Hakutulokset

  1. M

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Siis miten toi hulivili jutska toimii? Pyörin siellä, mut en tiiä mitä siel pitäs tehdä!? Neuvokaa joku viisaampi! :headwall:
  2. M

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Täällä kanssa yx 29v koti äippä lahdesta. Perheeseen kuuluu mies 29v ja tyttö 1v 4kk. Olisi mukava saada kunnon äiti+lapsi porukka kasaan :heart: Saa laittaa yv.tä tai sähkistä.
  3. M

    Toukovauvat 2007

    Kiitti neuvosta paljon mmamaa! :)
  4. M

    Toukovauvat 2007

    Sellasta vielä haluaisin tiedustella, että missä tuo kerho toimii? Nyt minulla on salasana, muuta en tiedä missä sitä käyttää =) Jos Bruschetta voisi vielä siitä vähän infota :heart:
  5. M

    Toukovauvat 2007

    Moikka! Tahtoisin myös liittyä mukaan =) Ja myös samalla vähän infoa kuinka systeemi toimii :wave:
  6. M

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Täällä äiti 29v ja tyttö 1v etsivät kavereita lahdesta ( mukkulasta). Yv:llä tai s-postilla tavoittaa! :wave:
  7. M

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    Moikka! täällä äiti 29v ja tyttö 9,5kk. muutetaan lahteen tämän kuun lopussa. Olisi mukava saada uusia ystäviä =)
  8. M

    Kouvolan seutu

    Moikka! Tule vilma76 messiin vaan! Ollaan treffailtu siellä pentsojassa, tai miten millonkin ollaan sovittu. :) Minä itse pääsen tapaamisiin vasta ensi viikolla, mutta muita voi olla menossa pe pentsojaan sinne vauvatapaamiseen!
  9. M

    Kouvolan seutu

    Moikka! Tule vilma76 messiin vaan! Ollaan treffailtu siellä pentsojassa, tai miten millonkin ollaan sovittu. :) Minä itse pääsen tapaamisiin vasta ensi viikolla, mutta muita voi olla menossa pe pentsojaan sinne vauvatapaamiseen!
  10. M

    Kouvolan seutu

    Yhdeltä ollaan menossa! Nähdään siellä! =)
  11. M

    Kouvolan seutu

    No se jumppa ois kyllä tosi mukava juttu, mutta sovittiin jo, että nassukka tulis käymään meillä pe aamupäivällä, ennen pentsojaa! Ja katoin sieltä funfitin sivuilta, niin toi jumppa olis alle 8kk ikäisille vauveleille. Kuinkakohan tarkkoja ne on? :/ Se osoite sinne mll:n kahvilaan on...
  12. M

    Kouvolan seutu

    Lisäys:se on ihan siinä pitkän kadun ja sen toisen kadun(en tiedä nimeä) kulmassa.
  13. M

    Kouvolan seutu

    No minä en ehkä oo maailman paras neuvoja, kun just ja just ite tiedän sen...Kun kaupungin suunnasta mennään kohti eskolanmäkeä sitä pitkää katua, niin se on noin puolessa välissä. Se on semmonen vaalea matala rekennus vasemmalla puolella. Korjatkaa jos olen ihan väärässä,tai noista ohjeista...
  14. M

    Kouvolan seutu

    Sippu:Kumpaakohan mentäis vai molempiin? Tänäin justiin nassukka kysy, että mennääkö sarkolaan? Harmi kun se on niin aikasee, mut ei kai se haittaa :) Sieltä sarkolastahan olisi voinut mennä pentsojaan suoraan, vai tuleeko jo liikaa actionia yhdelle päivälle!? ;)
  15. M

    Kouvolan seutu

    Sippu:Kerran vai kaksi ollaan siellä juteltu, ne tekstit häviää sitä mukaa alhaalta päin kun tulee uusia. Ne viestit on ilmeisesti jo kadonneet... Mitäs muuten tykkäsit siitä palstasta? Mäkin rupesin nyt miettii sitä valokuvaus hommelia...toisaalta se ois kyllä varmasti edullinen, mut...
  16. M

    Kouvolan seutu

    Moikka! Oli puhetta, että mentäisiin sinne ensi perjantaina. Oli tosi kiva paikka, ja kivat ihmiset! =) Tulkaa tekin tytön kanssa sinne sillon! :)
  17. M

    Kouvolan seutu

    Ok, kaikki selviää sitten perjantaina! =)
  18. M

    Kouvolan seutu

    Juu. me oltais kyllä näillä näkymin tulossa! :) Minkälainen se paikka on, meinaan että onko siellä samanaikaisesti jotain muutakin ohjelmaa kuin tuo vauvakerho? Onko siellä ketään "kerhotätiä" paikalla vai ollaanko siellä keskenään äidit ja lapset? Vaunuthan jää vissiin ulos? Sori kun...
  19. M

    Kouvolan seutu

    Juu, voitas tullakin!Elikkä ensi pe, klo 13!?? Toivottavasti löydetään perille, en kovin hyvin vielä tunne kouvolaa! :/
  20. M

    Kouvolan seutu

    Täällä olisi myös kouvolasta 29v äiti ja 8kk tyttö vailla kavereita!!! ;)

Yhteistyössä