Hakutulokset

  1. P

    Miten teidän lääkkeellinen keskenmeno on mennyt ?

    Vieläkin olen hengissä. Tätä asiaa on puitu pitkään ja nyt alkaa tuntua että siitä voi kirjoittaa jotenkin järkevästi . Summataampa: Koskaan en aio synnyttää normaalisti, onneksi ei tarvitsekkaan, mutta siitä ei edes keskustella. Tuntuu jotenkin naurettavalta että tässä kipua jotenkin...
  2. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    Ja minä sitten ihan virallisesti taas kuumeilen. Voi lisätä listaan ja päivät on tänään kp8/25 ja ne loput lätinät siihen perään. Onnea kaikille plussaneille. Tarrasukkia toivotan :flower: Anskuliini. Minä tulin ekan keskenmenon jälkeen raskaaksi heti. Valittettavasti sekin päätyi...
  3. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

    peppipop on hengissä ja kuvittelee vielä joskus kuumeilevansa. Tänään kp 16. Aika näyttää mitä mieltä on mies ja onnistuuko vaiko eikö. muut tiedot oli tyttö 9/05 ja km 6/08 ja km 9/08.
  4. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    moi taas pitkästä aikaa. Voi olla mulle vielä ihan vika palsta mutta ilmoittelen että olen hengissä ja tänään ekaa kertaa kp1 sitten toukokuun. Pysyn vielä taustalla mutta tietoihin voi päivittää että tyttö on 9/05 ja km:t 6/08 ja 9/08. En uskalla vielä edes ajatella kuumeilua tai yrittämistä...
  5. P

    Lohduttavaa

    joo miehet ovat näissä asioissa ääliöitä. Itse kävin keskenmenon aikana läpi hengisen ja fyysisen helvetin. Yritin sitten ukkoani jututtaa muutama viikko tapahtuman jälkeen. Syytin lääkäriä todella puutteelisista tiedoista ja lääkityksestä ja mies ei sanonut mitään. Vähän päästä sitten totesi...
  6. P

    Miten teidän lääkkeellinen keskenmeno on mennyt ?

    Lehmis missä sinun keskenmeno tapahtui, siis sairaalaa haen :ashamed: Kaikki läheiseni ovat ihmetelleet tuota samaa,että miksi minä sain lääkkeet mukaan ja aika olemattomat ohjeet. Tuntuu että sain selvitä touhusta niinkuin parhaaksi näin. Kaikki tuki loppui siihen monisteen antoon missä...
  7. P

    Miten teidän lääkkeellinen keskenmeno on mennyt ?

    Minua lähinnä ihmetyttää mitä ne siellä kättärillä odotti mun kokevan. Sain 4 pilleriä keskenmenoo ja 4 särkylääkettä. Ohjeeksi ota kaikki pillerit suun kautta kerralla ja särkylääke sitten toinen särkylääke 2h päästä. Loput särkkärit tarpeen mukaan. Sairaalassa sitten kolme päivää lääkkeitten...
  8. P

    Miten teidän lääkkeellinen keskenmeno on mennyt ?

