PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 11.

Onnea Nemu!! :heart: Kovasti tarrasukkia pikkuiselle!

Ei menkkoja edelleenkään, lauantaista asti ollut hirmuinen alaselkäkipu. Mua jännittää niin paljon, että oikein oksettaa, en pysty ajattelemaan mitään muuta. Pitäis keksiä joku juttu, millä selviän jos menkat alkaa tai testaan huomenna negan :ashamed:
 
Onnea Nemu! Ja peukkuja sunnuntailapsi et menkat pysyiski poissa! :hug:

Saa nähdä miten hajalla mä oon sit loppukierrosta ku saa alkaa tosissaan odotteleen et tuleeko menkat vai eikö tuu.. :/ Mä olin viimekski muutaman päivän niin alamaissa et hirvittää mahdolliset tulevat pettymykset.. :'( Jos nyt tästä kierrosta ei tärppää ni varmaan ostan sit seuraavaan kiertoon jonku tukkupakkauksen tikkuja et pääsen testaileen vaik sen kaks kertaa päivässä.. :whistle:

Sit vuodenvaihteen jälkeen lääkärin juttusille jos ei ala tapahtuun.. :(
 
ONNEA NEMU!!! :flower:

Sunnuntailapsi täällä puhalletaan myös keuhkojen täydeltä ++++++++++++++++

Uusille tervetuloa :wave:

Mulle ei kuulu mitään uutta, taas tuli paketti o-testejä postissa ja kuume vaan nousee...Olen kolmen päivän aikana nähnyt 4 pientä vauvaa ja olen ihan vauvahöyryissä!!! :heart: :heart: :heart:

Voi kun tästä kierrosta viimein tärppäisi!!!!!!!!!!

Jaksamista kaikille :hug:
 
Cassy kiva kuulla että kaikki hyvin :heart:

NEMU!!!!!!!!!! vau, ihana yllätys!! Onnea!!! Eikö ollu oireita/aavistusta???

Voi Sunnuntailapsi, muakin jännittää sun puolesta... b d

Tervetuloa Pater! Saatiinko me vihdoin miespuolinen haaveilija tänne?

Mimmeli onnea kihlauksesta! Onko häätkin oikein tulossa?

Täällä odotetaan tätiä saapuvaksi hetkellä millä hyvänsä... :|
 
moikka kaikille. onnea nemu :flower: mulla loppu tänään vuoto... hei saanko kysyä teiltä kenellä on ollut varhainen keskenmeno niin kuinka pian ootte tulleet raskaaksi uudestaan tai monesko yk nyt menossa sen jälkeen, ja jos täällä on siis plussanneita kenellä on ollut.. toivottavasti saitte nyt jotai selkoo ku tuli niin sekasta tekstiä..plussatuulia kaikille.
 
Ja minä sitten ihan virallisesti taas kuumeilen. Voi lisätä listaan ja päivät on tänään kp8/25 ja ne loput lätinät siihen perään.

Onnea kaikille plussaneille. Tarrasukkia toivotan :flower:

Anskuliini. Minä tulin ekan keskenmenon jälkeen raskaaksi heti. Valittettavasti sekin päätyi keskenmenoo ja nyt sitten toinen kierto aluillaan toisen km:n jälkeen. Voi kuulemma mennä kaikki ihan hyvin vaikka tulisi heti uudestaankin itse suosittelen yhden kierron taukoa. Toipuu kroppa ja pää.

Tää on meillä viimeinen erä. Jos tämäkin päättyy keskenmenoon oli lapsiluku sitten se yksi .

