Hakutulokset

  1. Edla-Mamma

    Jelppiä lapasten tekemiseen?

    Hei, Mikäs olis hyvä määrä silmukoita 11-vuotiaan tyttösen lapasiin? Koitin jo "kvg"llä hakea, mut en löytänyt kunnollista ohjetta :D
  2. Edla-Mamma

    Pelle Hermanni

    Mä täällä mietin, et mitäs ihmettä... Oon nyt monta kertaa nähnyt Pelle Hermannista mainoksen ja siinä olis ihan varmasti maanantaisin klo 17 kakkosella. Noh, nyt sitten aattelin, et tytön kanssa katottaisiin, mut ei, ei tullu ei. Oonko mä nyt sotkenu jotain mainoksia keskenään vai koska...
  3. Edla-Mamma

    Lasten lentolaukku

    Hei, Metsästän semmoista edullista lasten lentolaukkua, sellaista reppua siis, missä vetokahvat sekä pyörät alla. Olisikohan joku nähnyt Helsingin alueella semmoista? En välttämättä haluaisi semmoista Samsoniten kallista, et edukkaampikin kelpais hyvin. Prisman ja Cittarin oon jo...
  4. Edla-Mamma

    Suomipopin Petra

    Kuuntelikos kukaan aamulla Suomipoppia? Mitä Petralle on käynyt? Janne puhui, että hienoa että Petra puhui vaikeasta asiasta ja sitten tulikin heti perään puhelu, jossa mies kertoi oman lapsensa menettämisestä sekä myöskin lapsenlapsen menettämisestä. Missään vaiheessa myöhemmin Janne ei...
  5. Edla-Mamma

    Antibiootin ottamisesta

    Mulla on 3,5-vuotias tyttö, joka on tähän mennessä ottanut lääkkeet ihan mielellään. Nyt on tilanne ettei tulehdus lähtenyt ekalla kuurilla pois ja neiti sai tabletteina olevan antibiootin. Torstai-illasta asti ollaan mokomaa syöty, olen hienontanut aamuin ja illoin a.biootin ja sekoittanut sitä...
  6. Edla-Mamma

    Po.pin välikausihaalari

    Olisko hinnoista mitään käsitystä? Vauvahaalaria on ymmärtääkseni kokoon 92cm ja se on vissiin hiukan edukkaampi kuin 98cm -> Mutta mulle kelpaa kumpi tahansa hinta :) Kiitos etukäteen :flower:
  7. Edla-Mamma

    Luistimet kokoa 23 tai 24

    Huomenna olis tarkoitus lähteä metsästämään. Huutonetin oon jo kattonu ja pari muutakin paikkaa. Myös kuukkeloinu, enkä ole löytänyt. Olisko vinkkiä antaa mistä kaupasta voisin noinkin pientä kokoa löytää? Olisin oikein kiitollinen :)
  8. Edla-Mamma

    2-vuotiaan hiustenharjaamisesta

    Nyt olis hyvät neuvot kalliit. Tyttö vetää hirveät raivot kun näytän edes kampaa. Olkapäille hiukset sekä etuhiukset, menevät takkuun (melkein rastoitttuu) todella helposti. Mulla on käytössä Natusanin suihke, sitä saan suihkuttaa mut kammalla en sais koskea. Miten mä saisin tän...
  9. Edla-Mamma

    Gessleinin Swing-fi vaunuista

    Onko kenelläkään noita vaunuja (tai ollut), siis vähän vanhempia (jotain vm. 2000-2004)? Mä mietin noiden kankaiden irrottamista pesuun? Onko helppoa, tarviinko jotain apuvälineitä tms. Olisin kiitollinen avusta :)
  10. Edla-Mamma

    G: paras (valmis)sienisalaatti?

    Siinähän se kysymyksessä jo tulikin. Tiedän itsekin, et yleensä omatekemä on parasta mutta nyt se ei ole vaihtoehto. Luin tuossa noita jouluruoka-ketjuja ja suurimman osan kirjottaneista pöytään kuuluu sienisalaatti. Oon muutamia valmiita maistanut ja ne on musta maistunut vähän liian...
  11. Edla-Mamma

    Mistä mä löydän ketjut joihin olen vastannut?

