Hakutulokset

  1. J

    Kauniita sabluunamaalauksia?

    Linkittäkääs kauniita sabluunamaalauksia mitä ihmiset ovat seinilleen maalanneet. :) Kuva voi olla omasta tai jonkun muun kodista, kaikki ideat otetaan vastaan.
  2. J

    Seinien maalaaminen

    Miettisin tossa että ennen kun muutan, voisin maalata seinät uudelleen. Asunnossa ennestään jo tapetit eli ne pitäis poistaa ensin. Millä aineella ja mitä maksaa, ja voiko siihen päälle sitten maalata kun on tapetit irti? Mikä väri sopis paloauton punaisen sohvan kanssa, olohuoneen seinille...
  3. J

    Unohdin viedä tärkeän paperin, jatkuuko koulu?

    Unohdin viedä koululle lapun keskeyttämisestä, lappu piti viedä 15.5. viimeistään jos haluaa jatkaa opintoja, mutta muuttokiireissä se unohtui ja nyt vasta muistin kun tuli laatikossa vastaan! Voi ei, mahdanko mä nyt saada jatkaa siellä koulussa jos toimitan ton lappusen opintovastaavalle...
  4. J

    HYI APUA! (salkkarit)

    Toi Eero! Hyi elämä! Miten se tollain sekos? AAAA. Kamala kun järkyttää tämmöstä parikymppistä, niin miten sit niitä paljon paljon pienempiä katsojia? :s Hyi hitto.
  5. J

    Nettiliittymä

    Saako internet-liittymän ilman luottotietoja? Jos saa, onko kenelläkään tietoa paljonko mahdollinen vakuusmaksu on?
  6. J

    Sosiaali- ja kelaetuuksista

    Miten on, mitä kaikkia etuuksia on mahdollista saada? Meitä on 2 aikuista ja 1 vuoden ikäinen lapsi. Saamme 400e/kk toimeentulotukea, 130e/kk elatusmaksuja (mieheni ei ole lapseni isä) ja 100e/kk lapsilisää. Ja asumistuki menee suoraan vuokranantajalle, itselle jää vuokraa maksettavaksi...
  7. J

    VVO:n asunnot

    Hain VVO:lta asuntoa tuossa viikko-kaksi sitten. Heräsi kysymys että kauanko niillä menee vastata mulle? Asunto jota hain, oli nettisivujen mukaan vapaana. Saisko asunnon varmemmin jos vaikka huomenna pistäisin soittaen VVO:n toimistolle ja kyselisin asunnon perään, vai odotanko epätoivosesti...
  8. J

    Joko peli loppui?

    Joko? Mies sanoi että tulee kotiin kun peli loppuu kun lähti kavereiden kanssa johonki kippolaan kattomaan. Niin että joko se loppui ? :D
  9. J

    Matkalle 1,5v kanssa?

    Ollaan lähdössä 1,5v tytön kanssa Turkkiin tuossa heinä-elokuun vaihteessa, kohde on ennestään tuttu ja turvallinen mutta mimmosta on matkustaa näin pienen kanssa? Kokemuksia jotka ootte käyneet ulkomailla alle 2v kanssa! :)
  10. J

    Huuto.net-ongelma

    Millainkohan kannattais laittaa kuvat vaatteista jos meinaa myydä yli 100 vaatekappaletta samassa kohteessa? :D Myyn neidille pieneksijääneet vaatteet pois, mutta noita on niin paljon että tuntuu hurjalta uppia kaikki kuvat siihen kohdeilmoitukseen. Kannattaisko uppia eri palvelimelle, vaikka...
  11. J

    Parvekkeen sisustaminen

    Kauniita, edullisia ja helppohoitoisia kasveja parvekkeen sisustukseen? Mitä muuta teillä on parvekkeella? Meidän parveke on niin ruma kivinen harmaa "kalterikaiteinen" että oikein masentaa, ja nyt kun ilmat on lämmenneet niin olis kiva laittaa sekin nätiksi. Meillä on iso parveke. Kaikkia...
  12. J

    Pöllön poikaset lentää!

    Aivan, ne lentelee ympäri pönttöä :')
  13. J

    Lihapullat

    Voiko lihapullia tehdä ilman korppujauhoja? Kauhea himo mutta ei ole korppujauhoja eikä kipeänäkään kaupoille pääse. :s
  14. J

    Kuka tai mikä on "ap" ?

    Niin, eli kuka tai mikä on "ap" ? Kirjoittelee vieraana. =)
  15. J

    Äidit alle 20v ja toinen / useampi lapsi

    Heippa! Onko täällä muita alle 20v äitejä joille toinen tulossa? Tai ehkä kolmaskin jo? Meille on nyt ilmeisesti tulossa toinen, tänään tehdään varmistustesti ja vähän jo jännittää tulos. :) Eka testi oli positiivinen mutta halutaan nyt varmistaa asia.
  16. J

    Perhepäivähoitoa omassa kodissa?

    Mulla alkaa tammikuussa koulu, ja lapselle olin hakemassa hoitopaikkaa kunnes anoppi ehdotti että hän tulisi tänne meidän kotiin hoitamaan Juliaa ja etsisi toisenkin lapsen siihen vielä kaveriksi. No tämähän sopii paremmin kuin hyvin! Hoitopaikka järjestyi, ja vielä lähempää kuin toivoi...
  17. J

    Perhepäivähoitoa omassa kodissa?

    Mulla alkaa tammikuussa koulu, ja lapselle olin hakemassa hoitopaikkaa kunnes anoppi ehdotti että hän tulisi tänne meidän kotiin hoitamaan Juliaa ja etsisi toisenkin lapsen siihen vielä kaveriksi. No tämähän sopii paremmin kuin hyvin! Hoitopaikka järjestyi, ja vielä lähempää kuin toivoi...
  18. J

    Äidiksi kutsuminen ahdistaa

    En oikein tiennyt mille palstalle tämä kuuluu, niin laitoin tämän tänne. Kaipa joku siirtää sitten jos löytää oikeen palstan. Äidiksi kutsuminen todella ahdistaa. Aina jos joku sanoo että "Menepä tyttö sinne äitin tykö/äitin syliin" niin tuntuu kun joku kuristais enkä saa henkeä. Tuntuu tosi...

Yhteistyössä