VVO:n asunnot

Hain VVO:lta asuntoa tuossa viikko-kaksi sitten. Heräsi kysymys että kauanko niillä menee vastata mulle? Asunto jota hain, oli nettisivujen mukaan vapaana. Saisko asunnon varmemmin jos vaikka huomenna pistäisin soittaen VVO:n toimistolle ja kyselisin asunnon perään, vai odotanko epätoivosesti vastausta nettihakuun?

Kyseessä siis Turun VVO-piste.
 
tiu
soita perään. meillä myös asunnon vaihto meineillään ja eivät ollet edes vilkaisseet meidän hakemusta, vaikka se pari viikkoa aiemmin oli laitettu. kuitenkin asuntoja olisi ollu vapaana vaikka kuinka monta.
mutta sitten kun soitin, niin asiat lähti hyvin rullaamaan. :D
 
Varpunen
Minä näin kanssa vvo:n sivuilla vapaana minua miellyttävän asunnon ja laitoin hakupaperit netissä menemään ja soitin heti seuraavana päivänä toimistoon. He sanoivat siellä, että netissä olevat vapaat asunnot eivät päivity reaaliajassa eli niihin ei kannata niin luottaa. Tämä minunkin haluama asunto ei ollut enää ollut aikoihin vapaana, mutta samana päivänä isännöitsijä soitti ja tarjosi samasta talosta toista huoneistoa johon sitten muutettiin. Laitoin hakupaperit torstaina ja perjantaina saimme tietää uudesta asunnosta.

Eli on oltava itse aktiivinen, jos jää odottamaan niin voi olla varma, ettei saa asuntoa piiiitkiin aikoihin.
 
Tyytyväinen VVO:lainen Espoosta
Itse surffailin aktiivisesti VVO:n sivuilla, sitten kun vapaa/sopiva asunto ilmaantui, niin soitin heti ja saatiin se asunto. Eli kannattaa olla tosi aktiivinen ja soittaa...
 

Yhteistyössä