    Perkule ku ei täältä löydä mitään....:kieh: Liian sekavat sivut :kieh: Eli eilen olen vastannut ketjuihin ja sit menin nukkuun ja nyt kun koitan niitä kaivella, ni en löydä mistään. Profiilissakin kohta etsi kaikki ketjut, ni siellä on viimeisin viesti kirjoitettu 1.6.2010
  12. Edla-Mamma

    Gracon Miraget -kankaat pesuun...

    Oliskos joku ihana paikalla joka kertois et mites nää kankaat sais irti helpoiten? Siis ohjekirjaa oon koittanu ettiä mut ei löydy, googlettanut oon kanssa mut ei löydy sieltäkään. Jonkunnäköstä vinkkiä vailla siis... :whistle:
  13. Edla-Mamma

    Marjapensaista tietävät hoi!!!

    Mitä marjoja nää tässä kuvassa olevat on? Oon tässä googlettanut ja mä luulen jo tietäväni mut haluaisin saada vahvistuksen jos joku ihan suoraan osais sanoa. Mä oon niin käsi etten tosiaan tunnista kuin vatut ja herukat. Parempaa kuvaa en saanu otettua :/
  14. Edla-Mamma

    Rantasandaalit tai läpsyttimet

    Vinkkejä kaipaisin mistä löytäisin nyt näin keväällä uimahallikäyttöön ja sitten kesällä ihan rantakäyttöön tollaisia rantasandaaleja tai läpsyttimet... Niin ja siis koko olisi 22. Kiits jos joku kertois jossain nähneensä noinkin pieniä :)
  15. Edla-Mamma

    Elloksen Tretorn Goretex-kengät

    Onkos kellään kokemusta näistä kengistä. Mietin 2-vuotiaalle tilaamista. Siis kyse on näistä: http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35018&productId=257740&articleId=624588&variantId=2628578&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
  16. Edla-Mamma

    vitsojen höyhenistä.... :O

    Myydäänko semmoisia ruskeita vaaleammilla pallokuvioilla, oikean linnunsulan näköisiä höyheniä? Oltiin äsken kävelyllä ja maassa oli yksi oksa, jossa oli tämmöinen sulka ja muuta härpellystä. Vai siis antaako joku äiti lapsensa liimailla linnunsulkia oksiin?
  17. Edla-Mamma

    1-vuotias takkutukka

    Meidän neidille tulee todella helposti takkuja ja ihan rastoja takaraivolle. Yllättäen neiti vetää hirveet pultit jos yritän todella varovaisesti selvittää harjalla. Nyt siis alkaa jo ulisemaan eitä kun edes näkee harjan :ashamed: Kerran kaks viikossa pesen Natusanin top to toe pesuaineella...
  18. Edla-Mamma

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Synttäripäivä...............Syntymämitat..............1 -v mitat Jenni...............13.3......1380g/42cm/28,5cm...9310g/75,5cm/44,4cm Nemika...............21.4.....2520g/47cm/32,9cm....7385/72cm/45,5cm Katrinainen........24.4. Summer81.........30.4.........3945g/50cm............12kg/80cm/...
  19. Edla-Mamma

    Tummasta suklaasta tarttis apuja... :)

    Löysin tuossa hyvältä vaikuttavan Brownies-reseptin ja siihen tarttis unsweetened chocolate sekä semi sweet:iä kans. Oletan et nää tarkoittais tummaa suklaata? Mä en tiiä tummasta suklaasta mitään, et onko nää jotain spessutuotteita vai löytyyköhän tämmösiä tuosta meidän lähi-äässistä...
  20. Edla-Mamma

    Joku hyvä resepti kokonaiselle broilerille :D

    Menin Hulluilta Päiviltä ostamaan kokonaisen broiskun ja nyt olis joku hyväksi havaittu resepti hakusessa :) Olisin kiitollinen, jos joltain semmoinen löytyisi :)

Yhteistyössä