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Täällä katasrofaalinen tilanne: eilen illalla malttamattomana testasin: ihan selvä haalea viiva. Tänä aamuna uudelleen vaan heikko haamu. Onko hcg siis jo laskussa :ashamed: !!
Tämän pitäis tietysti olla hieno uutinen, että ylipäänsä pystyn tulemaan raskaaksi, mutta ei se yhtään lohduta.
Mua EI saa laittaa haamujengiin, käperryn täällä itsesääliin :'(
 
Noppis
Heippa, aattelin vain ilmoittaa, että olen pyytänyt tunnuksieni poistamista tältä palstalta kokonaan orastavan nettiaddiktion takia :D , eli siis ei vaan oo aikaa tähän, enkä muuten pysty pois pysymään! :LOL:

Oikein paljon onnea teille muille plussien metsästykseen, niin ja tietysti myös minulle, vauvan yrittämistä emme lopeta, vaikka palstailun jätänkin. :wave:
 
Moi :wave: . Pääsisköhän takas kuumeilemaan :D . Vaihdoin nikkiä ja Friesian voi nyt poistaa tuolta tammikuisista plussanneista. Raskaus oli tuhoon tuomittu ennenkuin se oli alkanutkaan :'( . Meidän pieni enkelityttömme syntyi rv 22+1 geneettisellä keskeytyksellä. Nyt olen päässyt suurinpiirtein takaisin raiteilleen ja toiveet uudesta raskaudesta ovat heränneet. Lääkärin määräyksestä olen syönyt foolihappoa 5 mg päivässä n. 3 kk ajan ennen suunniteltua raskautta ja nappien popsimista jatkan edelleen ainaskin rv 12 asti. Joten nyt olen tehnyt kaiken voitavani, jotta pieni saisi parhaan mahdollisen alun :heart: .

Kävin lukasemassa noita aikaisempia kirjoituksiani tammikuulta ja kyllä vähän tuli haikee ja surullinen olo, kun silloin plussasin. En silloin tiennyt vielä, minkä helv....tin joudun käymään läpi. Ja pisti vielä silmään kirjoitus, jossa kerroin EnnustajaEllin mulle ennustaneen, ettemme tulisi enää saamaan lisää lapsia. Ainaskin tähän asti ennustus on pitänyt paikkaansa. Mutta kuitenkin olen positiivisellä plussamielellä nyt liikkeellä!

Nyt on menossa kp 4/28-30 ja yk 2. Ennestään tyttö 10/06 :heart: :heart:

Sunnuntailapsi:Moi :D, toivottavasti saisit nyt viivan vähän vahvemmaksi, kun on jo noinkin monta yrityskiertoa takana. Niin ja en kyllä oo pahemmin nyt kerhoillu :ashamed: , onkohan minut jo potkittu sieltä pellolle? :ashamed:

Kaikille oikeen paljon plussapuhureita :whistle: puhaltelen, varsinkin niille, joilla yrityskierrot vaan kasvavat kasvamistaan :hug:
 
Onnea plussanneille!!!! :heart: voi kun täälläkin joskus..
alkaa olee toi kiertomittari jo koht satasessa! huh..
täl hetkel mahassa outoja kipuja.. epäilen jotain oviksen tapasta.. tai en tiiä.
Viikonloppuna meinasin taas tehä varmuus testin :)
Jokos teillä päin on satanu ensilumi? Tääl sato sunnuntaina ja tyttö oli hymy korvissa ku pääs pyörii lumeen ja tekee lumiukkoo :D
Mä oon ainoostaan joulusta tykkäävä. Joulun jälkeen vois heti alkaa kesä :D inhottaa toi pakkanen... huiii...kylmä!
 
litllekitten tervetuloa vaan joukkoon,ja :hug: menetyksen vuoksi,en ikinä haluaisi kenellekkään noin käyvän :'(

täällä on lunta ihan hirveesti,kiva oli aamullakin takamus pitkällä rattaita työntää pihalla kun ei ollu auranneet teitä :kieh:
itelleppä ei uutta..ovis on menossa tai meni,en tiedä,peittojakaan ei oo heiluteltu,taitaapi tulla turha kierto :/
 
tervetuloa littlekitten! kokemuksesi liikutti minua! osanottoni menetyksenne vuoksi! :hug:

täällä ei mitään uutta.. tän päivän kyl vuodellu valkovuotoo aikasempia kierron päiviä enemmän.. mut en oikein enää tiiä mikä tarkottaa mitä.. lämmöt pysytelleet edelleen alhaalla (alle 36).. tuskastuttaa tämä odottelu.. :p

muoks. jotain positiivista: täällä on parina päivänä satanu lunta niin että maa kauttaaltaan valkoisena.. ihanaa! :xmas:
 

Yhteistyössä