    Otsikossa tulikin jo tuo kysymys. Itse sain tiedon keskeytyneestä keskenmenosta viime viikolla ja ja viikko sitten, kolme päivää lääkkeitten oton jälkeen, alkoi pelkkiä hyytymiä sisältänyt vuoto, jonka takia jouduin sairaalahoitoon. Nyt minua kiinnostaisi miten muitten lääkkeelliset ovat...
  9. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Moi taas Olo alkaa olla parempi. Sairasloma jatkuu vielä ensi viikollakin ja tämä tämän viikon lääkäri armeija on ollut oikein ymmärtävää. Kävin tänään purkamassa ammatti-ihmisen kanssa tätä oloa ja se tuntui lähinnä yksinpuhelulta. Sain uuden ajan reilun viikon päähän. Katsotaan nyt onko...
  10. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Joo nyt tulee sitten ihan pelkkää omaa napaa joten valittelen jo valmiiksi. Luulin ettei voi mennä huonommin kuin saada kaksi keskenmenoa peräkkäin. Huti meni. Sain lääkkeet km:n vauhdittamiseen sieltä kättäriltä silloin viime tiistaina. Otin ne ohjeitten mukaan keskiviikkona ja pikku...
  11. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    jepsis. Ihan oikein mietin että en uskalla tuonne plussaajiin lähteä ennenkuin joku ihan tosissaan sanoo että masussa asuu joku. Kävin tänään uudestaan siellä gynellä ja pussi löytyy ja ruskuaispussi mutta sydänäänistä ei tietoakaan, eli toinen keskenmeno putkeen :ashamed: Nyt on oikeesti...
  12. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    No terve taas kaikille. Nemulle hirmusti haleja ja jaksamista :hug: Joie pyöräytti sitten plussan , onnea oikein kovasti. Tervetuloa kaikille uusille :flower: Blondielle tuuria työnhaussa. Toivottavasti saat paikan ja plussakin sitten kohta napsahtaisi. Oma olo on...
  13. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Joo reissu on heitetty ja uutisiakin tuli. Kohtu on kuulemma selvästi pyöristynyt ja sisältä bongattiin sikiöpussi 20*21mm ja pussin sisältä "häive" alkiosta pituus 7mm. Lääkäri totesi heti alkuun että aika tyhjältä näyttää, josko oli siinä kohtaa vielä sitä mieltä että se kesäkuinen ei ole...
  14. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    ei ne mitään antaneet keskenmenon jälkeen. Ei jälkitarkastus aikaa yms. Kysyivät että pääsenhän kotiin itse... se siitä. Ainut asia minkä mittasivat oli hemoglobiini, että menkää Lohjalle siellä on kivaa. Oikeesti se paikka saa mulle traumoja jo ennen tätä mutta tän jälkeen en koskaan ikuna enää...
  15. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Tänään lääkäri yksityiselle 17.30. Josko sitten jotain selviäisi. Mitkään hyvät fiilikset ei ole. Eilen illalla tuli kauppareissun jälkeen järjetön päänsärky ja olinkin sitten sängyssä koko illan ja yön.viimeksi km alkoi samalla tavalla. Koski 4 päivää päähän ja sitten tyyppi tuli pois...
  16. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    joo olen. Plussa tuli tikkuun yhtä nopeasti kuin ehti kastumaan. Mutta tiedä sitten onko tuo viela haamuilua siitä keskenmenneestä vai jotain ihan muuta... :headwall:
  17. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Siis oli täällä kuitenkin vielä monta tuttua, josko en tykkää olla siitä tyytyväinen. Toivoisin että olisitte jo kaikki tuolla plussanneissa :D Mutta sen verran omaa napaa että mulla ei enää ymmärrys riitä tähän ruhon tapaiseen. Toukka meni siis kesken viikoilla 6 ja jotain tai itseasiassa...
  18. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

    Peppipop taas pitkästä aikaa. Lähinnä päivittämässä tietojaan =) Eli kyllä olen plussannut alkukesästä ja saannut keskenmenon kesäkuun lopussa. Tällä hetkellä tilanne on se että menkoista ei ole edelleenkään mitään tietoa joten lähinnä varmaan taustailen ja taivastelen yskähtääkö vanha kone...
  19. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

    Peppipop ryömii kolostaan päivänvaloon ja alkaa toivoa että edellisen toukan menetys alkaisi unohtua :'( Menkkoja ei kuulu vieläkään mutta ei tässä ehkä niin kiire olekkaan kai. Mies haluaisi yrittää uudestaan, mutta pelkää kestääkö minun nuppi toista keskenmenoa :( Itsellä ei ole hajuakaan...
  20. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Meikäläinen on sitten taas pisteessä nolla. Kaveri ei pysynyt kyydissä ja tänään ultrassa todettu että mitään ei ole jäljellä. Pitäkää lippu korkealla poistun ainakin hetkeksi nuolemaan haavojani :'(

Yhteistyössä