässä ja oireilua on mutta toki voi olla stressiäkin (n) La olisi 9.7 laskelmien mukaan. Ehkä huomenna uskallan jo tehdä testin :)
  7. E

    jälkitarkastuksesta

    Olen jonkun aikaa käynyt lukemassa täällä ja tuntuu että nyt voin itsekkin jo kirjoittaa.. Omasta keskenmenosta on nyt 5 viikkoa aikaa, vieläkin on surutyö kesken..monta ystävää odottaa vauvaa ja yksi juuri saikin oman pienokaisen :heart: mikä on ihanaa vaikka tuntuukin pahalta jotenkin :(...

Yhteistyössä